Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Pek beğenmediğim bir bölüm oldu fakat ne yapalım yazdım işte :D Yorumların hepsini cumartesiye kadar okuyorum bazılarına cevap veriyorum cevap vermediklerim kusura bakmasın. Geçen haftada dedim bu haftada diyorum 2.Kitap veya sezon finali OLMAYACAK. Evet Facebook'ta sınır geçmemiş ama Özgün tehdit ettiği için paylaşıyorum. Facebook'ta sınır geçince haftaya cumartesi yeni bölüm gelecek. Facebookta nerede paylaşıyorsun diyenler içinde ' One Direction Team Hikayeleri ' sayfasında paylaşıyorum. Dış bağlantıda sayfanın linki mevcut. Sonra hafta içi belki spoiler paylaşırım belli olmaz. Multimedia'da Luke var , İyi okumalaaaar <3 x
Waka Flocka Flame – Young Niggaz ile okuyun.
'' Parça Parça Olsam da Seni Benden Alamazlar. ''
*****
-Lucy'nin Anlatımı-
'' Seninle bu şekilde tanışmak istemezdim. '' Gürültülü ortamda arkamda dans eden Luke kulağıma doğru fısıldayınca gülümsedim. Bir şey demeden kendimi ona bastırıp kısık inlemesini işittiğimde derince bir nefes alıp içkimden içmeye devam ettim. Bikinimi düzeltip Luke'a döndüğüm sırada yüzünü incelemeye başladım. Gerçekten Zayn'e benziyordu. Tek fark Zayn'in korkutucu ela gözleri imajını tamamlarken , Luke'un okyanus mavisi gözleri onun sert kimliğini zayıflatıyordu. Zayn gibi rampa saçlarına elimi daldırdığım sırada parmaklarım ucuna yükselip dudaklarımı kulağına yaklaştırdım. '' İlk defa tanışmış gibi yapabiliriz. '' Geri çekileceğim sırada buraya doğru gelen Zayn'i gördüğümde elimle Luke'a belli etmeden lavaboyu gösterdim. Gerçi orada bir çok kişi seks yapıyordu fakat kimsenin bizi görmemesi gerekti. Luke'un kulağına uzanıp mırıldandım. '' Lavaboya gitmem gerek. '' Başını salladığı sırada köşedeki masada kızlarla oturan Stefan'a gülümseyip lavaboya ilerledim. Kapının önündeki öpüşen çifti itip kapıyı açtığımda beklediğimin aksine bomboş bir lavabo beni karşılaşmıştı. İçeriye adımladığım sırada kapının sertçe kapanma sesiyle yerimden sıçradım. Arkama döndüğümde Zayn sinirle bana doğru geliyordu. Yutkunup gerilediğim sırada kolumu sertçe kavrayıp arkasında kalan duvara beni fırlattığı sırada soğuk fayans çıplak sırtıma temas edince ve acıdan inledim. Sert adımlarını bana yönlendirdiği sırada korkuyla duvara biraz daha yaslandım. İmkanım olsa duvardan geçebilecek kadar korkuyordum çünkü ela gözlerine düşen sinir bulutları beni korkutuyordu. Fazlasıyla. '' Sen '' diye tısladığı sırada tam dibimde durmuştu. Göğsüm sinirle inip-kalkan göğsüne değiyordu. '' O orospu çocuğu sana dokunuyordu!'' Sertçe bağırdığında birkaç saniyeliğine gözlerimi kapadım. '' Za-Zayn. '' Elini boğazımda hissettiğimde ayaklarım yerden kesilmişti. '' Yarın. Londra'ya. Dönüyoruz. '' Tek-tek söylediği cümlelerin her birinde boğazımı sıkıca saran parmaklarını biraz daha sıkmıştı. Nefesim kesilmek üzereyken boğazımdaki elini çekti. '' Gelmezsen sike-sike götürürüm. '' Yere yığılacakken kolumdan tuttuğunda başımı omzuna dayayıp öksürmeye başlamıştım. '' Anladın mı beni Lucy!'' Başımı zorlukla salladığımda beni kendinden uzaklaştırıp sırtımı bu sefer narince fayanslara yasladı. '' Şimdi içeriye git. Unutma seni izliyorum. '' Başımı tekrar salladığım sırada kolları arasından kurtulup lavabonun kapısını açtım. İçeri girmemle bir polis tarafından tutulmam bir oldu. '' Hey! Ne oluyor?!'' Polise merakla sorarken polis beni ensemden tutup itti. Öne doğru sendelerken kollarımı tuttu ve arkamda kelepçeledi. Bir eliyle ensemden bir eliyle kolumdan tutup beni büyük evden çıkarırken dışarıdaki arabaların önünde içeride bulunanların olduğunu gördüm. Lilly ve Carly merakla etrafa bakarken polis beni onların yanına doğru yönlendirdiğinde beni henüz yeni fark etmişlerdi. Ensemden tutan zenci polis beni Lilly'e doğru ittiğinde sendelesem de düşmemiştim. Etrafıma bakındığımda Luke ve Stefan çoktan polis arabasına bindiriliyordu bile. Carly bir şeyler mırıldanırken az önceki polis sertçe bağırdı. '' Siz sürtükler çenenizi kapayın ve arabaya binin. '' açık olan kapıdan arabaya bindiğimizde korkuyla kıpırdandım. Bu böyle olmamalıydı. Planımız böyle olmayacaktı. Sikeyim ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...