65.Bölüm

81.5K 1.8K 233
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

Merhaba güzeller! Bu gün biraz daha geç gelmesinin sebebi bir arkadaşım rahatsızlandı ve çok yakın bir aile dostumuz ise izmirden taşınıyor bu yüzden hep dışarıdaydım. Gecikme için özür dilerim. Bölümün sonlarında ben çok duygusallaştım bence sizde duygusallaşacaksınız. Ve mm okulların kapanmasına + Final'e adım adım gidiyoruz , ha? :D Çok uzatmıyorum bu gün beni instagramdan takip ederseniz güzel olur (@rihfectt  dış bağlantıda var ) Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın iyi okumalar! 

Christina Perri – Human  ile okuyun

'' Hayatımı aydınlatan tek şey gülüşün''

****

Göğsümde kıpırdanan şeyler hissettiğimde dudaklarımı şapırdatarak birbirlerine adeta uhuyla yapışmış gözlerimi güçlükle araladım. Siyah ve göğsüm boyunca dağılan saçlar görüş açıma girince elimde olmadan gülümseyip sol elimi kaldırıp parmaklarımı saçlarından geçirdim. Yoğun çikolata kokusu saçlarından burnuma doğru gelirken gözlerimi huzurla kapatıp gece heyecandan uykusuz kalmama sebep olan anları hatırladım.

-1 Gün Önce-

Şaşkınlık. Tek hissettiğim şaşkınlık iken ona öylece bakmayı sürdürmek yerine yutkundum ve sordum. '' Bekle , ne dedin? '' Gülümsedi ve uyuşuk adımlarla geri-geri giderken belimi kavradığından dolayı onunla beraber hareket ediyor ama anın verdiği şaşkınlık ile konuşamıyordum. Sırtım yumuşak zeminle buluşunca ince bacaklarını açıp karnıma oturdu ve üzerime eğilip dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu. '' Diyorum ki şu ertelediğimiz düğün işini bir aya kadar halledelim. Malik soy adını taşımanı ve karnında ikimizin bebeği ile mutlu bir aile olmak istiyorum güzelim. '' Burnum sızlamaya başladığında göz yaşları görüşümü bulanıklaştırmış uzun zaman sonra mutluluk nedir hissetmiştim. Bu duyguyu o kadar yoğun hissetmiştim ki ağlama isteği ile başa çıkamıyordum. Her zaman ki gibi göz yaşlarım akmaya başladığında yüzünde hafif tebessüm ile parmaklarını yanaklarımda gezdirip yaşları sildi. Gözlerimi kapattığımda göz kapaklarıma ufak ufak öpücükler kondurup aklımı başımdan alıyordu. Sevgi , Güven ve Mutluluk üçlüsünü hücrelerime kadar hissediyor , o muhteşem his ile bedenimin aşkla kavrulması bir oluyordu. Hiç düşünmeden dudaklarımı araladım ve kelimelerin ağzımdan dökülmesine izin verdim. '' Hazırlıklara ne zaman başlıyoruz? '' Gözlerimi araladım ve ışıldayan ela gözlerini ardından yüzüne hızla yayılan gülümsemesini görünce kalbim tekledi. '' En kısa zamanda. İyileştiğinde. '' Gülümsedim ve kollarımı boynuna dolayıp dudaklarımızı birleştirdim. O benim ilacımdı.

-Günümüz-

Zayn'in sesiyle gözlerimi tavandan ayırıp uykulu yüzüne çevirdim. Dudakları şişmiş , saçları oldukça dağılmış , gözleri kapanmamak için mücadele veriyordu ve o şu haliyle bile baştan çıkarıcıydı. '' Güzelim '' Gülümsedim  '' Günaydın yakışıklı '' Kıkırdadı ve başını tekrar göğsüme bıraktı. Onun bu haline kıkırdadım ve saçlarında gezinen parmaklarımı çekeceğim sırada bileğimi  kavrayan parmakları ile durdum. '' Bunu yapmaya devam et. Rahatlatıyor bebeğim. '' Memnuniyetle saçlarıyla oynamaya başladıktan kısa bir süre sonra göğsü düzenli bir şekilde inip-kalkmaya başlamış kendin tekrar uykunun kollarına bırakmıştı. Çok geçmeden ağırlaşan göz kapaklarım ve saçlarında gezinen parmaklarımın hareketleri durduğunda uyumak istemesem de göz kapaklarım beni dinlememiş ve kapanmıştı.

-Finn'in Anlatımı-

Deri koltukta hareket ettiğim sırada çıkan sesle David kıkırdarken Zayn odaya henüz girmişti. '' Eh amına koyayım salma bir kerede  '' Gözlerimi devirdim ve burnumun ucunu kaşıyıp konuştum. '' Çok komiksin nereye gülüyorduk? '' David kahkaha atıp sandalyesinde geri yaslanırken Zayn yarım ağız sırıtıp siyah deri koltuğuna oturdu ve konuştu. '' Beni niye çağırdınız burada apar-topar? '' Güldüm. Öğreneceği şey karşısında çok sevinecekti. '' David anlat '' David ikiletmeden neden çağırdığımızı anlatırken koltukta rahat bir konum alıp Lilly'i düşünmeye başladım. Çalan telefonumla düşüncelerim benden bir-bir uzaklaşırken masanın üzerindeki telefonu aldım. Lucy yazısını gördüğümde aramayı yanıtladım.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin