Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
-Selena Gomez - Nobody Does It Like You ile okuyun.
'' Kalpte yer verilir bazısına, nedensiz ''
****
'' John? '' Bu serseri Luke'un dibinden ayrılmayan çocuktu. '' Bebeğim?'' Gözlerimi devirip onu iterken hemen kendimi toparladım. '' Defol evimden. '' Geri-geri giderken üzerime doğru gelmeye başladı. Gülüp başını olumsuz anlamda sallarken arkasından ses duyuldu. '' Misafirlerine böyle mi davranıyorsun tatlım '' Omuzlarının üzerinden arkadaki Luke ile bakışlarım buluşunca kollarımı göğsümün altında birleştirdim ve gözlerimi devirdim. '' Ne sanıyorsun sen kendini? Yediğin dayak yetmedi sanırım. '' Luke kahkaha attı. '' Çekil John '' John-Kas Bozuntusu- önümden çekilirken Luke burnu-burnuma değecek şekilde önüme geldi. '' Sana orospu çocuğu sevgilinle ilgili birkaç şey anlatmaya geldim. '' Kıkırdadı. '' Neden Stefan ile kavgalı olduğu ve benimle kavgalı olduğunu. '' Yutkundum ve ona baktım. Mavi gözlerinden sinir bulutları fışkırırken konuştu. '' Senin o orospu çocuğu sıfatını kendine fazlasıyla yakıştıran sevgilin önce benim nişanlıma tecavüz etti. Sonra ise onu yaktı '' Yutkundum. '' Benim tek suçum neymiş bu olayda biliyor musun? Stefan ile arkadaş olup onu umursamamam. Evet Zayn ve ben çok iyi yakın arkadaşlardık sonra Stefan'la tanışınca onu umursamamaya başladım. Ve yaptığına bak. '' Güldü. '' Merak etme bebeğim seni çok çabuk öldürmeyeceğim. Sana bu dünyada acı çektirmeden ölüm yok '' Gözlerimi devirdim. '' Sanki ben dedim Zayn'e git kızı becer sonra yak diye. '' '' O da dememişti Stefan ile arkadaş oldu hadi beni önce becer sonra yak diye değil mi? Benim kızım elimden alındı. Onun kızı da elinden alınacak '' Gözlerimi devirdim. '' Elinden geleni ardına koyma piç kurusu. Şimdi ikinizde siktirin gidin evimden. '' İkisi de gülerek kapıdan çıkmadan önce John durdu. '' Hey Lucy '' Ne var orospu çocuğu bakışlarımı ona attım. '' Geçmişinde ki küçük sırları Zayn bilmiyordu değil mi? '' Diye devam ederken Luke gözlerim irice açıldı. '' Sanırım o sana hemen-hemen her sırrını anlatmıştı. Ama sen ona güvenmiyorsun ve anlatmıyorsun. Bunları benden öğrenecek olması üzücü '' Kahkaha atıp evin kapısını kapatırlarken hala şaşkınlıkla kapıya doğru bakıyordum. Eğer o piç kurusu Zayn'e bildiklerini anlatırsa Zayn benden ayrılırdı. Çünkü sevgili olduğumuz sıralar bana benden bir şey sakladığını öğrenirsem her şey biter demişti. Ve ardından bir ilişkide güven denilen siktiğimin şeysi olmazsa o ilişki hata olur demişti. Sikeyim. Hızla duvara tekme attığım sırada kapımın yumruklanmasıyla irkildim. '' Ne var? '' Diye bağırıp kapıya ilerlerken onun sesi kulağıma doldu. '' Lucy bebeğim aç kapıyı '' Sinirle soludum. '' Açmıyorum Zayn siktirgit '' '' Lucy. Canım. Bebeğim. Hayatım. Aç. Şu. Kapıyı '' Her kelimede kapıya vurmasından irkilsemde bağırdım. '' Banane defol git. '' '' Lucy bu kapı açıldığında seni öyle sert bir şekilde sikeceğim ki bebeğim ağlayacaksın!'' Gözlerim büyürken konuştu. '' Herşeyi yanlış anladın aç şu siktiğimin kapısını. '' '' Ben göreceğimi gördüm Zayn defol. '' Ayak sesleri evden uzaklaşırken gittiğini anladığımda derin bir nefes aldım. Mutfaktan gelen kırılma sesiyle başımı mutfağa çevirdiğimde Zayn ile karşılaştım. '' Sana kapıyı açmanı söylemiştim. '' Şaşkın bir şekilde merdivene baktım. '' Sakın '' diye tısladığında çoktan koşmaya başladım. Oda arkamdan koşarken merdiveni bitirmiş odama ilerliyordum. Kapıyı açıp içeri aynı anda girdiğimizde yana açtığı ellerinden kurtulup tekrar aşağıya uçarcasına indiğim sırada oda geliyordu. '' Sakın kaçma Lucy. Sakın '' Evin kapısını açıp evden koşarak çıkarken oda peşimden koşuyordu. '' Seni hem sikeceğim hem seveceğim Lucy yemin ederim '' Korkudan ve bacaklarımın acısından hafifçe yavaşladığım sırada sağ tarafımda çıkan ara sokağa girdiğimde arkama baktım. Zayn bana daha çok yaklaşmıştı. Korkuyla çığlık atıp koşuşumu hızlandırdığım sırada Zayn elini bana uzatıp beni ittikten sonra yere kapaklanmış ve bonus olarak üzerimde sinirli bir Malik ile burun burunaydım. '' Bırak beni '' diye sinirle tısladım. Başını hayır anlamında salladı. '' Seni mahvedeceğim Lucy '' Onu üzerimden itmeye kalkıştığım sırada hızla ayağa kalkıp benide poposuyla yüz yüze getirdi. Evet beni sırtına aldı. '' Bırak beni!'' Bacaklarına vururken popomda hissettiğim keskin acı ve boş sokakta ki şaplak sesiyle ağzım açık kaldı. Karşılığında poposunu dişlerim arasına alırken kahkaha attı. '' En çok tahrik olduğum şey popoma dokunulmasıdır bebeğim bunu nasıl unutursun. '' Dişlerimi poposundan çektiğim sırada bağırdım. ''Seni onunla gördüm yanağını okşuyordun. Umarım o iğrenç penisini sokacak delik bulamazsın '' Popomda ki ikinci sert şaplakla gözlerim sulanırken acıyla inledim. '' Kes şunu!'' Boğazım yırtılırcasına bağırıp beni götürmesine izin verdim. Birkaç dakika sonra evimin önüne geldiğimizde arabasına ilerleyip anahtarla kapıları açtı. Ön koltuğa beni nazikçe bırakıp kucağıma çıktı ve yan koltuğa yani sürücü koltuğuna geçti. '' Kaçacağını biliyorum Lucy bunu yaptım çünkü kaçamazdın '' Sinirle kollarımı göğsümün altında birleştirdim. '' Piç '' diye sinirle tısladım. ''Seni sikeceğim biliyorsun değil mi. Sikeceğim ve çok sert olacak. Hatta çok hızlı. Belki çikolata sosu alıp göğüslerine dökmeli ve onları- '' '' Zayn yeter ciddi ol!'' Arabayı ani frenle durdurdu ve gözlerini gözlerime dikti. '' Neden bunu bana yapıyorsun Zayn. Sen değil miydin bir ilişkide güven olmazsa o ilişki baştan hatadır diyen? Neden ona gitmeyi tercih ettin. Lanet olsun ondan eksiğim ne? Odamı boyadığımız zaman arta kalan boyalarla bir boyacıya gidip yüzüme badana yaptırayım o zaman güzel olurum oldu mu? '' Gözlerini devirdi ve kıkırdadı. '' Kıskanç '' dedikten sonra onu umursamadım. '' O gördüğün şey yani, elimin yanağında olma sebebi onunla dalga geçiyor olmam. Yok neymiş ben seni kullanıyormuşum falan. Bunlar boş konular Lucy. Onunla buluşacağımı sana söylemedim çünkü bu kazalar , kavgalar sürekli sana gelen mesajlar ve korumaların baskısı seni yeterince yordu. Bebeğim bunları yaşamanı kesinlikle istemezdim ama anla beni. Düşmanım çok. Ve seni korumam gerek. Bunu da söyleseydim her şey daha kötü olacaktı. '' Haklıydı. Derin bir nefes aldım ve mırıldandım. ''Beni Perrie ile görüştür. Hemen şimdi. ''
Bölümlerin artık kısa olmasının nedenini açıklayayım ben hikayeyi Facebook'ta One Direction Team Hikayeleri sayfasında yayınlıyorum ve Facebookta fotoğraf açıklamalarına sınır geldiği için uzun yazılar siliniyor bu yüzden bölüm kısa oluyor. Bu hafta sınav haftam olduğu için yeni bölüm cuma günü gelir büyük ihtimalle. Sizi Seviyorum gençlerx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...