Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Taylor Swift - I Knew You Were Trouble ile okuyun. Şarkı biterse tekrar açın.
'' Seni kaybedemem. ''
****
'' Durmayacaklar. '' Sesin geldiği yöne baktım. '' Seni öldürmek istiyorlar Zayn. '' Finn haklıydı. '' Bu sefer hedeflerinde kızlarda var. '' Carly ürkekçe bana bakarken güven verircesine gülümsedim. '' Ne olursa olsun Finn , Son nefesimi verene kadar Lucy'i koruyacağımı biliyorsun. '' Gururum okşanmıştı. Bana böyle şeyler söylediği zamanlar utansam da mutlu oluyordum. Kahverengi gözlerimi ela gözlerine kilitledim. '' Önemli olan tek şey beni dinlemen Lucy. '' Başımı salladım ve aramızdaki mesafeyi ona sokularak kapattım.'' Stefan sana bir şey yaptı mı '' Omuz silktim. '' Yapamadı. Dedim ya kasıklarına sıkı bir tekme geçirdim. '' Gülümsedi. '' Lucy eğer sana bir şey dediyse veya yaptıysa- '' '' Sadece orospu dedi. '' Zayn şaşkınca bana baktıktan birkaç saniye sonra bağırarak konuşmaya başladı. '' Ona orospu kimmiş göstereceğim. Piç kurusu. Orospu çocuğu '' Onu sakinleştirmek istercesine elini tuttum. ''Zayn , Lütfen '' Başını salladığında sinirden dizini sallamaya başladı. '' Zayn bu durumda sakin olman lazım. '' Carly haklıydı. '' Ne yani o piç nişanlıma orospu desin ve ben sakin kalayım '' Carly gözlerini devirdi. '' O Stefan'ı alt edebilecek kişide Lucy. Aklımda bir fikir var ama. '' Hepimiz Carly'e bakarken boğazını temizledi. '' Stefan kimden hoşlanıyor? '' Zayn sinirle konuştu. '' Lucy '' güldü. '' Pekala Stefan şu an Lucy ne derse yapacak durumda değil mi?'' Başımı salladım. '' Plan basit. Stefan Lucy ve Ben tatile çıkacağız. Tabi Stefan şöyle bilecek Sen ve Zayn benlede David ayrıldık sanacak. E Lucy harika oyunculuk yeteneğiyle inandırıcı bir rol yapacak ve bam! Tatile çıkalım diyeceğiz. Ben ve Lucy , Stefan'ı kandırırken sizde belirlediğiniz günde onun işini bitirirsiniz. '' Sinsice güldüm. '' Zekice. '' David derin bir nefes aldı. '' İşte benim zeki sevgilim. '' Finn'de planı beğendiğini söylemişti. '' Zayn ?'' Sorarcasına ona baktım. '' Bilmiyorum Lucy bu oldukça tehlikeli bir şey. '' Gözlerimi devirdim. '' Dedim ya sizde geleceksiniz diye. '' Zayn sert sesiyle konuşmamı kesti. '' Ya Stefan piçi tek gelmez , Luke ile gelirse? '' Carly ve Ben birbirimize bakıp güldük. '' İnan bana bu bizim işimizi daha kolaylaştırır. '' diye konuştum. '' Ve Lilly. Oda gelir '' Çocuklar bize sorarcasına bakıyordu. '' Lilly , Luke gelirse onu alt edebilecek tek kişi '' Kahkaha attık '' Aynen öyle. Luke'un kız versionu '' Biz gülmeye devam ederken Zayn bana bakıyordu. Kahkahamı yarıda kestiğimde gülümsedi ve dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. '' Seni hep böyle gülerken görmek istiyorum '' Kıkırdadım. '' Lucy! Hadi kalk bakalım ikna etmemiz gereken bir Lilly var '' Başımı salladım. '' Sizi bırakırım '' David arkamızdan gelirken Carly'nin koluna girip çenemi omzuna yasladım. '' Seni çok seviyorum Carly '' Gülümsedi ve yanaklarımı sıktı '' Bende seni çok seviyorum başbelası '' Kıkırdadım. Bu kızı çok seviyorum!
****
'' Bekle bekle yani hem tatil yapacağız hem de beyinleri penislerinde olan piçleri kandıracağız '' Başımı salladım. Lilly omuz silkti '' Bana uyar '' Zaferle ellerimi birbirine çarptım. '' Tamam bekleyin ne zaman gidiyoruz '' Dudaklarımı büktüm. '' Stefan'ı kandırmak biraz zamanımı alacak gibi. '' Lilly ellerini birbirine sürttü. '' Pekala 2 gün sonra okullar açılıyor? Okul ne olacak '' Carly tok bir ses tonuyla cevap verdi. '' O iş kolay. Onu bana bırakın '' Dudaklarımı ısırdım. Kendimi arkamda bulunan yatağa attığımda Lilly bilgisayardan I Knew You Were Trouble açtı. Şarkıyı söylemeye başladığımda kızlarda bana eşlik ediyordu.
I knew you were trouble when you walked in
Daha içeri girer girmez biliyordum sen bir baş belasıydın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...