Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
****
-Linkin Park - Numb ile okuyun biterse başa sarın.
-Zayn'in Anlatımı-
'' Sikeyim! '' Deyip elimi sertçe kum torbasına geçirince Finn sigarasını bitirmekle meşguldü. '' Bize resmen meydan okuyorlar Zayn. '' Diye mırıldanan David'e ters bir bakış attım. '' Sağol amınakoyim demesen bilmiyordum. '' Diye tısladım ve karşımda ki kum torbasına Stefan ve Luke'u dövüyormuş gibi sert vurdum. Kum torbası hızla geriye doğru giderken ard-arda yumruklarımı kum torbasına geçirmeye başladım. '' Anlattın mı kıza gerçekleri. '' Kum torbasını hızla tutup Finn'e döndüm. '' Aklını kim sikti senin. Asla anlatmam. '' Alayla sırıttı. '' Onu kandırmaktan vazgeç. Eninde sonunda öğrenecek. '' Yere koyduğum su şişesini alıp kapağını açtım ve suyu içtim. Ardından boş şişeyi bir köşeye fırlatıp ağzımı elimin tersiyle sildim. '' Eğer birisi o koca ağzını açıp herşeyi Lucy'e anlatırsa öğrenir , evet. Ama uslu dururlarsa öğrenmez. '' Finn başını sağa-sola salladı ve güldü. '' O kızı 4 aydır seviyorsun güya ama ona yaptığın şeye bak. '' Çenem sinirden kasılırken dişlerimin arasından tısladım. ''Senin derdin ne Finn ? '' Finn elindeki sigarayı yere atıp ayağıyla ezdi ve kalkıp tam karşıma gelene kadar yürüdü. Karşı-karşıya gelince konuşmaya başladı. '' Her kıza bunu yapıyorsun. Onlardan bu sırrı sürekli saklıyorsun ve sonuç ne ? Kendini öldüren birkaç kız. Polisler elinde kanıt olsa seni sikerek o hapishaneye sokacak haberin yok. Artık hayal dünyandan çık kötü çocuk. Burası gerçek dünya ve gerçek dünyada kadınları ağlatan erkeklere şerefsiz bizim tabirimizde orospu çocuğu denilir. Umarım bir şeyler öğrenirsin artık. '' Omzuma çarpıp çıkışa doğru ilerlerken yumruk olarak sıktığım elimi kum torbasına geçirip boş gözlerle bana bakan David'e döndüm. '' Bu gece o orospu çocuklarını gebertmeye gidiyoruz David. Adamlara söyle hazırlansınlar. '' David bir şey demeden yanımdan ayrılırken yere oturdum ve masanın üzerine uzanıp telefonumu aldım. Telefonun kilidini açınca duvar kağıdında dün Lucy ile çekildiğimiz fotoğrafa bakıp sırıttım.Son aramalara girip '' Bebeğim '' yazılı olan numaraya bastım ve telefonu kulağıma götürdüm. Bir süre çaldıktan sonra kulağıma Lucy'in neşeli sesi dolunca yüzüme yayılan gülümseyi engelleyemedim. '' Heeey '' deyip kıkırdadıktan sonra bende kıkırdadım. '' Güzelim '' deyip karşılık verdim. '' Ah beni utandırmaktan vazgeç tamam mı '' Gülümsedim. '' Seni özledim '' diye fısıldadım. Lucy derin bir nefes aldı. '' Bende '' diye karşılık verdi. '' Okuldan çıktım sana gelmemi ister misin? '' Güldüm. '' Seni almaya gelebilirim güzelim. '' '' Hayır gerek yok ciddiyim geleyim mi ? '' '' Gel. Seni arkadaşlarımla tanıştırırım. '' Lucy kıkırdadı. '' Geliyorum kötü çocuk '' gülümsedim ve telefonu kapadım. Lucy ... Tanrım onun için ölüyordum! Hayatımda en değer verdiğim kişi o sanırım. Her saniye onunla olmak istiyorum ve korkuyorum. Ben nam-ı değer Kötü Çocuk Zayn Malik korkuyor millet! Evet o stefan piçi etrafında gezerken korkmam gayet normal. Ona aşık. Ve Stefan onu altına almak istese hayır diyemez o çok saf. Stefan'ın onu kullanacağını bilemez. Ve ben bu yüzden korkuyorum. Onun kırılmasını istemiyorum. Başımı ellerimin arasına alıp bir süre öyle durdum.
'' Zayn ? '' kapıdan gelen ince ve sevgi dolu sesle başımı kaldırıp kapıya baktığımda Lucy ile karşılaştım. Yüzüme çarpık bir gülümseme yerleştirip ayağa kalkarken Lucy'in arkasından gelen David'i gördüm. Lucy tam karşımda durunca ellerimi beline dolayıp onu kendime çektim ve kalçalarından tutarak hafif havaya kaldırıp boyumuzu eşitledim. Lucy boynuma sıkıca doladığı kolları arasına kafasını gömüp boynuma ufak öpücükler kondururken. Lucy'in boynuna ufak bir öpücük kondurmadan önce David'e baktım. Sırıtarak bizi izliyordu. Ona '' Siktirgit '' bakışları atınca hızla yanımızdan ayrıldı. Bu sayede Lucy'in mor'un en koyu tonu almış olan çürüğüne- Damgama- öpücükler kondurmaya başladım. Lucy başını boynumdan çekip alnını-alnıma yasladı ve yumuşak ellerini yanağımda gezdirdi. '' Seni özlemişim '' diye mırıldandım. Gülümsedi. Gözlerine baktığımda sadece kendimi gördüm. Gözlerinin içinde kendimi görmek beni mutlu etmişti. '' Birileri beni fazlasıyla özlemiş sanırım '' diye mırıldandı. Yavaşça onu kucağımdan indirdim. ''Evet çok özlemiş hem de '' deyip bir saniye bile beklemeden dudaklarına yapıştım. Onun nazik öpüşü karşısında ki sert öpüşüm yavaşça yumuşarken ellerimi kalçasına yerleştirip sıktığımda ağzıma doğru inleyince yavaşça kalçalarından tutup onu kucağıma aldım ve siyah masaya oturttum bacaklarını okşamaya ve onu öpmeye devam ettim. Bir süre sonra Lucy dudaklarını-dudaklarımdan ayırıp gözlerimin içine baktı ve kıkırdadı. '' Tanrı aşkına Zayn çok tatlı duruyorsun. '' Güldüm. '' Neden ? '' Lucy ellerini sakallarımın üzerinde gezdirdiğinde tahrik olduğumu anlasam da belli etmemeye çalıştım. '' Bilmiyorum. '' diye mırıldandı. Dudaklarımı alnına bastırıp çektim.
-Lucy'nin Anlatımı-
'' Evet Stefan haklısın ama- ''
'' Ama? ''
Gözlerimi devirdim. Yaklaşık 1 saattir Stefan ile arabasında oturmuş Zayn hakkında tartışıyorduk. Carly dışında henüz kimse Zayn ile çıktığımı bilmiyordu. Başta Stefan olmak üzere.
'' Belki o iyi biri? Onu tanımıyorsun? ''
'' Hah. O ve iyi biri olmak? O çok kötü birisi Lucy! Ve emin ol o piçi senden iyi tanıyorum. ''
Artık sabrım taşmıştı.
'' Baksana neden o lanet olası çeneni kapatıp aynaya bakmıyorsun. Gözümün önünde her gün kızları götürüyorsun , Onları nasıl becerdiğini anlatıyorsun , Bana senin için sürtük bulmamı istiyorsun ve ben sadece Zayn'in iyi biri olduğunu söyleyince kötü oluyorum değil mi! Ah siktir git Stefan! ''
'' Sana göstericem. Sana onun iyi biri olmadığını göstericem. ''
Stefan arabasını hızla çalıştırdığında açıkçası biraz korkmuştum. Çünkü şuan beni nereye götürdüğü ile ilgili en ufak bir fikrim yoktu. Sürekli ağzından küçük sesle olsa da Zayn'e küfürler kaçırıyordu ve sinir kat sayım artmaya başlamıştı. '' Stefan bu yaptığın çok salakça tamam mı. Keş sunu. '' Stefan bir şey demeden sadece daha hızlı bir şekilde araba sürmeye devam ederken kısa bir süre sonra arabayı durdurdu. Ürkek bakışlarımı Stefan'a çevirdiğimde inmem için kapıyı işaret etti. Yavaşça kapıyı açıp arabadan indim. Terleyen ellerimi şortuma sürdükten sonra Stefan yanıma gelip beni belimden tuttu ve ilerlemeye başladı. Boş depoların olduğu yerde ilerliyorduk. Ve gerçekten korkmaya başlıyordum. Stefan'a gelip-gelmediğimizi soracağım zaman kapısı açık olan depoya sessiz bir şekilde beni soktu. Birkaç saniye sonra kulağıma dolan siah sesiyle olduğum yerde durdum. Beynimin içinde silahın sesi yankılanırken gözlerimin dolduğunu hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...