Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Öncelikle sa ben geldim :D. Size hemen bir şey açıklamak istiyorum Calvin hakkında. Calvin , Zayn'in diğer düşmanlarından çok farklı. Lucy veya Zayn'e fiziksel anlamda zarar vermek yerine duygusal anlamda zarar veriyor ve Zayn'in en akıllı ve sinsi düşmanı diyebilirim. Zayn'i bitirmek için kaleyi içten fethediyor diyebilirim. Kendisi çok sinsi bir karakter ve sonraki bölümde onun ağzından bir kısım yazmayı planlıyorum. Yani Calvin'i bu kadar hafife almayın gençler. O gerçekten tehlikeli ve 90.bölümdeki finale kadar bizimle beraber olacak. Lucy ise Zayn'i bırakıp gittiğinden beri aklında ki soru işaretleri yüzünden çok karışık ve Calvin bundan yararlanacak. Zayn eskisinden daha çok seviyor Lucy'i ama malum kızımızın aklı karışık olduğu için bunu hissedemiyor. E tabii zamanı gelince hissedecek ama bazı şeyler için geç olacak. Finale adım-adım gidiyoruz ve 82.bölümden sonra bazı olayları rayına koyup finale odaklanacağım. Bu kadar açıklama yeter. Yeni bir hikayeye daha başladım Zayn hikayesi. Fight Or Love profilimde bulabilirsiniz. Oda sevildi güzel bir kurgusu var onunda. Bölüm şarkısının cuk diye oturduğunu düşünüyorum. Her neyse. Facebook'ta bölüme koyduğum sınır geçince yazmaya başlarım bu yüzden hikayenin sınırı geçmesi için One Direction Team Hikayeleri sayfasından +50bin beğenisi var dış bağlantıda link var açamayanlar profilimde mevcut. Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt ]. Yazım hatalarım varsa kusura bakayın bölüme geçerbilirsiniz
Dinleyin : Bruno Mars - When I Was Your Man.
'' Sevgilim. ''
****
Siyah topuklu botlarımı giydikten sonra siyah-beyaz çizgili şifon kolsuz gömleğimin uçlarını kotumun içine tıkıştırdım. Taşan kısımları çok hafif çıkan göbeğimi içime çekerek düzelttim ve güneş gözlüğümü takarak odadan çıktım. Topuklu ayakkabımın sesi evde yankılanırken dikkatlice merdivenlerden inmeye başladım. O günün üstünden 2 hafta geçmişti ve biz Zayn'le sadece 2 kere konuşmuştuk. Aslında Zayn her gece odama geliyordu fakat ben uyuyor numarası yapıyordum. Çünkü onun gözlerine bakacak cesaretim yoktu. Pekala o beni bir çok kez aldatmış olabilir fakat bende onu kısmen aldatmış sayılırdım. O adama karşı hissettiğim şeyler yüzünden bile kendimden nefret ederken nasıl onun benimle eskisi kadar yakın olmasını beklerdim ki? Hah saçmalık. Evden çıktığımda kapıda bekleyen koruma beni selamladı. Bende onu selamlayıp siyah cüzdanımın önüne telefonumu koydum ve oldukça modern verandadan indim. Arabama ilerlerken kolumun tutulmasıyla durdum. Zayn tüm ihtişamıyla karşımda bana bakarken yutkundum. '' Hey '' diye hafifçe seslendim. '' Nereye ? '' Sorusunu cevapladım. '' Alışveriş merkezine gidiyorum. dondurma alacağım. Ve Waliyha'nın doğum günü yarın ya hediye bakacağım. '' Başını salladı. Kolumu kendine çektiğinde vücudum uzun zaman sonra daha da kaslanmış vücuduna yaslandı. Topuz yaptığım saçımı bozmayarak başımın arkasını kavradı ve alnıma uzun bir öpücük kondurdu. ''Dikkatli ol '' Geri çekildikten sonra onu incelemeye başladım. Göz altında halkalar oluşmuş , sakalları ve saçı deyim yerindeyse birbirine girmişti. Halsiz görünüyordu ve yüzü zayıflamıştı. Gülümsedim ve başımı köprücük kemiğine yaslayıp bir süre kokusunu içime çektikten sonra usulca başımı kaldırıp boynuna çenesine ve yanağına öpücükler bıraktım. Topuklu ayakkabıdan olsa gerek boynuna gelen boyum şuan kulağına geliyordu. Gülümsedi ve elini sırtıma yerleştirdi. Kollarımı usulca etrafına sardığımda oda aynısını yaptı. Bir süre öyle durduktan sonra ilk çekilen taraf elbette o olmuştu. '' Görüşürüz '' dedikten sonra yanımdan ayrıldı. Bende yavaş adımlarla siyah Range Rover 'a ilerledim. Anahtarla kilidi açıp kapının kulpunu tuttum ve kendime çektim. Sürücü koltuğuna yerleşip kemerimi taktım ve anahtarı kontağa takıp çevirdim. Motorun sesini duyduğumda ellerimi direksiyona yerleştirdim ve dikkatlice bahçeden çıkıp alışveriş merkezine sürmeye başladım. İlk olarak Waliyha'ya hediye alıp alışveriş merkezinin zemin katında bulunan marketten de canımın istediği birkaç yiyecek alabilirdim. Sakince arabayı merkezde bulunan alışveriş merkezine sürerken uzandım ve radyoyu açtım. Biraz müzik dinlemek iyi gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...