Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
****
-Ben cocks - So cold ile okuyun
"Birini aklınızdan silebilirsiniz ama onu kalbinizden atmak başka bir hikayedir."
****
Yüzük parmağına takılı olan nişan yüzüğüne gözlerimi dikmiş bakarken yaşlar gözlerime hücum etmişti. Ağlamayacaktım. Evet ağlamak kaybettiğimiz anlamına gelmez fakat onun karşısında ağlayıp kendimi aptal biri gibi göstermeyecektim. Gözlerimi ela gözlerine diktiğimde dudaklarımı ısırdım ve birkaç saniye sonra konuşmaya başladım. '' Bana ondan ayrıldım demiştin. '' Elini avuçlarım arasına alıp parmağını gözüne sokarcasına yüzüğü gösterdim. '' Neden hala bu yüzük takılı o zaman ? '' avuçlarım arasında ki büyük ve yumuşak ellerini serbest bıraktım. Bir süre gözlerine bakıp başımı sağa-sola salladım. '' Unutmuş olmalıyım. '' diye fısıldadı. Ona 'gerçekten mi , aptal ? ' bakışları atarken bir yanım ona inan seni sürtük dese de diğer yanım madem ondan ayrıldı , ayrıldıkları gün yüzüğü çıkarması gerek. Aptal olma Lucy diyordu. '' Senden nefret ediyorum!'' İsyan dolu sesim odada yankılanırken onu yavaşça ittim. '' Yanımda olmandan , karşıma çıkmandan nefret ediyorum. '' '' Bir kere lanet olası çeneni kapatıp beni dinle!'' Bağırmasına karşılık elimi saçımdan geçirdim ve tekrar konuşmaya başladım. '' Neyi açıklayacaksın ? Ben orada ağlamaktan geberirken nişanlına sarılıp ' Biz mutluyuz aptal Lucy'i kandırdım ' pozlarını nasıl verdiğini mi ? '' Sinirle ela gözlerini bir süre kapatıp açtıktan sonra büyük elleri sıkıca kolumu kavradı. Canımın acımaya başladığını fark etsem de çaktırmamak için dişlerimi sıkmaya başladım. '' Seni seviyorum Lucy '' Gözlerimi devirdim. Dudaklarımdan ''Hah'' diye bir ses çıktıktan sonra alayla güldüm. '' Sen beni sevmiyorsun Zayn. '' Zayn'in gözlerine sinir ve öfke gölgesi düşerken arkamda bulunan duvara yaslandım. '' Senden nefret ediyorum. '' Bağırdığımda Zayn bana döndü. '' BENDE SENDEN NEFRET EDİYORUM LUCY! BENİ DİNLEMEYİP SİKTİĞİMİN BEYNİNE GÖRE HAREKET ETTİĞİN İÇİN SENDEN NEFRET EDİYORUM. SANA DEFALARCA KEZ O PİÇLE GÖRÜŞME DEDİĞİM HALDE ONUNLA TATİLE BURAYA GELMENDEN NEFRET EDİYORUM , AKLINA GÖRE İŞLER YAPMANDAN NEFRET EDİYORUM , OROSPULAR GİBİ DAVRANMANDAN NEFRET EDİYORUM. KENDİNE GEL ARTIK VE SÜRTÜK GİBİ DAVRANMAYI KES ANLADIN MI BENİ. HERKESİN BİR SINIRI VARDIR SEN O SINIRI AŞTIN YETER ARTIK! SEN BENİM KIZIMSIN BENİM! KİMSE BU GERÇEĞİ DEĞİŞTİREMEZ! KENDİNE GEL! '' bana ikinci kez orospu demişti. Sürtük demişti. '' Bana ikinci kez orospu dedin malik. Peki ne orospuluğumu gördün? '' Sinirim taşarken elimi yumruk yapıp konuşmaya devam ettim. '' STEFAN'IN ATLINA MI YATTIM OROSPU OLDUM , STEFAN VE SENİ AYNI ANDA MI İDARE ETTİM SÜRTÜK OLDUM? ASIL OROSPU SENSİN. HATTA DUR SEN ERKEK FAHİŞESİSİN! NİŞANLISI OLDUĞU HALDE BAŞKASIYLA BERABER OLAN ERKEKLERE OROSPU DERLER , SEN OROSPUSUN BEN DEĞİL. SEN ERKEĞİN OROSPUSUSUN!'' Ela gözleri kertenkele gözü gibi kocaman açılmış bana bakarken biraz da olsa ürkmüştüm. Bunu belli etmemek adına başımı dimdik tutup kaşlarımı çattım ve sinirden koyulaşmış ela gözlerine baktım. Bana yaklaşırken sessizce yutkundum. '' Ne dedin sen? '' tam karşımda durup kollarını iki yanıma koyunca gözlerine baktım. '' Ne dediğimi duydun. '' benden böyle cesurca cevaplar mı çıkmıştı. ? Ah tanrım. Sonum yazılıyor. Zayn histerik bir kahkaha atarken sinirden boğazında ki damarlar belli oluyordu. Beni tutup sertçe duvara yapıştırdığında acıyla inledim ve dişlerimi dudaklarıma geçirdim. ''Benimle. '' ellerini çeneme yerleştirip konşumaya başladığında gözlerim dolmaya başlamıştı. Çünkü neredeyse çenem kırılacaktı. Çok sert tutuyordu. Çok , çok sert. '' Bir daha benimle böyle konuşursan Lucy '' boşta olan elini tişörtümün içinden sokup elirini karnımda dolaştırdıktan sonra göğsüme gelince durdu. '' Sana yapacaklarımı tahmin dahi edemezsin. Ki akıl sağlığın için etme zaten. '' Gözümden bir damla yaş usulca akarken ona boynumda bıraktığı izleri göstermek için tişörtümün içinde olan elini çektim ve elinden tutup banyoya ilerlemeye başladım. Banyonun oldukça lüks kapısını açıp içeri girdiğimiz sıra bana anlamsız bakışlar atıyordu. Hızla lavaboya ilerleyip musluğu açtım ve avucuma su doldurup boğazımın altında ki izleri kapamak için sürdüğüm fondöteni yıkmaya başladım. Ufak su damlaları tişörtümü ıslatmıştı. Ama boğazım da Zayn'in bana hediye bıraktığı morlukları çıkarmıştı. Tişörtümün ucunu kavrayıp boğazımı sildim. Zayn'e döndüğümde başımı iyice kaldırıp morlukları görmesini sağladım. '' Bunları ben mi yaptım? '' suçluluk duygusu dolu olan sesiyle konuştuğunda başımı olumlu anlamda salladım. '' Hep bunu yapıyorsun. Kızıyorsun , beni duvara yaslayıp ya boğazımı sıkıyorsun. '' Elimle kızarmaya başlamış çenemi gösterdim. '' Ya da çenemi. Nesin sen? Ne sanıyorsun kendini Zayn? Ben erkek değilim sana karşılık vereyim. Senden katlarca zayıfım. Bunları hak etmiyorum. '' Zayn'e sırtımı dönüp ellerimi lavabonun mermerine yaslayıp başımı eğdim ve ağlamaya başladım. Birkaç saniye sonra belime hissettiğim eller ve sırtıma yaslanmış bir baş ile ağlamam şiddetlenirken başımı kaldırıp aynaya baktım. Zayn başını sırtımdan kaldırıp omzuma yerleştirdiğinde gözlerimiz buluştu. '' Özür dilerim. '' diye fısıldayıp boynuma öpücük bıraktı. Derin bir nefes alıp ona döndüm. Elimi kirli sakallarında gezdirip konuştum. '' Git , lütfen '' diye fısıldadım. Gözlerimi kapattığımda elini yanağıma yerleştirdi. Sağ yanağımdan bir damla yaş akıp gittiğinde fısıldadı. '' Beraber gidelim. '' Başımı hayır anlamında salladım. '' Zayn bir süre birbirimizi görmesek çok iyi olur. '' Yavaşça benden ayrıldığında ellerini yanaklarıma yerleştirip yaşı sildi. Eğilip yumuşak dudaklarıyla dudağıma ufak bir öpücük kondurdu. Dudaklarımız ayrıldığında alnını-alnıma yasladı. '' Bu izleri telafi edeceğim. '' diye mırıldanıp ellerini yanaklarımdan çekip bileklerimi tuttu. Ellerimi kaldırıp benden hafifçe ayrıldığında avuç içlerime öpücükler kondurdu. '' Seni çok seviyorum Lucy. '' Alnıma ufak bir öpücük kondurup banyodan çıktığı sırada odanın kapısının kapanma sesi geldi. Banyonun kapısı açıldığında Stefan ile karşılaştım. '' Aman tanrım. '' bana doğru gelirken boğazımda ki izleri gördüğü için dehşete düşmüş bir şekilde bana bakarken yaptığım tek şey ona sarılmak oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...