5.Bölüm

199K 3.8K 515
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

****

Demi Lovato - Made In The USA  ile okuyun :) 

'' Daha 5 yaşındaydım Zayn!'' Diye sertçe mırıldandım. O ise hala kahkaha atmaya devam ediyordu. '' Tanrım Lucy sen tam bir kaçıksın. '' Elimde olmadan bende kahkaha atmaya başladığımda bir süre bana bakıp kahkaha atmaya devam etmişti. '' Ama o çocuk çok tatlıydı ve o kızdan nefret ediyordum. '' '' Pekala onlar beraber oyun oynuyorlar diye kızın saçlarını kazıman sence de biraz ımm nasıl desem çılgınca değil mi. ''  Kolamdan bir yudum aldım ve yanıtladım. '' Daha 5 yaşındaydım Zayn. Üstelik sadece azıcık kısaltmak istedim. Tamamen kazımak değil '' Zayn pastasından bir parça daha aldı ve konuşmaya başladı. '' Evet eminim öyledir. '' Gözlerimi devirdim. '' Benimle dalga geçene bak kreşte nefret ettiği çocuğu testere ile kovalamış. '' bu sefer kahkaha atan taraf ben olmuştum. Zayn ile 1 saattir çocukluk anılarımızı konuşuyor ve annemin hazırladığı ziyafeti mideye indiriyorduk.  Ve bana inanın Zayn'in görünüşü '' Bn ktü çck zyn bndn krkn .s.s '' olsa da gerçek kimliğindeki Zayn hala sevgiye muhtaç bir çocuk gibiydi. '' Oda benim arabamı kırmasaydı. '' kıkırdadım. Açıkçası gülümsediğinde o kadar tatlı oluyordu ki annem dışında kimsenin bilmediği rezil anımı sırf onun o gülüşünü görmek için anlatmaya karar verdim. '' Çok güleceğin bir anımı anlatmamı ister misin. '' Oturduğu koltukta bağdaş kurup yastıklardan birini dizine koydu ve pastasını eline alıp bana '' Başla '' dercesine bakmaya başladı. Derin bir nefes aldım. '' İlk regl olduğumda eve hırsız girip gece bana tecavüz ettiğini ve bakireliğimi kaybettiğimi sandım. Sabah annemin yanına gidip '' Anne gece eve hırsız girmiş ve benim bakireliğimi elimden almış her tarafım kan '' demiştim. Ve annem tam 40 dakika boyunca gülmüştü. '' ne ara kapadığımı bilmediğim gözümü açtığımda Zayn şaşkınlıntan ağzı O şeklini almış bir şekilde bana bakıyordu. Saymaya başladım. 1 ... 2 ... 3 veee Zayn'in kahkaha sesi kulağıma dolarken bende kahkaha atmaya başladım. Zayn gülmekten koltuğa vururken bende karnımı tutuyordum. Bir 5 dakika sonra Zayn gülmesini zorla durdurmuş kıkırdıyordu. '' Lucy sen ...  sen tam bir şapşalsın. '' dudaklarımı ısırıp başımı salladım. '' Biliyorum , evet '' diye yanıtladıktan sonra pastasında kalan son bir parçayı yedi. '' Bir dilim daha ? '' Zayn bana döndüğünde hızla başını evet anlamında salladı. Onun bu haline gülümsedim çünkü küçük çocuklar gibiydi. Ayağa kalkıp Zayn'e ilerledim. Tabağını bana uzattığında gülümseyerek aldım ve mutfağa ilerledim. O sırada telefonumun zil sesini duydum. '' Zayn kim arıyor ? '' Diye seslendim. '' Annen '' diye cevap verince '' Telefonu getir-'' Zayn yanımda belirince telefonu boşta olan elimle alıp açtım.

'' Efendim anne ''

'' Napıyorsun prensesim ? Bana bak parti falan vermiyorsun değil mi ? ''

Gözlerimi devirdim.

'' Evet anne okuldaki herkesi çağırdım sex partisi yapıyoruz. '' Zayn dudaklarını ısırıp gülmemek için kendini tutmaya başladığımda kıkırdadım.

'' Lucy Ariana! Anne ile düzgün konuş. ''

'' Pekala , pekala yemek nasıl gidiyor anne ''

'' Sıkıcı. Bilirsin babanın klasik iş arkadaşları. Onlarda kalmamızı teklif ettiler kabul ettik. ''

'' Sorun değil. Bilirsin yarın akşam siz gidince 6 ay sonra görüşücez sadece ve ben bu duruma alıştım. ''

Annem derin bir nefes aldı.

'' Seni tek bırakmak istemiyorum. ''

Telefonu omzum arasına koyup kulağıma yapıştırdım ve Zayn'e pasta dilimi kesmeye başladım.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin