Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Skrillex - Cinema ile okuyun.
'' Kimseyi Suçlama. Suçlanacak Biri Varsa O Da Sensin!''
****
'' Burası harika!'' Stefan dilini dudakları üzerinde yavaş bir şekilde gezdirdiği sırada yanına doğru adımladım ve kollarımı boynuna sarıp seksi olmasını umduğum bir ses tonuyla konuştum. '' Neden içeri girip partiye katılmıyoruz kötü çocuk?'' Sıcak ellerini belimde hissettim. '' Bayanlar önden '' Diye fısıldadığında gülümseyip kollarımı boynundan çektim ve kızlarla beraber önden devasa büyüklükte evdeki partiye adımladım. Açık kapıdan içeri girdiğimizde yerde erkeklere twerk yapan , Uyuşturucu kullanan , İçki içen ve dans ederek hayatla olan bağlantısını kesen insanlarla karşılaştım. Yanımdan geçen kızın elindeki bardağı alıp içkinin ne olduğunu umursamadan içmeye başladım. Kızlarla dans edenlerin arasına giderken Skrillex şarkısı ortama yayıldı. Dj ustaca kolonları çevirip güzel bir melodiyi ortaya çıkartırken etrafımızdakiler çığlık atıp danslarına devam etti. Belime dolanan kolla arkama omzumdan bir bakış atınca Stefan ile karşılaştım. Kalçamı onun erkekliğine yaslayıp sürtünerek dans etmeye başladığımda Carly ve Lilly ellerindeki bilmem kaçıncı içkilerini dikiyorlardı. Çığlık atıp delice dans etmeye başladığımda sıralarda bir çift sinirden koyulaşan ela gözleri gördüm. Omuz silkip kalçamı Stefan'a bastırıp Twerk yaparcasına hareket ettirdiğimde Stefan dudaklarını kulağıma yaklaştırıp seslice inledi ve konuştu. Sesini zorla olsa duymuştum. '' Lucy! Siktir beni zorluyorsun'' Kahkaha atıp gözümün önüne düşen saçlarımı elimle arkaya doğru salarken Carly elindeki içkiyi bana içirdi. Lilly'e baktığımda bir çocuğun kucağında öpüşüyor olduklarını gördüm. Carly ve bende beraber dans ederken Stefan beni ani bir hareketle durdurdu. '' Hap ister misin? '' Ona anlamsızca bakarken ne demek istediğini çoktan kavramıştım. '' Etkisi kaç saat? '' Sinsice sırıttı. '' 3 saat. İstersen Marijuana ( Bilmeyenler için Marijuana Esrar ) var '' Hevesle ona baktım ve beklemeden cevapladım. '' Marijuana istiyorum '' Bileğimden kavrayıp insanları ite-ite dumanların çıktığı odaya ilerledi. Ve tabii bende peşinden gidiyordum. Odanın kapısını açtığında 2 kişi sex yapıyordu. Onları görünce yüzümü buruşturup Marijuana içen ikiz olduklarını tahmin ettiğim serseri tipli kişilere ilerledik. '' Stefan. Uzun zaman oldu adamım ha? '' Stefan yanlarına oturup bileğimden tuttu ve beni dizine oturtturdu. '' Eh biraz öyle oldu. '' Odaya girdiğimden beri beni dikkatlice inceleyen çocuk Marijuana'yı dolgun dudaklarından uzaklaştırıp konuştu. '' Sen Lucy olmalısın. Ben Travis. Ve buda ikizim Jeff '' Başımı salladım. '' Siz beni nerden tanıyorsunuz. '' Jeff altın olan dişini göstermek istercesine kahkaha atıp yanıtladı. '' Stefan seni o kadar uzun zamandır bize anlattı ki şeker şey. Seni çok iyi tanıyoruz '' Dudaklarımı ısırdım. Stefan elini belime yerleştirdi. '' Kesin dalgayı. Travis bize Marijuana lazım. '' Travis güldü. Cebinden 2 tane Marijuana çıkardı. Stefan kendi esrarını alırken Travis durdu. '' Daha önce kullandın mı? '' Sorgularcasına bana bakıyordu. '' Birkaç sene önce baya bir zaman kullanmıştım. '' Başını salladı ve uzattı. Marijuana'yı elinden aldığımda Stefan çoktan yakmış içmeye başlamıştı. Elindeki çakmağı alıp Marijuana'yı dudaklarıma yerleştirdim. Çakmağı çakıp yaktığımda yanaklarımı çökerterek derin bir nefes alıp içime çektim ve marijuana'yı dudaklarımdan ayırıp bolca dumanı serbest bıraktım. Daha şimdiden her taraf dönmeye içimde hızla depolanan enerjiyi hissediyordum. Sendeleye sendeleye Stefan'ın dizinden kalktım ve bileğini tutup çekiştirmeye başladım. Girdiğimiz odadan çıkıp az öncekine göre daha çok dağıtmış insanların arasına karışıp Lilly ve Carly'i aramaya başladım. Onları gördüğümde bitmek üzere olan Marijuana'yı son kez içime derince bir çekip dumanını üfledim ve yere atıp ezdim. Başımı çevirip omzumun üstünden Stefan'a bir bakış attım. Önüme dönüp Lilly ve Carly'e ilerlediğimde Stefan ile eski pozisyonumuzu alıp kucak dansı müziğinde kalçalarımı erkekliğinde aralıksızca sürterek dans ediyordum. Kısık inlemeleri kulağıma dolarken yaşadığım her şey , Şuan bizi izleyen Zayn ve daha bir çok şey o an umurumda değildi. O an sadece Stefan ve ben vardım sanki. Kolları arasında ona dönüp kollarımı boynuna doladım. Dolan gözlerimle ona bakarken dudaklarımı kulağına yaklaştırıp fısıldadım. '' Öp beni Stefan. '' Dudaklarını , dudaklarımın üzerinde hissettikten sonra her şey kararmıştı adeta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...