Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
-Giriş fon müziği-
-Fragman-
-Asıl konuşma-
Evvvvvvvvet Bad Boy okurları işte karşınızda iyilerin dostu kötülerin düşmanı ; Ben.
Nasılsınız bakalım canolar. Şimdi son part sanıyorsunuz bunu ama değil. Aklımda olan bir şey var ve onu son partta yani üçüncü partta uzun bir şekilde yazıp Bad Boy' u tamamen sonlandırıcam. Öncelikle bütün sosyal paylaşım sitelerinde inanılmaz bir ilgiyle karşılaştım ve şaşırdım. Ben bu kadar okunmaz sanıyordum ama bıraktığımdan daha çok artmış ilgilenenler. Evet gençler. Son partta görüşmek üzere. Şincik son part hafta içi gelir sanırım emin değilim yani. Neyse. Susuyom. Profilimde ki Zayn hikayemi ''FIGHT OR LOVE '' ve Harry hikayemi ''SUICIDE ROOM'' okuyun. Allasen onları yetim bıraktınız fsklfs. Peki peki kesin sustum şuan. Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt]. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçerbilirsiniz
Dinleyin : Miley Cyrus – Someone Else
****
'' Anne!'' Daniel boynuma atladığında yerimde duramadım ve kıçımın üstüne yapıştım. Kahkaha atıp sıkıca onu sardım ve boynuna öpücükler kondurmaya başladım. Günümün berbatlığını ve yorgunluğunu üstümden atmama sadece oğluma sarılmak yardımcı olmuştu. Gerçekten kendimi berbat hissediyorum. Onu gördükten sonra sanki her şey durmuş gibi olmuştu. Uzun zaman sonra yakınımda olduğunu hissetmek beni mutlu etse bile başkasıyla beraber olması beni parçalara ayırmıştı. O kadar dalgın ve kırgındım ki ona birkaç kez ufak kaza atlatmıştım yolda. Ama ölmeden evime gelebilmiş ve oğlumu kollarım arasına alabilmiştim. Onun aksine oğluma çok düşkündüm. Ben bir anneydim. Onu karnıma düştüğü ilk andan itibaren sahiplenmiştim. Annemin dediği gibi bir baba çocuğundan vazgeçse bile anneler ise çocuğundan dayak yese bile ondan vazgeçemiyordu. Zayn tıpkı babam gibiydi. Küçük biricik oğlunu bırakmış gitmişti. Tek fark ben babamla büyümüştüm. Daniel ise babası olmadan büyüyordu. Bu üzücü ve mahvedici bir durumdu. Ben düşünceler arasında gidip gelirken küçük aşkımın aşık olduğum heyecanlı sesini işittiğimde kendime geldim.
'' Anne büyük annem beni parka götürebileceğini söyledi. '' Kıkırdadım ve onu sıkıca kavrayıp ayağa kalktım. '' Pekâlâ. O zaman biz parka gidelim. Âmâ önce anne üstünü değiştirsin değil mi bebeğim? '' Neşeyle kahkaha atıp kucağımdan indiğinde gülümseyerek bizi izleyen anneme sarıldım. '' Üzgün duruyorsun. '' Dudaklarımı ısırdım ve başımı salladım. '' Gelince konuşmaya ihtiyacım var. '' Şefkatle saçlarımı okşadı. Annemden ayrılıp yeni evimizin oldukça büyük merdivenlerine ilerledim. Görkemli merdivenlerden yavaş adımlarla çıkarken derin bir nefes aldım.
Derin yorgunca bir nefes diye düzeltiyorum.
Ama şimdi tüm bunları bir kenara koymalı ve oğluma vakit ayırmalıydım.
Babasının yapmadığını yapmalıydım.
-Zayn'in Bakış Açısı-
'' Harikasın '' diye mırıldandım ve Daisy'i dudaklarından öptüm. Mavi gözleri sevinçle parlarken onun bu haline güldüm. '' Çok tatlısın Zayn. '' Sarı saçlarını savurup âşık olduğum gülümsemesi ile bana bakarken derin bir nefes aldım ve dudaklarına tekrar bir öpücük kondurup nazikçe ondan ayrıldım. '' Benim çıkmam gerek sevgilim. Seni ararım. '' Başını salladığında arkamda duran arabama ilerledim. O evine çoktan girmişti. Arabaya yerleşip kontağı çevirdim ve gaza bastım. Arabaya Daisy'nin kokusu dağılmıştı ve bu beni sarhoş ediyordu resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...