47.Bölüm

123K 1.6K 150
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

-Katy Perry - Unconditionally ile okuyun. 

'' Hayat geç kalanları hiç affetmez''

****

'' Böyle bir şeye hayatta izin vermeyeceğimi bile-bile nasıl buna kalkışırsın amına koyayım?''  Zayn tükürürcesine konuştu. '' O Luke'a cezasını vermek istemiyor muydu? Sen hastanedeyken onu kendi elleriyle öldüreceğini defalarca kez söylemişti? '' Kıpırdandım. Bir bakıma haklıydı. Ama o anki üzüntüyle ne söylediğimi kesinlikle bilmiyordum.  '' Luke orospu çocuğunu onun öldürmesine izin vereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun Finn. '' Zayn sinirle elini saçlarından geçirince konuştum. '' Finn ben sizinle gelirim , size yardım ederim ama birini öldürebileceğimi sanmıyorum. '' Derince bir nefes verdim. '' Bunu yapamam. Beni anla '' Anlamışçasına başını salladı. '' Pekala. Haftaya uzun bir toplantı yapacağız Malik. Şimdi dinlenmene bak. '' Başını salladı. Finn ikimize de bakış atıp çıkarken David sakince oturduğu yerden kalktı. Aynı anda bende kalktığımda bana ilerleyip kollarını etrafıma sardı. Güven verircesine saçlarımı okşarken konuştu. '' Toplantıyı ertelettiririm. İkinizde oldukça yoruldunuz. Bir yerlere tatile gidin. '' Zayn başını salladı. '' Tatil işi çoktan hazır. '' David kollarını etrafımdan çekip ikimizede baktı. '' Dikkatli olun ve kendinize iyi bakın. '' Dudaklarımı ısırırken belimi sıkıca kavrayan kaslı ve dövmeli kolları gördüm. '' Ona iyi bakacağımı biliyorsun David. '' Zayn çenesini omzuma yerleştirirken tebessüm edip konuştum. '' Sende Carly'e iyi bak. '' başını salladı. '' Görüşürüz. '' '' Görüşürüz. '' David giderken arkasından baktım. Kapının kapanma sesini duyunca Zayn'e döndüm. '' Demek tatile gidiyoruz ha ? '' Dudaklarını ısırdı ve başını salladı. '' Bu güzel. Nereye gidiyoruz? '' '' Barbados. '' Gözlerim kocaman açıldı. '' Gerçekten mi?'' Hevesle sorarken gülümseyip başını salladı. Kollarımı boynuna doladığımda kulağının arkasına öpücükler kondurdum. '' Sen mükemmelsin '' Güldü. '' Sende öyle bebeğim. ''

****

'' Vay canına. '' Zayn'in özel jetine hayranlıkla bakarken sesini duydum. '' Beğendin mi? '' Başımı salladım. '' Bu harika. Bu kadar zengin nişanlım olduğunu bilmiyordum. '' Çarpık bir şekilde gülüp bileğimi tuttu ve beni kucağına çekti. '' Sadece senin rahatın için yapıyorum bunları. '' Burukça gülümsedim. '' Senin iyiliğin benim için daha önemli. '' başını salladı. '' Bu tatil bize iyi gelecek. '' başımı salladım. '' Herkesten uzakta sadece seninle olmak en güzeli olacak. '' Saçlarımı geriye attı. '' Seni seviyorum. Bunu biliyorsun. '' Başımı onaylarcasına salladım '' Seni seviyorum Zayn. '' Gülümsedi.

-Stefan'ın Anlatımı-

'' Bizimle anlaşmış olman güzel bir şey Stef. '' Arkamdan gelen sesle omzumun üstünden bakış attım. '' Bu ne hoş sürpriz Luke. ''Diye mırıldanıp yüzümü buruşturdum. Karşımdaki sandalyeyi çekip yerleştiğinde eliyle çenesinde bulunan sakalları okşadı. '' Onlar nerede bir bilgin var mı? '' Başımı iki yana salladım. '' Bilmiyorum. Umurumda değil açıkçası. '' '' Onu seviyorsun. '' bakışlarımı viski bardağından çekip ona doğrulttum. '' Onun Zayn ile olması seni öfkelendiriyor.'' Güldüm. '' Beni tanımaya başlıyorsun. '' Arkasına keyifle yaslandı. '' Biliyor musun Stefan o piçi öldürdükten sonra kız senin olabilir. '' Ona dikkatle bakarken konuştu. '' O kızı istiyorsan Zayn'i öldürmemde yanımda olacaksın. '' Başımı salladım. '' Bunu büyük bir zevkle yapacağımdan emin olabilirsin.'' Luke zevkle gülümsedi. '' İşte bu güzel. Seninle sonra konuşuruz. '' Luke sandalyesinden kalkıp deponun çıkışına ilerlerken adamlarımdan Mark yanıma geldi. '' Efendim biz onları almak istemedik ama zorluk çıkardılar. '' Başımı salladım. '' Lucy ile ilgili bir gelişme var mı? '' Başını salladı. '' Nişanlısı ile havaalanında görüldüler en son. '' elimdeki boş bardağı sıktım. '' Gidebilirsin. '' Mark başını öne eğip dik konuma gelerek yanımdan ayrılırken karşıdaki duvarı incelemeye başladım. Ne yapıp ne edip Lucy'i alacaktım. Benim olacaktı. İşin sonunda Carly'i bile öldürmek olsada bunu yapacaktım. Bu sefer yenilen taraf ben olmayacaktım. Ve Lucy beni sevecek. İster zorla , ister kendi isteğiyle.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin