1.Sezon Finali

68.2K 1.9K 352
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

SA XD Biz geldik. Sonları oldukça duygusal bir bölümdü şahsen ben yazarken salya sümük ağladım. Şimdi evet Wattpad ve Facebook oylarının çoğunluğuyla ikinci sezon olacak ama pek uzun olmayacak tahminimce ağustosun ortalarında biter. Bu sezin finali arası 1 hafta veya belki daha uzun sürer kurguyu tam toplayabilmem için . Bir sezon boyunca yanımda olan herkese çok teşekkür ediyorum bu bölümü tüm okuyucularıma ithaf ediyorum.  Bad Boy tatildeyken yeni hikayemi okursanız çok mutlu olurum. Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt]. Yazım hatalarım varsa kusura bakayın bölüme geçerbilirsiniz  

Dinleyin : Linkin Park - Numb 

'' Sen benim siyah dünyamın içinde ki beyazsın. '' 

**** 

Şaşkınlık. 

Korku.

Sinir.

Şu an bu üçlü damarlarımda ki kanda bile gezerken telefonu sıkıca  kavradım ve konuştum. '' Neredesin seni adi!'' telefonun diğer ucundan kahkahasını işittim. '' Mmm tek başına gelirsen eğer nerede olduğumu öğrenebilirsin. '' Dişlerimi sıktım ve gözlerimi kapadım. '' Sana inanmam için bir kanıt göremiyorum ortada. '' Güldü. '' Oh bir çok neden ve tabii ki birde kanıtım var Zayn '' Ben konuşamadan devam etti. '' 1 Aydır onu göremiyorsun. Nerede olduğunu bilmiyorsun. Yanında birisi var mı onu hiç bilmiyorsun. Ah bekle dostum fotoğraf atıyorum. '' Telefonu kapattıktan sonra dediklerinde bir bakıma haklı olduğunu düşünecektim fakat mesaj sesiyle irkildim. Mesajı açtığımda Lucy elleri bağlı bir şekilde yerde yatıyordu. Hemen onu aradım. '' Neredesin yavşağın çocuğu! Seni sikeceğim!'' Güldü. '' Ehm. Adresi mesaj atarım. Ama dediğim gibi yanında bir kişi dahi olursa o ölür'' O göremese de başımı salladım. '' At şu siktiğimin adresini. '' Bu sefer telefonu yüzüne kapatan ben olmuştum. Çok geçmeden adres geldiğinde hızla odadan çıkıp bodruma inmek üzere merdivenleri koşarak indim ve bodruma açılan kapıyı itip merdivenlerden indikten sonra silahların olduğu odaya girdim. Bir tane normal silah birkaç şarjör birkaç tane bıçağı aldım. Bıçakları çorabımın içine sokup silahımı belime yerleştirdim ve şarjörleri cebime koydum. Derin bir nefes alarak odadan çıktım.

**** 

Ayak seslerimden başka bir ses olmadığı depoya ilerlerken derin bir nefes aldım. Gri depo oldukça ıssız ve ürkütücü dururken kapısına ulaşmış derin bir nefesin ardından aralık olan kapıyı itip açmıştım. Bir adımı içeri yavaşça attığım da bomboş bir depo ile karşılaştım. Birkaç adımla tamamen depoya girip etrafıma bakarken başımda ki acıyla yere yığıldım. '' Ah Zayn ne kadar salaksın. '' Gözlerim kapanmak üzereyken konuştu. '' Lucy burada değil dostum. '' Gözlerim kapanırken duyduğum son sözler bunlar olmuştu. 

-Lucy'nin Anlatımı- 

Kalbimde hissettiğim büyük sancı ile ayağa kalktım ve bulanan midemi es geçip kulübeye ilerledim. Birkaç saat önce öğrendiğim gerçekle yalnız kalmak  istemiştim. Ama şuan uzun zamandır açmadığım telefonumu açıp Zayn'i arasam iyi olacaktı. Yutkundum ve kulübeye ilerlemeye başladım. Austin denizi izlerken birkaç saat önceki tavsiyeleri aklıma gelmişti. Onun dediğini yapacaktım. Yavaşça kulübeye giderken beni gördüğünde ayağa kalktı ve hızla bana doğru gelmeye başladı. Yerimde durdum ve onu beklemeye başladım. '' Ne karar verdin '' dedi gelir-gelmez. Dudaklarımı ısırdım. ''Dediğini yapacağım. Zayn'i arayacağım. '' Başını salladı ve beni kolları arasına aldı. '' Bebeğim sen doğru olanı yapacaksın. '' Yutkundum. '' Umarım bu kararım beni mutluluğa götürür Austin. '' Güldü. '' Götürecek. İnan bana. '' Birbirimizden ayrılıp kulübeye ilerlerken Ne kadar doğru bir karar verdim emin değildim. 

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin