58.Bölüm

98.6K 1.7K 178
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

Merhaba benim bebeklerime. Ya şimdi size bir şey diyeceğim. Bu gün 1 saat geç atmamın nedeni Facebook'ta ki okuyucularım. Facebook'ta sınır geçmemiş ve ben artık gerçekten sinirlendim. Bu yüzden haftaya cumartesi facebook'ta sınır +400 beğeni olmadan okullar kapanana kadar yeni bölüm yazmayacağım. ( Sayfa one direction team hikayeleri +50k olan ). Benimle iletişime'e geçmek isteyenler instagram'dan takip ederek bana ulaşabilirler : @rihfectt sonra ki bölüm hiç ama hiç beklenmedik bir olay olacak. İyi okumalar! 

Katy Perry – E.T.  ile okuyun

"Elbette unutamadıklarımız olacak.."

****

Kızlarla nefeslerimizi tutmuş beklerken içeriye barda gördüğüm gençlerden birisi geldi. Henüz 20-21 yaşlarında olduğu belliydi. Başını kaldırıp bir süre gözlerime baktıktan sonra Luke konuştu. '' Sen mi öldürdün onu? '' Başını iki yana salladı. '' Ben öldürmedim. Kimin yaptığını gördüm. '' Gergince yerimde kıpırdandım.  Çocuk bakışlarımızı buluşturduğunda yutkundum. '' Bir erkek yaptı. 18-19 yaşlarında olmalıydı. Ehm , Adı Russell . '' Derin bir nefes salıp arkama yaslandığımda kızlara baktım. Benim gibi oldukça rahatlamış bir şekilde duruyorlardı. Luke arsızca sırıttı. '' Demek Russell piçi yaptırdı ha. Stefan adamlara haber ver. Baskına gidiyoruz. '' Luke ve Stefan salondan çıkarken mavi gözlü bize döndü. '' Beni Zayn yolladı. Hemen evi terk etmeniz gerekiyormuş. '' Başımı salladım. Kızlarla ayağa kalktığımızda az önceki çocuk gitmişti bile. Hızlı adımlarla evden çıkarken arkama bir kez bile bakmamıştım. '' Ucuz kurtulduk '' Carly'e baktım ve başımı salladım. '' Kızlar. Çocukların yanına , eve gidiyoruz değil mi? '' Carly ile Lilly'e döndüğümüz sırada arabaya gelmiştik bile. '' Evet neden sordun '' Diye şüpheyle yanıtlarken arabaya binmiştim bile. Kızlarda bindikten sonra Lilly kapısını kapatıp arka koltuktan kafasını uzattı. '' Luke , dün gece birkaç şey anlattı. Çocukların bilmesi gerek diye düşünüyorum. '' Başımı salladım. Carly kontağı çevirip arabayı çalıştırdığı sırada başımı cama yasladım '' Eve gidene kadar beni rahatsız etmeyin. '' Beni onayladıklarına karşın sesler çıkarırken gözlerimi kapadım.

****

'' Luke ve Russell düşman olduğu için suçu o piçe attırdım. '' Zayn'e biraz daha sokulduğumda Finn ellerini ovuşturdu ve konuştu. '' Lilly sen bize ne anlatacaktın? '' Lilly koltukta dik bir konum alıp konuşmaya başladı. '' Dün gece Luke sarhoşken beni önce tehdit etti. Eğer bize oyun oynuyorsanız sizi acımadan sikerim dedi. Daha sonra bana nerelerden haraç kestiğini , sattığı uyuşturucuların üretim ve satış noktalarının adresini söyledi. Her ay ona mallar hangi gemiden geliyor onlardan bahsetti. Ayrıca tüm mal varlığının nerede olduğunu söyledi. '' Zayn kollarını etrafımdan çekerken konuştu. '' Hepsinin yerlerini hatırlıyor musun? '' '' Tabii ki '' diye onayladı Lilly. Zayn keyifle arkasına yaslanıp gülerken iç geçirdim. '' Bu gece uzun olacak anlaşılan. '' David sonunda konuştuktan sonra Carly'i kendine biraz daha çekip saçlarına öpücük kondurdu. '' Dinle. Lilly , David , Finn ve Ben bu gece şu yerlere gideceğiz. Ve sende evde kalırsın değil mi bebeğim? Yani korkmazsın. '' Omuz silktim. '' Fark etmez. '' Carly dudaklarını büzdü. ''Seninle kalmak isterdim ama su saçma aile yemeklerinden birine gitmem lazım. '' Carly'e içten olabilecek bir gülümseme yolladım. '' Sorun değil. Tek başıma kalabilirim. '' Odaya öldürücü sessizlik hakim olurken yerimde kıpırdanıp ayağa kalktım ve gergin havayı dağıtmak amaçlı konuştum. '' Pekala kimler pasta ister? '' herkes hevesle el sallarken Zayn homurdandı. '' Bizi zehirleme bebeğim. '' Koltuktan bir yastık alıp ona vururken kahkaha atıyordu. '' Aptal '' Diye mırıldanıp kollarımı göğsümde birleştirdim ve ayaklarımı yere vura-vura mutfağa ilerledim. Belki de Zayn'in dilimine tuz atmalıyım. Beni çoğu zaman sinirlendirse de onu kolayca affetmek kesinlikle benim elimde değildi. Bir şekilde beni kendine affettirmesi benim sinirlerimi zıplatırken bu sefer ona trip atacağıma dair kendime söz vererek pasta için gerekli malzemeleri çıkarmaya başladım.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin