38.Bölüm / Ek Bölüm.

119K 1.6K 85
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

Demi Lovato - For The Love Of A Daughter ile okuyun. 

 "Çığlıklar kopuyor içimde, ben hala yetenek sanıyorum susmayı."


2012 , Bradford.


'' Waliyha!'' Kız kardeşimin yanında bulunan arkadaşları bana dönerken yüzüme içten bir gülümseme yerleştirip bana benzeyen kardeşime ilerledim. Etrafındaki arkadaşları bizden ayrı yerlere giderken Waliyha rahatsızca kıpırdandı. '' Evet? '' Karşısına geçtiğimde duygusuzca konuştu. '' Waliyha .. Seni özledim '' Kollarımı ona uzattığım sırada ellerimi itip ayağa kalktı. '' Benden uzak dur '' Anlamsızca ona bakarken devam etti. '' Sen bana zarar vereceksin. Sen uyuşturucu bağımlısı zavallının tekisin. '' Gözlerime düşen şaşkınlık bulutları ve Waliyha'nın nefret dolu bakışları ile görüş açım bulanıklaştı. '' Waliyha ben- '' Sesimin titrek ve kırık çıkışı ile büyük bir küfür savurdum. İçimden. '' Waliyha benim sana ihtiyacım var '' Alayla gülüp etrafına baktı ve dilini dudakları üzerinde gezdirip bana baktı. '' Sana yardım edeceğimi falan mı sanıyorsun? Bir haftadır peşimde dolanıyorsun ve ben sana 1 haftadır hayır diyorum! Hayır işte sana eve dönmen için yardım etmeyeceğim. Sen uyuşturucu içen , güçsüz zavallıdan başka bir şey değilsin. Bak eğer seninle konuştuğumu babam öğrenirse beni çok kötü yapar anladın mı? Bu yüzden artık etrafımda dolanmayı kes! Sana yardım falan etmeyeceğim. Anla artık biz sen olmadan daha mutluyuz. Hem senin odanı artık ben kullanıyorum. Her zaman kendime ait odam olsun istemiştim ve sonunda istediğim oldu. Şimdi istediğim çoğu şeye sahipken senin gelip onları elimden almana izin vermem. Şimdi git. Daha fazla burada kalıp benimle konuşursan erkek arkadaşıma söyleyip benden uzak durmanı sağlayacağım. '' Boğazımdaki yumru ile beraber zorla yutkundum. '' Waliyha sahip olduğun her şey tekrar sende kalsın. Ben tekrar ailemi istiyorum güzelim. Lütfen- '' Sert sesiyle konuşmamı kesti '' Sana hayır dedim! Git ve uyuşturucu aldıklarından yardım iste. '' Arkasını dönmüş giderken kendi-kendime mırıldandım. '' Tanrı şahidim olsun ki bana ihtiyacınız olduğunda size asla yardım etmeyeceğim. ''


2012 , Londra

'' Baba ? '' Çalışma odasındaki kitapların kokusunu içime çekip dinlendirici gözlüğümü düzelttim. '' Gel '' Babamın otoriter sesi karşısında odaya girip kapıyı arkamdan kapadım. '' Ben , şey baba ben ııı '' Babam gözlüğünü çıkarıp elindeki bilim kurgu romanını masasına koydu. '' Otur şöyle Lucy '' masasının karşısında oldukça sevdiği ve pahalı olan deri koltuğuna ilerleyip oturdum. Derinin kumaşa sürttüğünde çıkan sesle küçük çocuklar gibi utançla başımı eğdim. '' Bu gün okuluna geldim. Müdürünle konuştum. '' Babama baktığımda ellerini birbirine kavuşturmuş bana bakıyordu. '' Notlarının düzeldiğini ve okuldaki bir çok zeka yarışmasına katılım için başvurduğunu söyledi. '' Başımı salladım. '' Senin düzelmiş olduğunu anladığım için sana verdiğim ev cezasını kaldırıyorum. '' Sevinçle babama baktım. '' Ben senin iyiliğini istiyorum benim küçük meleğim. '' Gözlerine dolan yaşlarla bana baktı. '' Eğer saçının bir teline zarar gelirse dünyayı yakarım. Ve ben özür dilerim meleğim. Sana vurduğum için üzgünüm. Beni affedecekmisin. '' Sorarcasına bana bakarken oturduğum yerden yavaşça kalkıp masanın etrafında dolandım ve tam yanında durdum. Babam bana bakarken ellerimi önümde kavuşturup ona baktım. '' Ben sana hiçbir zaman kızmadım baba. Sen beni dövmekle haklıydın. Bana ceza verirken de haklıydın. Şey sana yaklaşma yasağımda kalktı mı? '' Babam en içten gülümsemesini yolladı ve başını salladı. Zaman kaybetmeden boynuna sarıldığımda hıçkırık sesim odada yankılanıyordu. '' Çok özür dilerim baba. Sana layık bir kız olamadığım için çok özür dilerim. '' Babam saçlarımı okşarken konuştu. '' Asıl ben özür dilerim kızım sana yeterince sevgi göstermediğim için. '' Ve ben çocukluğum içinde ağladım. Çocukken babamın bana göstermediği sevgi için , yediğim dayak , aç kaldığım günler için ağladım. Annemin bile bana yaklaşmasına izin vermediği için ağladım. İlk aşkım olan babamın kalbimi kıran ilk adam olduğunu yeni anladığım için ağladım.


Oh father, please father

Ah baba, lütfen baba

I'd love to leave you alone, but I can't let you go.

Seni yanlız bırakmak istiyorum, ama gitmene izin veremem

Oh father, please father

Ah baba, lütfen baba

Put the bottle down for the love of a daughter.

Şişeyi aşağı koy küçük kızının sevgisi için

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin