9.Bölüm

174K 3.2K 330
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

****

-Rihanna - Diamonds ile okuyun 

'' Ne bir aptalın seni öpmesine izin ver , ne de bir öpücüğün seni aptal etmesine...''

***

''Sana gelmek istemediğimi söyledim Zayn. '' Chris ve Teddy'e el sallarken mırıldandım. '' Ama ben geleceksin diyorum sana. '' Gözlerimi devirip Zayn'e döndüm. '' Bak bu sıralar derslerim düşüş yaşıyor ve okulda tadilat olduğu için 1 aylığına evde tünemek istiyorum. '' Zayn gözlerini devirdi. '' Lanet olası ergenler  gibi davranıyorsun''  Gözlerimi devirdim. ''Gelmek istemiyorum anlamıyor musun? '' Zayn sinirle oturduğu yerden kalktı. Çenesinin gerildiğini gördüm. ''Pekala sen bilirsin Lucy.Görüşürüz. '' Bir şey dememe fırsat bırakmadan evden hışımla çıktığında gözlerimi devirdim ve oturduğum koltuktan kalkıp odama çıktım. Pekala yarın ona partide sürpriz yapmak istiyordum tüm olay buydu. Finn'in düzenlediği partiye gitmeyeceğimi belirttiğim için bana atarlı ergenler gibi davranması çok saçmaydı. Zaten birkaç saat önce telefonda kardeşiyle konuştuğu bana pek inandırıcı gelmemişti bir de partide onu yalnız bırakacağımı sanmıştı? Ah tanrım. Aptal. Saate baktığımda akşam saat 8.30'du. Derin bir nefes alıp çalışma masama oturdum ve birkaç test kitabı çıkardım. Yarın okula Carly ile gitmeyip alışverişe çıkacaktım. O partiye bile şort tişört ile gidemezdim değil mi? Sorulara yoğunluk göstermem için müzik dinlemem gerekiyordu.Bu yüzden cebimden telefonumu çıkarıp müzik çalara girdim ve Birdy- People Help The People şarkısını açıp test çözmeye başladım.

-Zayn'in anlatımı-

'' Lucy gelmediğine göre onunla gideceksin ? '' Diye mırıldandı Finn. Başımı salladım. '' Tam bir piçsin dostum. '' bana abimmiş gibi davranması onu sikme isteğimi uyandırırken gözlerimi devirdim. '' İkisini de bırakamam. '' Finn gözlerini devirdi. '' Ama öğrenecek. Ve o zaman seni asla affetmeyecek Zayn. '' sesin geldiği yöne baktım. David gelmişti. ''Sana Lucy'i ilk okuldan tanıyorum demiştim. En yakın arkadaşlarımdan biriydi ve inan bana intikam duygusu damalarına işlediğinde ölmek isteyeceğin şeyler yapar. Öyle inek bir tip olduğuna bakma''  Yumruğumu sıktım. '' Bu konuyu boş verin. Adamlar gitmişler mi New York'a '' '' O kadar dayak yediler ve adamları öldü. Tabii gittiler ama bu bir tuzak olabilir. Bir süre ortada gözükmeyeceklerdir ve daha sonra güçlenip geleceklerdir. '' '' Geldikleri gibi bizde onları öldüreceğiz dostum. '' Finn güldü. '' Ben bara gidiyorum birkaç hatun düzücem '' Başımı olumlu anlamda salladım. '' Hey Finn bekle bende geliyorum '' David , Finn'in peşinden gittikten sonra eve çöken sessizlik ile rahatsızca kıpırdanıp ayağa kalktım ve salonun bahçeye açılan büyük kapısının önünde durup dışarıyı izlemeye başladım. Her şey çok karışıktı. Bir yandan düşmanım olan Luke ve John bir yandan Lucy'e kafayı takmış olan orospu çocuğu Stefan. Hepsi gerçekten beni boğuyordu.  Tek istediğim mutlu olmaktı Ki bu imkansızdı.

-Sonraki Gün Lucy'nin Anlatımı-

'' Ah hayır bu elbise berbat ''

'' Çıkar bunu derhal!''

''Lucy tanrım bu elbise ne!''

'' Ah hayır hayır hayır!''

''İşte bu!''

Carly hiçbir elbiseyi beğenmemişti. Neymiş moda zevkim sıfırmış. Hah. Belki bana göre partiler demek şort-tişört demek nereden biliyorsun. En sonunda beğendiği elbiseye baktım. Önü sadeydi. Arkasında ise çapraz kolların ortasında siyah bir kurdelesi vardı. Anlayacağınız sırt dekoltesi olan bir elbiseydi. (http://media1.fashionfreax.net/outfits/500f287fc25cc_f528764d624db129b32c21fbca0cb8d6 ) '' Evet bunu alıyorsun. Bende sana ayakkabı bakayım. '' '' Çok yüksek topuklu alma. '' '' Tamam bebek '' Deneme kabinine girip elbiseyi yavaşça ve özenle üzerimden çıkartıp kısa tulumumu tekrar giydim ve saçlarımı düzeltip kabindeki aynaya bakarak parlatıcımı tazeledim. Kabinden alacağım elbise ile beraber çıktıktan sonra Carly elinde siyah platform ile bekliyordu. '' Bunu almalısın. Hem ayak numaranla uygun. '' Başımı olumlu anlamda sallayıp kasaya ilerledim. Elbiseyi ve ayakkabının kutusunu kasaya verdikten sonra çantamdan kredi kartını çıkardım. Aldıklarımın parasını ödeikten sonra kolumdaki saate baktım. '' Carly hemen eve gitmemiz gerek partiye 1 saat kalmış'' Carly şaşkınca bana baktıktan sonra hemen aldıklarımızı ve kredi kartımı alıp mağazadan çıktık. Hızlı adımlarla alışveriş merkezinden çıkıp park yerine gelince siyah BMW arabamın kilidini açtım ve kendimizi arabama attık. Carly radyoyu açınca elimle direksiyonda ritim tutarak beraber şarkıyı söylemeye başladık. '' Keşke sende gelsen '' Carly iç geçirdi. '' Dedim ya teyzemlere davetliyiz '' dudaklarımı büzdüm. '' Benim yerime de eğlen. Ve çok fazla sarhoş olma '' kıkırdadım. '' Olmam '' Carly ile sohbet ederek eve gelince alışveriş merkezinden çıktığımız hızla eve girip odama koştuk. Hemen üzerimdekileri çıkardım. Neyse ki sabah duş almıştım bir de o çıkacaktı yoksa. Elbiseyi üzerime geçirdikten sonra ayakkabıları giydim. Şimdi fark ettim ayakkabının arkasında siyah bir kurdele vardı. Hemen makyaj koltuğuna oturdum. Carly siyah bir makyaj hazırlarken telefonumu aldım ve Zayn'e mesaj attım.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin