Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Önümüzdeki bir kaç bölüm duygusal olacak. Ayrıca paris gezisini uzatmanın bir anlamı olmadığını düşünüp yazmadım o kısmı. Multimedia'da hikayenin videosu var izleyin lütfen. İyi okumalar.
-The Pretty Reckless - Zombie ile okuyun.
'' Aşk için ölmeli. Aşk o zaman Aşk. ''
****
'' Lucy. Sana bunu kim yaptı!'' Derin bir nefes aldım. Ona hemen iyi bir yalan söylemem gerekti. Dudaklarımı araladığımda arkamdan gelen sesle sözlerim bölündü. '' Lilly yaptı '' Zayn gözlerini-gözlerimden çekip arkamda duran kişiye dikti. '' Doğrumu bu '' Ela gözlerine düşen sinir gölgeleri sakin olması için ona yalvaran bakışlar atan kahverengi gözlerimle buluşunca derin bir nefes aldım. '' Evet '' Hiçbir şey demeden omzuma çarparak bunu Lilly'nin yaptığını söyleyen kişiye ilerledi. Arkamda duran kıza döndüğümde gözlerim kurbağa gözü gibi açıldı. Bu kız –Ella- Lilly'nin bebeklik arkadaşıydı. Hadi canım. '' O kaltak nerede '' Zayn'in oldukça sert sesi bahçede yankı yaparken Ella bir adım geriledi ve kekeleyerek cevap verdi. '' Ye-Yemekhanede '' Zayn benim omzuma çarptığı gibi onunda omzuna çarpıp okula ilerledi. Koşarak Ella'nın yanına gittim. '' Ne yapıyorsun sen ya! Neden karışıyorsun!O kaltak yüzünden sevgilimin başı belaya girecek ah tanrım!'' Ella boğazını temizledi. '' Onun Zayn Malik olduğunu bilmiyordum '' Gözlerimi ona diktim '' Sen onu nereden tanıyorsun? '' Ella gözlerini pörtletti. '' Yapma. Şakamısın sen? '' Anlamsızca ona bakarken devam etti. '' Okulda bir cinayet işlenmişti biz daha 9'a giderken hatırla? '' Başımı hatırlıyorum dercesine salladım. Son sınıflardan ve okulun en psikopat çocuklarından birini 12 kez vurarak öldürmüşlerdi. Ve boğazını kesmişlerdi. '' O çocuğu öldüren senin sevgilin Zayn Malik '' Ağzım açık ona bakarken kendi iradem dışında okula koştum. Islak vücuduma çarpan soğuk rüzgar titrememe sebep olsa da hiç durmadan koştum. Yemekhaneye gelince durup eğildim ve ellerimi diz kapağıma koydum. Birkaç saniye nefes aldıktan sonra koşarak yemekhaneye girdim. Manzara hiç hoş değildi. Zayn , Lilly'nin boğazını sıkıyordu etraftakiler ona korkuyla bakıyor bazıları ise ' Bu inek bu çocukla çıkıyor ' gibisinden fısıldıyordu. Koşarak Zayn'in yanına gittim. '' Zayn bırak lütfen yalvarırım '' Zayn kolunu tuttuğumda tek bir hareket bile etmiyordu. '' Bir daha benim kızıma dokunursan seni gebertene kadar sikerim orospu '' Lilly'i masaların olduğu tarafa fırlatırken ortama Lilly'nin acı çığlığı dağıldı. Islak olduğum için üzerime yapışan tişörtümden sütyenim belli oluyordu. Birkaç erkek buna bakınca Zayn sakin bir şekilde ceketini baya giydirdi. Elini sıkıca tutup onu dışarıya sürüklerken oldukça seri adımlar atıyordum. Tanrım. Lütfen buradan çabuk çıkalım.
****
'' Bunu alma ''
'' Bu çok kısa''
'' Çıplak gitseydin ? ''
'' Neee Lucy hemen çıkar şunu. ''
'' Senin yatağı bi denesek mi bebeğim ya gel bakayım şöyle ''
'' Lucy. Yatak. ''
'' Çıkar ''
'' Çıkar ''
'' Hayatta olmaz''
'' Çıkar ''
'' İşte bu!''
Yanaklarımı sıkıntıyla şişirdim. '' Tanrı aşkına Zayn sonunda'' Zayn zaferle gülümsedi. '' Ama yanıma hiç şort almadım '' dudaklarımı büzdüm. '' Hayır. Alamazsın. Böyle açık şortlar giyersen ilerde evlendiğimizde bebeğimiz olmaz. Ben en az 40 tane çocuk istiyorum '' Aptalca sırıtıp dizine oturdum ve elimi boynuna doladım. '' Yani benimle evlenmeyi planlıyorsun. '' Saçlarımı geriye atıp başını boynuma gömdü. '' Seninle evlenmeyip kimle evleneceğim ? '' Güldüm. '' Ama ben seni özlerim '' hüzünle başımı boynuna gömdüm. '' Gitme '' diye boğuk bir sesle konuştu. Başımı olumsuz anlamda salladım. '' Sadece bir hafta '' Gülümsedi ve tekrar etti. '' Sadece bir hafta '' Kollarımı boynundan çektim. '' Hadi son hazırlıkları yapalım. Malum yarın gidiyorum '' Burnumu çektim. '' Grip mi oldun sen ? '' Zayn elini alnıma koydu. Başımı iki yana salladım. '' Yo hayır '' Dudaklarını ısırdı. '' Orası bu aylar soğuk oluyor. Sıkı-sıkı giyin. Dışarı çıkarken güneş olmasına sakın inanma bebeğim. Yanında mutlaka ceket olsun '' Başımı salladım. '' Sende başını belaya sokma '' Omuz silkti '' Bela benim göbek adım '' Gözlerimi devirdim. '' Aman '' aynanın karşısına geçip saçlarımı düzeltirken belime dolanan ellerle sıçradım. Çenesini omzuma yasladı ve ellerini göbeğimde birleştirdi. Tişörtümün içine soktuğu eli buz gibi tenime dalgalar yayarken konuştu. '' O kadar mükemmelsin ki '' Dudaklarını açık olan omzuma bastırdı. '' Güzelliğin beni çıldırtıyor. Senin yanında adeta aşk adamı oluyorum '' Gülümsedim. '' O dolgun dudaklarından sadece benim adım çıksın istiyorum '' Elleri yukarı çıkarken dudaklarımı ısırıp sağ elimle başını tuttum. '' Seni seviyorum Zayn ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...