17.Bölüm

164K 2.5K 173
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

****

Uzun ve güzel bir bölümdü. Umarım beğenirsiniz :) x 

-Imagine Dragons - Radioactive ile okuyun. Biterse tekrar açın. 

-

'' Sadece yanında olmak bile bu dünyada başıma gelen en güzel şeydi.''

****

'' Merhaba kuzen. '' Doktorun-Yani sanırım doktor pek emin değilim- keskin ses tonu ile bakışlarımı Zayn'in kirli sakallarının kapladığı eşsiz yüzüne çevirdim. Sinirden gerilen yüz hatları kasılırken Zayn elini yumruk haline getirmeden önce keskin bakışlarını karşımızda duran adama  çevirdi. '' Siz doktor musunuz ? '' diye soru yönelttim. Başını olumsuz anlamda salladı. '' Ben size çarpan kişiyim. Sizden özür dilemek adına geldim. Ve yıllardır görmediğim çok sevgili kuzenimi gördüm. '' Zayn sinirden koltuğun ucunu tutmaya başladığı sıra boğazımı temizledim ve gergin ortamın dağılması için karşımızda duran kişiyi yollamanın bir yolunu buldum. '' Ben iyiyim. Teşekkür ederim özür dilediğiniz için. Ihm. Şey. Çıkarsanız sevinirim uyuyacağımda. '' Karşımda hala adını bilmediğim ve Zayn'e kuzen diyen adam gülümseyip odadan çıkacakken durdu. '' Görüşürüz kuzen '' Çarpık gülüşünü Zayn'e yollayıp odadan çıktığı anda hemen Zayn'e döndüm. '' Kuzenim '' diye sertçe cevap verdi. Yutkunup gözlerine baktığım sırada sert bakışları yumuşadı. Elimi tutup hafifçe sıktıktan sonra gözlerini eliime dikti. '' Onun o kaltak kardeşi yüzünden ailem beni evden kovdu. '' Onu dinlemeye başladım. '' O kardeşine defalarca benden uzak durmasını söyledim. Ama o bana aşıktı. Tek istediği bendim. Ta ki ben onu becerip bir köşeye atana kadar. Aileme gidip uyuşturucu kullandığımı açıkladı. Ailem ise beni evden attı. Üstelik ona tecavüz ettiğimi söylemiş. '' Şaşkınlık içerisinde gözlerim açılırken elimi tutan eli biraz daha sıkılaştı. Elim kızarmaya başladığı sırada yutkundum. '' Hayatımı boka çevirdiler. Ailemi onlar yüzünden göremiyorum. Ve o piç abisini uzun zaman sonra görmek tuhaf kaçtı. '' Ona destek amaçlı birkaç şey söylemem gerekti sanırım. '' Zayn?'' Başını sorarcasına salladı. '' Bana bak Zayn. '' Ela gözlerine düşen nefret gölgesiyle gözlerime baktığın da yutkundum. '' Ben varım. Ben hep yanındayım. Her ne kadar beni üzsen de , bazen tam bir göt olsan da seni bırakmayacağıma söz veriyorum. '' Nefret gölgesi düşen gözlerine yumuşama gelince gülümsedim. '' Biz varız. Senle ben. '' Zayn yavaşça koltuğundan kalktı ve yatağımın ucuna oturup alnıma ufak bir öpücük kondurdu. '' Seni üzdüğüm için özür dilerim bebeğim. '' Gülümsedim. '' Sen aşkların en güzelisin. '' Yanaklarıma hücum eden kanlarla beraber bakışlarımı başka tarafa çevirince Zayn'in kıkırdaması kulağıma doldu. Bakışlarımı ona çevirince bir süre gülümseyerek bana baktı. Ardından ayağa kalktı. '' Benim çok az bir işim var. 1 saate burada olurum bebeğim. '' Başımı tamam anlamında salladım. '' Görüşürüz. '' Yanağıma ufak bir öpücük kondurup odadan çıkarken bakışlarımı pencereye çevirdim. Bir süre sadece gök yüzüne baktım. Daha sonra yanımda duran komidinin çekmecesinden telefonumun sesi gelince yavaşça uzanıp çekmeceyi açtım. Telefonumu çıkarıp çekmeceyi kapadıktan sonra kilidi açtım. Annem mesaj atmıştı.

'' Bebeğim. Seni çok özledik. En kısa zamanda Londra'ya gelmek için çabalayacağız. Seni çok çok çok seviyorum anneciğim. X ''

Gülümseyip cevap yazdım.

'' Bende sizi çok özledim anne. Beni merak etmeyin. İyiyim. Yani en azından öyle hissediyorum. Sizi çok çok çok seviyorum anne. xx ''

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin