Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Lana Del Rey - Dark Paradise ile okuyun.
'' Bir kız kıskançlıktan ölse bile "Senin adına çok sevindim" diyerek tebessüm bile edebilir. Sen ne olduğunu anlamazsın. ''
****
"Ne oldu bize " diye konuştu ortamın sessizliğini bozarak. Onu yanıtlamadım. "Yalvarırım konuş benimle Lucy " ses tonu ilk defa bu kadar kırık çıkmıştı. "Ne diyeceğim? Artık Bana karşı bir şey hissetmediğin için tebrik mi edeyim? " Sakallarını okşadı. "Üzgünüm Lucy sende Üzgünsün biliyorum , aptal gibi davrandım sana küfürler ettim ama bebeğim ben kendimde değildim. " alayla güldüm "Yapma Lucy sana ihtiyacım var " ona baktığımda gözlerini denizin koyu mavisine dikmişti. " Beni iyi hissetir Lucy. Sana ihtiyacım var " ela gözlerinde biriken yaşları görünce yutkundum. Boğazıma takılan yumru gitmek bilmiyordu. Sanki görünmez bir el boğazımı sıkıyor gibiydi. Bu korkunçtu. Daha önce hissetmediğim korkunç bir his. Titreyen ve kırık çıkan sesimle konuştum "Zayn " elimi yanağına koyduğumda beklemeden bana döndü. "Zayn , lütfen " ikimizde dolan gözlerle birbirimize bakıyorduk. Yanağımdan tuzlu sıvı geçerken yumuşak ellerini yanağımda hissettim. "Ağlama yalvarırım " başımı sallayıp yutkundum " Gerçekten bana karşı bir şey hissetmiyor musun? " abartıyla başını iki yana salladı. "Hayır! Yemin ederim yalandı " başımı salladım. Yanaklarımı kaplayan ellerini çekti ve hafifçe doğrulup arkaya geçmek üzere bacağını vitesin üzerinden arka koltuğa attı. Poposunu kaldırıp kendisini arka koltuğa attı ve zaman kaybetmeden kollarımdan tutarak beni kendine çekti. Üzerinde yerimi alırken kollarını etrafıma sardı. "Onlar beni kovduğunda , kaç ay sokaklarda kaldım , kaç ay çöplerden yemek topladım unuttum. Kaç gece üşüyerek yattım , yağmurlu gecelerde dükkanların kapısına kıvrıldım unuttum. Ben onlardan yardım istedim ama onlar kabul etmedi onlara göre ailenin yüz karası bendim. Ben sadece 16 yaşında savunmasız ve korkağın tekiydim. Finn beni bulmasaydı ben çoktan ölmüştüm " Bunlar .... çok fazlaydı .... çok çok fazla. Gözüme onun o savunmasız görüntüsü geldi. O an midem burkulup , kalbim sıkışırken konuştu " şimdi onlara yardım edemem beni anla bitanem " Onu onayladım. Haklıydı. Ailesinin ona yaşattırdığı şeyler... onlardan tanımadan nefret etmiştim açıkçası. "Ben Üzgünüm Zayn. " yutkundum ve kucağında kıpırdanıp ona döndüm. "Tek istediğim seni gerçekten mutlu görmekti. " iç çekti " Sen yanımda olduğun sürece ben daima mutlu olurum merak etme " zorlukla gülümsedim " Seni iyi hissettirmek istiyorum " izin istercesine ona baktığımda kafasını onaylar biçimde salladı. Yumuşak dudaklarına yapıştım. Alt dudaklarını-dudaklarım arasına alıp emmeye başladığımda elimi gece karası saçlarına daldırdım ve çekiştirdim. Alt dudağını esirim altından kurtarıp nefes alma amacıyla dudaklarımı araladığımda beklemeden dilini ağzımın içine sokup dillerimizi birleştirdi. Boğuk inlemem arabada yankı yaparken elleri ustaca bedenimde geziyordu. Çok zevkliydi. Daha önce hissetmediğim kadar zevki ve aşkı beynimdeki hücreler bile hissederken kasıklarımda ki karıncalanma ile elimi erkekliğine attım. Pantolonu kavradığımda zevkle dilimi ısırdı. " siktir Lucy " Kıkırdadım. " Senin için deli olurken nasıl senden nefret eden sik beyinli japon askerleri gibi davrandım ki? " iç çektim " Sus ve zevk almaya bak. " başını salladı. Kucağından biraz kayıp pantolonunun kemerini açtım. " Oh aklıma gelen şeyi mi yapacaksın? " başımı salladım. Kucağından kalkıp yan tarafa oturduktan sonra pantolonunu ve beraberinde boxerını dizlerine sıyırıp erkekliğini kavradım ve ileri-geri hareket ettirdim. O başını geriye atıp çığlık atarcasına inlerken dudaklarımı onun deyimiyle ' oğlu ' ile buluşturdum. Saçlarımdan kavrayıp yüzümü bastırırken boşta olan ellerini göğüslerime atıp sertçe sıktı. Ben inlerken o beni hızla kavrayıp yatırdı ve ne hızla çıkardığını anlamadığım pantolonumu sıyırıp külodumu çekiştirdi. İçime girdiğinde zevkle inleyip deri koltuğa tırnaklarımı geçirdim. Git-gellerinin hızından arabanın sallanması bizi zevke getirirken bağırdı. "BENİM KADINIMSIN! " Omzuna öpücük bırakıp inledim " Zayn , oh evet seninim. " hızını arttırmışken elini kaldırıp kapının koluna sardı. Başını geriye atıp inledikten sonra beline sardığım sol bacağımı alıp omzuna koydu ve git-gellerine devam etmeye başladı. Soyulan deri koltuktan tırnaklarımı çektim ve gerindim. Göbeğime düşen damlayla gözlerimi zorla araladım. "Zayn " Boğuk inlemem karşısında içimden çıkıp boynuma sıkıca sarıldı. Bedeni Kollarım arasında sarsılırken arabada hıçkırıkları yankı yapıyordu. Lanet olsun. Kardeşini buraya çağırmam tamamen hataydı. Ben beyinsizim gerçekten öyleyim! Benim yüzünden ne hale geldi! Lanet olsun! "Zayn .. Lütfen " sesim çok cılız çıkarken ellerimi Saçlarında gezdirdim. " lütfen bebeğim ağlama" başını boynumdan çekip çıplak göğüslerime yasladı ve gözlerini kapadı. Bir süre öylece durmuş saçlarını okşarken üzerimde doğrulup kopçasını açmış olduğu sütyenimi takmaya çalıştı. Sırtımı gerip takmasına yardımcı olduktan sonra gömleğimin yakalarını düzeltip düğmeleri iliklemeye başladı. Dizlerime getirdiği külodumu Giydirip kasıklarıma ufak bir öpücük kondurdu ve ayaklarımda duran pantolonu çekip düğmesini vurduktan sonra fermuarı çekti. Olduğum yerde oturur konuma gelip ön koltuğa fırlattığım tişörtünü aldım ve çıplak göğsüne öpücük kondurup tişörtü başından geçirdim. Kollarını kaldırdığında önce sağ , sonra sol kolu giydirip tişörtü aşağı çektim. Eğilip ayak bileklerinde duran boxer'ı giydirdim ve arabanın zemininde duran Pantolonu alıp düzelttim. Yavaşça sağ bacağını uzattığında sağ bacağını pantolondan geçirip sol bacağına da aynı işlemi uyguladım. Pantolonu tamamen giydirip düğmesini vurdum ve ardından fermuarı çekip kollarımı kasıklarından beline getirip ona sıkıca sarıldım. Güçsüzce bana sarıldığında kendimi geriye doğru atıp üzerimde zayn ile beraber arabanın deri kumaşına uzandım. " Hadi bebeğim ağla , içini dök " boynumda hissettiğim ıslaklıkla iç geçirdim ve saçlarını okşamaya başladım. Kendimden nefret ediyorum. Onu üzdüğüm için kendimden nefret ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...