8.Bölüm

175K 3.2K 193
                                    

Yorumlarınız için gerçekten teşekkür ederim. Son geçiş bölümünü yazmış bulunuyorum. Neyseee. İyi okumalar. 

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

****

-Demi Lovato - Made In The USA ile okuyun :) 

Bana doğru gelen kuzenim-Baş belası olan-  karşısında şaşkınlıkla Carly'e baktıktan sonra Teddy yanımıza gelince bana sıkıca sarıldı. Ah hadi ama bu Teddy bana ne zaman sarılsa bir şey isterdi. Kesin yine bir şey isteyecek piç. '' Bebeğim benim '' Teddy sıkıca bana sarılırken yavaşça onu ittim.

'' Selam Teddy ''

'' Selam bebeğim ''

'' Bana bebeğim demeyi kes. ''

'' Ama bebeğim kelimesini senin gibi dünyalar iyisi ve – ''

'' Ne istiyorsun Teddy. ''

'' Senden sadece 2 saatliğine Chris'e bakmanı istiyorum. Lütfeeeen ''

'' Ah hayır kesinlikle hayır!''

''İyi Lucy bende anneni arayıp ona Rebecca teyzeciğim Lucy evde sex partisi yapacağı için zavallı Chris'e bakmıyor diyeceğim. ''

Ağzım kocaman açılırken Teddy sinsice gülüyordu.

''Senden nefret ediyorum Teddy  ''

'' Ah evet bende senden nefret ediyorum. Ne zaman çıkıyorsun okuldan . ''


''1 Saat Sonra'' 

'' Pekala bebek bir saat sonra Chris çıkışta seninle olacak ''

Teddy iğrenç kahkahasını atıp giderken sinirle yandaki duvara vurdum. Pekala sonuç olarak ayağımın acısıyla çığlık attım. '' Aptalsın '' diye dişlerinin arasından tısladı Carly. '' Kes sesini of ayağım '' Kendimi zorla banklardan birine atınca Carly kahkaha atmaya başladı. '' Tanrım Lucy 5 yaşında  ve ona aşık olan kuzenine bakacak olaya bakın millet '' Gözlerimi devirdim.

'' İnek Lucy çocuk bakacak ''

'' carly ''

 '' Efendim bebeğim '' derken gülmeyi bırakmamıştı.

'' Defol ''  

Carly omuz silkip gülmeye devam ederken gözlerimi devirdim ve kotumun cebine sıkıştırdığım telefonumu çıkardım. Sessize aldığım için kimin mesaj attığını veya aradığını bilmiyordum. Bu yüzden kilidi açınca 5 tane mesaj  12 tane cevapsız arama ile karşılaştım. Ve hepsi de Zayn'e aitti. Beni çıkışta alacakmış falan. Umursamayıp telefonu tekrar cebime koydum. '' Dün Zayn , Stefan'ı dövdü ya hani. '' Carly'e devam et dercesine bakış attım. '' Stefan şuan nerededir acaba '' Derin bir nefes aldım. '' Hiçbir fikrim yok. '' ''Dua etsinde sana aşık olduğunu söylediğinde Zayn orada değilmiş '' Başımı olumlu anlamda salladım. '' Yoksa Stefan şuan ölüydü. '' Carly kıkırdadı. '' Umarım Zayn pişman olacağı ve seni üzeceği şeyler yapmaz. Bilirsin şu hayatta tek mutluluk kaynağım sensin. Seni üzeni bende üzerim. '' Şefkatle gülümseyip sıkıca Carly'e sarıldım. '' İyiki varsın aptal Sarışın. '' '' Sende iyiki varsın İnek Lucy '' Kıkırdayıp birbirimizden ayrıldık. '' Bu kadar sevgi gösterisi yeter hadi sınıfa çıkalım. '' Konuşmama fırsat bırakmayan Carly'e sadece göz devirerek cevap verdim. Ayağa kalktım ve az önce çarptıktan bu yana daha iyi olan ayağımla yürümeye başladım.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin