Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Öncelikle dün yeni bölüm atacağımı söyledim ama 1D ve Rihanna klip çıkardığı için yazamadım üzgünüm. Harry'nin doğum günü bu gün! Doğum günün kutlu olsun hayatımı kurtadığın için teşekkürler ^.^. İsteksizce yazdığım bir bölüm oldu hoşuma gitmedi ve eleştirilere açığım! İyi okumalar!
-Shakira - Can't Remember to Forget You ile okuyun. Biterse tekrar açın.
'' Beni neden sevmedin? niye yetmedi seni bu kadar sevmem? ''
****
-Stefan'ın Anlatımı-
'' Carly'den öğrendiğime göre 2 gün sonra dönüyolar. '' Luke keyifle gülümsedi. '' İşte bu güzel haber. Onlar geldiğinde güzel bir karşılama yapacağız. '' Anlamsızca ona baktım. '' Ne demek istediğimi anlarsın. '' eliyle silah işareti yapıp ' Bang Bang ' derken aptal gibi gözüktüğünün farkında değildi. Bunu belli etmemek uğruna başımı salladım. Ne demek istediğini çok iyi anlamıştım. '' Bunun için hazırlıklar başladı mı peki? '' Başını salladı. ''Güzel. '' Luke boş-boş konuşmaya devam ederken elimdeki bardağı sallamaya başladım. Lucy benim olacaktı. Sadece 2 gün . 2 Gün sonra onunla beraber her şeyden uzakta yeni bir hayata başlayacaktık. O istese de istemese de.
-Lucy'nin Anlatımı-
'' Sırtım!'' Zayn inleyerek uyandığında ona arkamı döndüm. '' Lucy! Sikeceğim ama ha! '' Yerde yatan bedenine bakış atmak için arkama döndüğümde burun-buruna geldik. '' Benden hamile kalmak istemediğinden bu kadar nefret ettiğini bilmiyordum. '' gözlerimi devirdim. '' Zayn bu tek başına yapabileceğin bir şey değil anladın mı beni? 9 Ay karnım burnumda gezmek istemiyorum! Ve tanrı aşkına daha bunun için çok erken! Annemle babam öğrenirse beni keseler! '' Alayla güldü. Acı dolu inlemesiyle gülüşü yarıda kesildi. '' Güzelim haklı olabilirsin tamam ama neden yerde yatırdın beni?!'' Gözlerimi abartıyla devirdim ve sırtımda gezinen elini sertçe ittim. '' Bil bakalım neden beyinsiz baba adayı? '' Güldü. '' Bak ne kadar güzel baba adayı olmak ha? '' Gerçekten sinirlenmiştim. Hışımla yatakta doğrulduğumda çıplak göğüslerime çarşafı sardım. '' Anlamıyorsun değil mi? '' elimi saçlarımdan geçirdim ve konuşmaya başladım. '' Dışarıda seni öldürmek isteyen veya senin canın acısın diye bana zarar vermek isteyen piçler dolanırken bebeğimize yapacaklarını düşünmüyorsun değil mi? Veya ben hamileyken bana yapacakları şeyleri? Sırf senin canın acısın diye bebeğimize zarar vermeye çalışacaklar Zayn! Anla şunu artık! Luke ve Stefan bizim için haince planlar kurarken odak noktaları bebeğimiz olacak Zayn! Ve eğer ben hamile kalırsam , o piçlerde bebeğime zarar verirse seni asla affetmem Zayn. Asla. '' Şaşkınlıkla bana bakmaya devam ederken hışımla yataktan kalkıp banyoya ilerlerken Zayn hala hareketsizce duruyordu. Çünkü biliyordu haklıydım. Banyonun kapısını açıp içeri girdiğimde çarşafı bıraktım ve yere düşmesini sağladım. Çıplak bedenimle beraber küvete ilerleyip sıcak suyu açtığımda su dolarken aynanın karşısına geçip ellerimi mermere koydum ve başımı eğip düşünmeye başladım. Dün gece giymeyi aklıma getirdiğimde ve şimdi azıcık açılmış olan küllodumu yukarı çekip gözlerimi kapadım. Birkaç dakika sonra belime dövmeli ve kaslı kollar dolandığında derin bir nefes verdim. Sıcak dudakları sırtıma öpücük kondururken başını öptüğü yere yaslayıp konuştu. '' Haklısın. Ben aptallık yaptım sanırım. Özür dilerim Lucy.'' Kolları arasında ona dönüp ellerimi sakallı yanaklarına yerleştirdim. '' Bende özür dilerim. Seni kırdıysam. '' Gülümsedi. '' Sen beni asla kırmazsın bebeğim. '' Kollarımı kaslı gövdesine sararken başımı göğsüne yasladım. Yavaş adımlarla geri-geri giderken belimdeki ellerini aşağıya indirip külodumu çıkardı. Aynı şekilde bende onun boxerını çekiştirerek çıkardıktan sonra küvete çilek aromalı köpük döktü. Küvetin dolmak üzere olan suyu köpükle kaplandığında eğilip suyu kapadım. Alçılı koluna dikkat ederek küvete yerleşirken sağlam olan eliyle elimi tutup beni hafifçe kendine çekti. Küvete girip araladığı bacakları arasına yerleşirken elleriyle oynamaya başladım. '' Zayn rahat dur!'' Güldü. '' Sen çıplak bir şekilde kollarım arasındayken oğluma eziyet ediyorsun. '' Gözlerimi devirdim. '' 2 gün sonra dönüyoruz değil mi? '' Başını salladı. '' Alçın ne zaman çıkıyor. '' Yerine kıpırdandı ve gözlerini kapadı. '' Sanırım 2 hafta sonra. '' Başımı sallarken devam etti. '' Ama yeterince iyi hissediyorum. Kolum oldukça iyi. '' kıkırdadım. '' Buna sen karar veremezsin bebeğim. '' Gülüp başını iki yana salladı. '' Kol benim kolum? '' Ağzımdan ufak bir 'Hah' sesi kaçtı. ''Sen bilirsin ''
****
'' Oha!'' Zayn kıkırdayıp elini tutmam için uzattı. '' Zayn bu harika!'' Elini tutup yatın merdivenine adımladım. Zayn önde ben arkada bu devasa yata ilerlerken kıkırdadım. '' Açıldıktan sonra denize girebilirim değil mi? '' Başını salladı. Sevinçle Zayn'e yapıştığımda yata girdik. Kaptan Zayn ile selamlaşıp bana nazikçe başıyla selam verdiğinde gülümsedim. Ben yatın güvertesine ilerlerken Zayn kaptanla bir şeyler konuşuyordu. Birkaç dakika sonra yat gürültüyle çalışmaya başladı. Belime dolanan kollarla irkilsemde gözlerimi kapatıp başımı nişanlımın huzurlu kollarına yasladım. Gözlerim kapalı ellerim kollarını kavramışken fısıldadı. '' Özür dilerim bebeğim. Seni sinirlendirdim. '' Gülümsedim. '' Sorun değil. Sanırım bir bebeğimiz olsa iyi olurdu ama etrafımızda bize zarar vermek isteyenler varken bu gerçekten tehlikeli bir karar olur. '' Başını salladı. '' Haklısın bebeğim. '' Kolları arasında ona döndüm. '' Lütfen üzülme. Şu yandan düşün günün sonunda her zaman yanında , kolların arasında oluyorum. Ve zamanı geldiğinde aramızda ufak bir bebek olacak. '' dudaklarını ısırdı ve güldü. '' Haklısın. Sana aşığım.'' Ona sıkıca sarıldım. '' Bende sana aşığım Zayn Malik. '' Zaman durmalıydı. Biz böyleyken zaman gerçekten durmalıydı.
-Finn'in Anlatımı-
'' Onlar güvendeler bunu biliyorum ama erken dönmeleri gerek. '' David başını iki yana salladı. '' İşler bizi bekliyor David. Tamam nişanlısı ile tatile gitmesi güzel bir şey ama orada onu öldürseler ne yapacak amına koyayım?'' David stresle dizini sallamaya başladığında konuştum. '' Haber aldım. Stefan ve Luke Barbados'a gidip onlara saldırabilirler. '' David ayağa kalktığında ona baktım. '' O zaman gerekeni yaparız bizde. '' Ona hala anlamayan gözlerle bakarken devam etti. '' Onları buraya çağıracağız Finn. '' Alayla güldüm. '' Zayn'i aradım açmadı? '' '' Ya Lucy? '' '' 10 kere aradım '' Sıkıntıyla nefes verdiğinde konuştum. '' Onlara zarar gelmesin diye çabalıyorum ama onlar bana sormadan 4 tane korumayla gidiyorlar? Ne bok yapabilecek 4 koruma? Onlar 20 kişi gitseler 4 kişi ne yapabilir. Sikeyim bu Zayn'i '' Sinirle koltuğun kenarına tekme attığım sırada David ayağa kalktı. '' Onlara ulaşacağım tamam mı? '' Başımı salladım. '' Çabuk yap bunu. '' Bir şey demeden salondan çıkarken derin bir nefes aldım. Umarım başlarına bir şey gelmezdi.
-Yazarın Anlatımı-
Lucy , Zayn'e sıkıca sarılmış onu soğuk suya atmaması için yalvarırken hüzünle onları izleyen Stefan yumruklarını sıktı. Lucy onunlayken o kadar mutlu duruyordu ki dokunsalar ağlayacak haldeydi Stefan. Luke onu gitmemesi için uyarmış ama o Luke'u dinlemeyip Barbados'a gelmişti. Keşke dedi içinden. Keşke gelmeseydim dedi. Birkaç saniye sonra Lucy'nin kahkahasını duyunca oraya baktı. Zayn'in omuzlarına çıkmış ıslak saçlarını savuruyordu. Zayn kahkaha atıyor bir yandan bacaklarını tutarak düşmemesi için çaba sarf ediyordu nişanlısının. Stefan sinirle Zayn'e bakarken Birkaç dakika sonra Lucy yat'a çıkmış güvertedeki havlusuna uzanmıştı. Sinsice gülmeye devam eden Stefan yanındaki arkadaşına mırıldandı. '' O bana ait olurken bunların acısını çıkartacağım. '' birkaç dakika durduktan sonra konuştu. '' Onu ağlatarak sikeceğim. '' Yanındaki arkadaşı mırıldandı. '' Bu çok acımasızca. '' Stefan acıyla güldü. '' Asıl acı olan onların bana yaptıkları. '' Gitmeden önce mırıldandı. '' Onları ölmekten beter edeceğim. Özellikle Lucy'i. '' Lucy ve Zayn'i zor günler bekliyordu. Peki bu zor günlere dayanabilecekler mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...