46.Bölüm

116K 1.7K 193
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

Justin Bieber - As Long As You Love Me ile okuyun. 

'' Seni sevdiğimden başka hiçbir şeyden emin değilim.

****

Stefan'ın alaycı gülüşü yüzünde bize bakarken derince bir nefes aldım. Gözümün ucuyla Zayn'e baktığımda sinirden ela gözlerine koyuluk düşmüştü. Olduğum yerde dik bir konum almayı planlarken onun yerine ayağa kalkmış ve Stefan'ı kolundan tuttuğum gibi odadan çıkarmıştım. Sinirle onu peşimden sürüklerken hastanenin sessiz ve sakin bir yerine gelince onu duvara doğru ittim. '' Ne sikim yapıyorsun?! '' Sinirli sesim onun sırıtışının genişlemesine sebep oldu. '' Mmh bir düşünelim ? Orospu çocuğu olan sevgiline geçmiş olsun demeye gelmiştim? '' Sorarcasına konuştuğunda sinirle ona doğru 1-2 adım attım. '' Kes sesini. '' Yüzündeki sırıtış silinip yerini ciddiyete bırakırken güçsüzce omuzlarımı çökerttim. '' Git Stefan. '' Kasılan çenesine ufak bir bakış attım. '' Seni istemiyorum. '' Zorlukla yutkunurken dudakları aralandı. '' Seni hayatımda istemiyorum. '' Alt dudağı titremeye başladığında son kez gözlerine baktım. '' Çünkü nişanlımın bu haline sevinen kişilerle işim olmaz. '' Konuşmasına fırsat bırakmadan arkamı dönüp ilerledim. Arkamdan güçsüzce adımı mırıldandığını duysam da onu umursamak yerine hızımı arttırmıştım. Kapının önüne geldiğimde başımı havaya kaldırdım ve birkaç saniye öyle durdum. Gözlerime biriken yaşlardan kurtulunca odaya girdim. Zayn camdan dışarıyı izliyordu. Ona doğru usulca ilerledim. '' Gitti mi'' '' Evet '' diye fısıldarken yatağının kenarına oturdum ve sağlam olan elini avuçlarım arasına alıp , eline öpücük kondurdum. '' Beni korkuttun koca oğlan '' Zorlukla tebessüm ederken konuştu. '' Gerçekten korktun mu? '' dudaklarımı ısırdım ve başımı salladım. '' Beni bırakmandan korktum. '' yerinde kıpırdanarak daha dik bir konuma geldi. '' Dinle , bebeğim seni bırakmayacağım. Bizi ölüm bile ayıramaz Lucy. Asla. '' Saçlarımı çekiştirirken ona baktım. '' Beni bırakmayacağına söz verir misin?'' Gülümsedi '' Söz veriyorum karıcım. Seni asla bırakmayacağım. Asla. '' Dolan gözlerimle ona bakarken konuştum. '' Bende söz veriyorum kocacığım seni asla bırakmayacağım. ''

-1 Hafta Sonra-

'' Bu ne sikim?'' Elimdeki karneyi buruştururken Carly alayla kahkaha attı. '' İnek kızımız kötü kız olma yolunda ha? '' Kahkaha atmaya devam ederken sinirle ona baktım. Gülmesini kestiğinde oflayarak önüme döndüm. '' 7 tane zayıf? Siktir ya'' Carly'e baktığımda elindeki karne ile üstüne döktüğü suyu temizliyordu. Kahkaha attım. '' Ne? Zaten tüm derslerim zayıf bu kağıt parçası bir boka yarasın bari. '' Hızlı adımlarla otoparkta bulunan David'e ilerlemeye başladım. David görüş açıma girdiğinde yaslandığı arabadan çekilip bana doğru ilerledi. Kollarını bana doladıktan sonra Carly'i görünce ayrıldık. Hızla arabaya ilerlerken David ve Carly aşk böcekleri gibi öpüşüyorlardı. Gözlerimi devirdim ve arka koltuğa yerleşip telefonumu çıkardım. Mesaj bölümüne girip parmaklarımı ekranda hızlıca hareket ettirdim.

'' Benim bebeğim gelirken bir şey istiyor mu? ''

Mesajını gönderip Zayn'in cevap vermesini beklemeye başladım.

'' Imm. Evet istiyorum! Bir an önce eve gel ve sevişelim ;) ''

Gözlerim kocaman açılırken hızlıca cevap verdim.

'' Aptal  herif! Beni utandırmaktan vazgeç! Ayrıca hastaneden yeni çıktın , bir kırık kol ve göğsünde ki dikişler varken seninle sex yapacağımı düşünmen çok saçma! Ayrıca bayım çok sapıksınız''

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin