41.Bölüm

128K 1.9K 139
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

Angus And Julia Stone - All Of Me ile okuyun. 

'' Aslına bakarsak her şeye sinirliyim ben ''

****

'' Bana bağırmayı kes artık!'' Boğazım yırtılırcasına bağırdığımda Zayn elindeki yastığı sinirle duvara fırlattı. '' Daha birkaç gün önce ben seninle neden kavga ettim Lucy?! İstemiyorum onları. Ailemi yanımda istemiyorum! '' gözlerimi abartıyla devirdiğimde Zayn yataktan kalkıp karşıma dikildi. '' İşlerime karışma Lucy. Yoksa bu sefer sana acımam. '' Kararlılıkla ona bakmayı sürdürdüm. '' Ne yaparsın Zayn? Beni öldürür müsün? Bunu yap lütfen '' gözlerimi devirip Zayn'in omzuna çarparak yatağa ilerledim. Yorganı kaldırıp yatağa girdikten sonra yorgana sıkıca sarılıp gözlerimi kapadım. Yatağın diğer tarafında hissettiğim çöküntü ve belime dolanan eller ile irkildiğim sırada bozuntuya vermeyip öylece durdum. Zayn dudaklarını omzuma bastırıp çekti. '' Pekala. Söyle gelsin. '' Heyecanla gözlerimi açıp Zayn'e döndüm '' Gerçekten mi? '' Tebessüm edip burnumun üstüne ufak bir öpücük kondurdu. '' Gerçekten '' Sevinçle ellerimi çırpıp Zayn'e sarıldım. '' Seni çok seviyorum!'' Zayn gülüp kollarını etrafıma sardığında gözlerimi kapadım. Tanrım. Trisha , Zayn'in onunla beraber noel yemeğine katılmasına olumlu cevap verdiğini duyduğunda çok mutlu olacaktı.

****

'' Hayır bu hiç yakışmadı. '' Carly dudaklarını büzüp elindeki kırmızı elbiseyi bana uzattı '' Bunu da dene. '' dudaklarımı ısırıp elinde ki elbiseyi aldım ve kabine tekrar girdim. Yaklaşık 1 saattir noel arifesinde benim ailem ve Zayn'in annesinin katılacağı yemekte giyeceğim elbiseyi arıyordum. Koskoca alışveriş merkezinde hiçbir elbiseyi beğenmemiştim. Şuan son mağazadaydık ve benim sadece ayakkabılarım vardı. Evet ilk gördüğüm ayakkabıya yapışmıştım. Ah neyse. Üzerimdeki siyah elbiseyi çıkartıp elimdeki elbiseyi inceledim. Birkaç dakika sonra bunun tulum olduğunu görünce omuz silkip bacaklarımı paçalarından geçirip üzerini giydim. Sütyen giymemi engelleyecek olan bu tulum arkamdaki aynada kendimi görmemle beni kendine aşık etmişti. Hızla siyah sütyenimi çıkartıp kabinden hevesle çıktığımda Carly gözleri kocaman açılmış bana bakıyordu. '' Aman tanrım! Bu çok yakıştı! '' Gülümseyip Carly'e gözlerimi kıstım '' Hey senin üzerindeki elbise harika'' Carly utançla gülümsedi. '' David beni noel arifesinde yemeğe çıkartacak ve bende bunu beğendim. '' Sevinçle ufak bir çığlık atıp Carly'e sarıldığımda Carly hızla benden ayrıldı ve bileğimden tutup beni çekiştirmeye başladı. Kolyelerin olduğu bölümde uzun altın gibi duran kolyeyi çıkarıp bana taktı ve ellerini çırptı '' İşte benim kızım! Zayn'in annesi sana bayılacak ''Utançla başımı eğdiğimde yanağıma kocaman bir öpücük kondurdu ve beni kabine ittirmeye başladı. '' Hadi bebeğim dışarıda kar yağıyor ve benim eve gidip kitap okumam gerek!'' kıkırdayıp kabine girdim ve üzerimdeki tulumun arkasındaki küçük fermuarı zorla da olsa indirip tulumu çıkardım. Kolyeyi ve tulumu askıya asıp kendi kıyafetlerimi giydim ve Zayn'in bana aldığı çok ama çok tatlı bereyi takıp tulumu ve kolyeyi omzuma atarak kabinden çıktım. '' Al çantanı '' Carly'den çantamı alıp kasaya ilerledim ve beklemeye başladım.

-Yazarın Anlatımı-

'' Son mutlu günlerini yaşıyor '' Luke mağazada elbisesinin ücretini ödeyen Lucy'e bakarak konuşmaya devam etti. '' Onu kaçırdığımda benden onu öldürmem için yalvaracak '' John keyifle gülümsedi. '' Baksana dostum onu ilk gördüğüm günden beri becermek için can atıyorum. '' Luke güldükten sonra Jonh'a göz ucuyla baktı ve konuştu. '' Sanırım bizim masum Lucy'miz iki kişiyi kaldırabilir ha? '' Onlar alayla gülüp Lucy'i takip etmeye devam ederken beklemedikleri anda Zayn mağazadan içeri girmişti. Luke gerildiğini hissetse de bunu yanındaki sünepe John'a belli etmemeye çalıştı. Zayn , herşeyden habersiz sevgilisine sarılırken kafası karışıktı. Annesini çok özlemişti ama onu görmeye hazır mıydı? Emin değildi. Derin bir nefes verip kolları arasında ona sıkıca sarılmış olan Lucy'den ayrıldı. '' Bebeğim. Aldın mı elbiseni? '' Lucy hevesle başını salladığında ellerini birbirine kenetleyen Zayn düşünceli olduğu belli etmemek adına yalandan gülümsedi. '' Gidelim güzelim. '' Carly onların kenetlenmiş ellerine bakıp yüzünü buruşturdu. '' İğrençsiniz. Ben daha fazla burada kalamam. '' Lucy gözlerini devirip Zayn ile ellerini ayırdı ve Carly'e sıkıca sarılıp onun gidişini izledi. Luke ise son hazırlıklarını yapıyordu. Yeni yılda ki amacı Lucy'i kaçırmaktı.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin