71.Bölüm

69.7K 1.8K 453
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

Merhaba yine biz geldik. Sınır dün 2 saate geçmiş bende doğal olarak yeni bölüm yazayım dedim. Ehehuehu. Sonra ki bölüm hem aksiyonlu hem de duygusallı bir bölüm olacak. Ve bu bölüm Zayn'e küfür serbest flsdkjs. Sanırım bu hafta biter ve ben pazartesi son hızla yeni hikayemi paylaşıp ardından haftaya cumartesi Bad Boy'a özel bir bölüm yazabilirim. Ama tabii hikaye bu hafta biterse. Finalin çok konuşulacağını biliyorum. Yani final harika olacak ve ona sınır koyacağım o sınır geçince özel bölümü yazacağım. Şimdilik bu kadar. Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt  ] Ve hikayenin sınırı geçmesi için One Direction Team Hikayeleri sayfasından +52bin beğenisi var dış bağlantıda link var açamayanlar profilimde mevcut. Ayrıca Şevval DBAOM Yazarı sayfamıza admin oldu sizide bekleriz sayfaya.Hikayenin yeni kapağı için bitanem @İremBatmaz16 y çok teşekkür ederim bu bölüm onundur.  Ehm.Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın iyi okumalar :D 

 ♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬

Dinleyin : Christina Aguilera - Light Up The Sky ♬ 

'' Çok özledim desem gelir misin? ''

****

-Lucy'nin Anlatımı-

Gözlerimi kapatıp bu yaşananların bir rüya olması için dua etmeye başladım. Bacaklarımı karnıma doğru çekip tam bir cenin pozisyonu aldığım sırada yatağın bir tarafının çökmesiyle irkildim. '' Lucy? '' Carly endişeyle seslendi. Efendim dercesine başımı salladım. Yavaşça yanıma uzanıp bana sarıldı. '' Ben her zaman yanındayım bebeğim. '' Sarılmasına hızla karşılık verip göz yaşlarımın akmasına göz yumdum. Carly yerinde kıpırdandı. '' Hey haberin var mı sınıfta kaldım. '' Ona şaşkınca baktığımda güldü ve omuz silkti ''Beni bilirsin okuldan nefret ediyorum '' Güldüm ve başımı salladım. '' Aha sonunda güldürdüm seni somurtkan  şirin '' Omuz silktim ve kollarımı Carly'den çekip arkamı dönerken konuştum. '' Beni yalnız bırak. '' O dediğimi yapmış odadan çıkarken yavaşça ayağa kalktım. Çok önceden Zayn burada kaldığında tişörtünü unutmuştu ve tek ihtiyacım olan onun kokusuydu. Dolabıma ilerledim ve kapağı açıp hemen gözüme çarpan siyah tişörtü askıdan çıkarıp elime aldım. Bir süre tişörte baktıktan sonra dolabın kapağını kapatıp sırtımı ahşap dolaba yasladım. Tişörtü sıkıca tutup yüzüme yaklaştırdım ve burnumu tişörte yaklaştırıp tanıdık kokuyu içime çektiğimde dolan gözlerimle tişörtü yüzüme bastırıp yere sürünerek düştüm. Tişörte sarılmış o eşsiz kokuyu içime çekiyordum. Eşsiz bir kokusu vardı. Tıpkı deniz gibi kokuyordu. Ama bazen çikolata gibi koktuğu oluyordu. Onun kokusunun eşi benzeri yoktu. Dünyanın en pahalı parfümüne kafa tutacak bir kokusu vardı. İnsanı baştan çıkartan. Göz yaşlarım siyah tişörtte noktalar halinde iz bırakmıştı. İç çektim ve tişörte biraz daha sarılıp ağlamaya devam ettim. Birkaç dakika sonra kapım yavaşça açıldığında annem görüş açıma girdi. '' Lucy? '' Diye üzgün ve masumca mırıldandı. Hızla yanıma gelip yere oturdu. Ona baktım ve konuşmaya başladım. '' Anne biz evlenecektik '' Annem yutkundu. '' O beni asla bırakmayacaktı. O bana aşıktı. Ben bir şey yapmadım. Yemin ederim bir şey yapmadım sadece korktum anne. '' Annem ne olduğunu sormuştu ama ona keskin bir dille anlatmak istemediğimi söylemiş odama kapanmıştım. Şimdi anlayışla bana baktı ve konuştu. '' O sana aşık ama çok kırılmış. Kırgınlığı gözlerinden okunuyordu. Ela gözleri senden başka kimseyi görmezken senden nefret edebileceğini düşünmen çok saçma '' Annemin söyledikleri ağlamamı şiddetlendirirken konuştum. '' Anne onu istiyorum. Onun bana benim de ona ihtiyacım varken nasıl ayrılırız. Anne bizim çocuklarımız , güzel bir geleceğimiz olacaktı. Hepsi benim suçum. Kendimden nefret ediyorum. ''  Hıçkırıklarım devreye girerken gözlerimi kapadım. Annem beni kolları arasına aldığında mırıldandım. '' O benim  hayatımın aşkı anne. ''

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin