Bilgilendirme

37.2K 946 92
                                    

Arkadaşlar bildiğiniz gibi hikaye artık tamamen bitti. Ben buraya bir bilgilendirme notu yazacağım okursanız sevinirim. 

İkinci kitap çıkıp-çıkmayacağını soranlar için ikinci kitap ÇIKMAYACAK. Ben hikayeyi daha fazla uzatmak istemedim tadında bırakmak istedim. Ki fazlasıyla uzattım bile zaten hikayeyi. Bu yüzden soranlar için son kez söylüyorum ikinci kitap çıkmayacak.

Diğer bir konu ise hikayelerimle ilgili. Bütün hikayelerim kendi şahsıma aittir. Bu yüzden her hangi bir kullanıcıda hikayelerimi isim farklılığı bile olarak görürseniz bana bildirin ben bu konudan şikayetçiyim ve gerekirse hukuksal işlemler bile başlatmayı düşünüyorum. Sonuçta bende o hikayeye bir emek verdim değil mi? Çalınsın diye yazmadım.

Bad Boy bitti diye bende hesabımı öyle boş-boş bekletmiyorum Harry hikayesi okumak isterseniz Suicide Room var profilimde ben yazıyorum. Ha olmaz biz Zayn hikayesi istiyoruz diyorsanız Fight Or Love okumanızı tavsiye ederim.

Multimedia'da ki fotoğrafı instagram'da gezerken gördüm çok hoşuma gitti bende koydum.

Evet bu nottan sonra 1-2 şey daha atacağım. Ondan önce birisi bana hikayede çalan tüm şarkıları yazıp atmıştı mesaj olarak şimdi o kadar mesajın içinde o mesajı bulamıyorum lütfen o kişi bu notu görürse bana ulaşabilir mi. Bir sonra ki son notu playlist ve sonsöz olarak atacağım ve kitabı tamamlandı kategorisine alacağım da.  

Evet dediğim gibi profilimde ki 2 yeni hikayemi okursanız sevinirim. İyi günleeeeeer. 

Sizleri çok seven yazarınız Aycan *-* 

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin