Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
****
Rihanna - Love The Way You Lie part 2 ile okuyun biterse başa sarın :)
Havluyu saçlarıma sarıp bornozumun ipini bağladıktan sonra banyodan çıktım. Odamın ışığını yaktığımda gözlerim şaşkınlık içinde açıldı. '' Senin burada ne işin var ? '' diye dişlerimin arasından tısladım. '' O kadar şeyi söyledikten sonra benden kaçabileceğini mi sandın Lucy ? '' Yatağımdan kalkıp bana doğru yaklaşırken olduğu yerde durdu ve vücudumu süzdü. Gözlerimiz buluşunca çarpık bir şekilde gülümsedi. '' Ya üzerine bir şeyler geçir yada ben seni yatağa atıp sabaha kadar- '' '' Kes sesini! '' Zayn güldü. '' Sen buraya nasıl girdin ahmak. '' '' Pencereni kapalı tutmalısın aşkım. '' deyip kıkırdadı. '' Geldiğin gibi git Zayn! Annem veya babam odaya girerse babam seni annemde beni siker. '' Zayn gözlerini devirdi. '' Tam tersi olmasın güzelim. '' Gözlerimi devirdim. '' Bu arada evde tekiz aşkım. '' Zayn'e şaşkınlık içinde baktım. Masamın üzerini işaret etti. Masama baktığımda bir not gördüm. Bornozumu sıkıca tutarak çalışma masama yaklaştım. Notu elime alıp okumaya başladım.
'' Bebeğim , baban ve ben bir arkadaşının evine yemeğe davetliyiz bu gün geleceğimizi sanmıyorum sana yemek ve pasta yaptım hepsi dolapta mikrodalgada ısıtır yersin yemeğini bebeğim. xx –Annen. ''
Yutkundum. Belimde bir çift el hissedince yerimde sıçradım. '' Stefan'a aşık olmayı bırakacaksın Lucy. '' diye mırıldanıp eliyle bornozumun boyun kısımını çok az açtı. '' Sen benimsin Lucy '' dedikten sonra başını boynuma gömüp emmeye başladı. Ağzımdan istemsizce bir inleme kaçtığında boynumda olan dudakları gerildi. Gülümsediğini hissediyordum. '' Yapma '' diye inledim. ''Sana ait olmak istemiyorum '' diye ekledikten sonra sinirlenmiş olacak ki dişlerini vampir edasıyla boynuma geçirdi. Ağzımdan ufak bir çığlık kaçarken o boynumu emmeye ve ısırıklar bırakmaya devam ediyordu. Neden bilmiyorum ama ilk defa hoşuma gitmişti. Elim istemsizce boynuma gömmüş olduğu başına giderken gözlerimi kapadım. Başını boynuma bastırırken hızlı bir harekette beni kendine çevirdi. Dudaklarımızı birleştirince ilk defa onunla bu kadar nazik bir şekilde öpüştüğüm aklıma geldi. Ellerim boynunda , saçlarında , yüzünde gezerken ağzımın içine doğru inledi. Yavaşça dudaklarımızı ayırdı. '' Seni sadece ben böyle öpebilirim. '' Ardından boynumda dilini gezdirdikten sonra ufak bir ısırık attı. '' O güzel boynunu ancak ben ısırabilirim. '' yutkunup ellerini yüzümde gezdirdi '' O eşsiz yüzüne yayılan aşk dolu gülümsemenin sebebi sadece ben olabilirim. '' Kendime gelince dediklerini iyice sindirdim. Yavaşça ellerimi göğsüne koydum. '' Bu söylediklerini ancak rüyanda gerçekleştirebilirsin , Evet. Şimdi ben banyoda üzerimi değiştiriyorum. Odama geri döndüğümde seni hala gitmemiş olarak görürsem sonuçları senin için kötü olur. '' onu sertçe ittim. Böyle bir tepki vermemi beklemiyor gibiydi. Gözlerimi devirdim ve banyoya girmeden önce yatağın üzerine koyduklarımı hızla alıp banyoya girdim ve kapıyı kilitledim. Onun sağı-solu belli olmazdı sonuçta. Siyah sütyenimi ve siyah külodumu giydikten sonra pembe kolsuz atlete benzer şeyi üzerime geçirdim. Ardından altıma kalçalarımda olan şortumu giydim. Şort dediysem pijama takımı anlayın işte. Daha sonra saçlarımı açtım ve taradıktan sonra kuruttum. Saçlarım pırasa gibi düz olduğu için her zaman kolaylık olmuştur benim için. Saçlarımı dağınık bir topuz yaptım ve aynaya baktım. Seni lanet olası topuz dışarı çıkacağım zaman neden bu kadar güzel olmuyorsun ?! Siktirgit! Saçımla bir süre daha kavga edip yatağıma girip How I Meet Your Mother izleyerek uyuma planlarımı devreye soktum. Banyonun kilitli olan kapısını açıp odama girdiğimde sinirden gözüm seyermeye başladı. '' S-Sen hemen bırak o bilgisayarımı!'' Hayatta en değer verdiğim eşyalarımdan birisi bilgisayarımdı. Ve en özel dosyalarımın olduğu elektronik eşya! İçinde Stefan'la fotoğraflarımız , Videolarımız , Stefan'ın gizlice çektiğim fotoğrafları , Stefan'ın gizlice yüklediğim fotoğrafları , Stefan'ın dövdüğüm sevgililerinin adının olduğu liste – Evet bunu yaptım- Ve daha bir çok şey! Aman tanrım ! '' Sana bırak onu dedim! '' Diye sert bir sesle bağırınca dilini dudaklarını üzerinde gezdirdi ve çarpık bir şekilde gülümsedi. '' Bırakmazsam ne yapacaksın bebeğim? Çıplak bir şekilde Striptiz ? Ah tanrım hemen yap şunu! '' Gözlerimi devirdim. '' O küçük organını kopartıp sana yediririm. '' Zayn güldü ve elini çenesine koydu. '' Hmm oğlumu kopartacağına göre yani mantıken oğlumla tanışacaksın. Pekala. Soyunuyorum bebeğim. Bana direk '' Becer beni aşkım '' deseydin daha güzel olurdu '' Gözlerim şaşkınlık içinde büyüdü. O sırada yatağın üzerindeki telefonum çalmaya başladı. Birbirimize göz kıstık ve telefona baktık. Hızla yatağa atladığımda oda atlamıştı. Telefonu alıp saklarken ani bir hareketle beni altına aldı ve telefonu elimden almaya çalıştı. Zayn elimdeki telefonu alınca telefondan çıkan Rihanna – Jump şarkısı kesildi. '' İt herif! '' Diye bağırdığında üzerimden kalktı. Sanırım arayan Stefan'dı ve Zayn bunu gördü. Tanrım. Yine başlıyoruz desenize. '' O orospu çocuğunu gerçekten sikeceğim Lucy! Hemde gözlerinin önünde!'' Derin bir nefes aldım. '' Senin amacın ne ? '' Bakışlarımız buluşunca yutkundum. '' Bak senden nefret ediyorum tamam mı? Ölene kadar Stefan'ı sevmekten vazgeçmeyeceğim. '' Yataktan kalkıp Zayn'in karşısına geçtim. '' İster onunla görüşürüm , İster görüşmem. İster onunla kalırım , istersem de onun altına girerim. Bu seni ilgilendirmez anladın mı '' Ne olduğunu anlamadan sırtım sertçe duvara çarpınca acıyla çığlık attım. Zayn elini yüzümün 10 cm ötesinde ki yere gömdüğünde size yemin ederim ki sırtım titredi.Yavaşça Zayn'in eline baktığımda yere damlayan kanları görünce gözlerim büyüdü. '' Kızım '' diye bağırdı. '' Benim kızım her gün kızları siken piçin altına girecek öyle mi ? '' Dudaklarımı ısırdım. Stefan her gün başkasıyla yatardı ve beni en çok ağlatan konu tamda buydu. '' O siktiği sürtüklerin arasına girmek hoşuna gidecek öyle mi '' Diye bağırdı. Gözlerimin dolması görüş alanımı bulanıklaştırırken ısırdığım dudaklarımı serbest bıraktım. '' Sus '' diye mırıldandım. Resmen yalvarmıştım. '' Kendi sevgilisini arkadaşlarına siktiren bir orospu çocuğunun altına gireceksin öylemi ? '' Diye bağırdığında susması için tek bir şey yaptım. Dudaklarına yapıştım. Ateşli bir şekilde öpüşürken sağlam olan eliyle sağ bacağımı kavrayıp beline doladığında ellerimi vücudunda dolaştırıyordum. Dilini alt dudağımda gezdirmeyi bırakıp dillerimizi buluşturmak için alt dudağımı ısırdığında ağzımı hafif araladım. Dillerimiz buluştuğunda bu öpüşmenin hiç iyi bir yere gideceğini ummayarak ve nefessiz kalışımın avantajıyla dudaklarımı pardon dillerimizi ayırdım. Zayn alnını-alnıma yaslayıp nefesini düzene sokmaya çalışırken gözlerini kapadı ve mırıldandı. '' Sen benimsin Lucy. Bu bir gerçek. İstesen de-istemesen de sen benimsin. Sadece benim. '' Ve ben ilk defa beni sahiplendiği için kendimi mutlu hissettim bana yaşatacaklarını bilmeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...