Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Eveeeet finalden önce ki son bölümümüz. Bölüm fotoğrafında okuyamayan olursa sırasıyla Lucy , Zayn , Finn Lilly , Carly , Austin , David mevcut. Onun dışında 1 senelik emek verdiğim hikaye yarın bitiyo vay be. Uzun konuşmayı yarın yapacağım :D Abimlerden birisi askere gidecek ve doğal olarak dinlenmek amaçlı haftasonu işinden çıkacak. Yani bu demek oluyor ki benim yarın en geç cumartesi final yapmam gerek. Bu yüzden facebook'ta beğeni sınırının geçmesi için okuyan herkes lütfen profilimde durumumda yazan linki açıp beğensin. Şu düğün sahnelerinde araştırma yapmaktan ciğerim çıktı ama güzel oldu bölüm. Aslında daha yazacaktım ama beynim eror verdi artık. Neyse. Yeni bir hikayeye daha başladım Zayn hikayesi. Fight Or Love profilimde bulabilirsiniz. Oda sevildi güzel bir kurgusu var onunda. Her neyse. Facebook'ta bölüme koyduğum sınır geçince yazmaya başlarım bu yüzden hikayenin sınırı geçmesi için One Direction Team Hikayeleri sayfasından +50bin beğenisi var dış bağlantıda link var açamayanlar profilimde mevcut. Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt]. Yazım hatalarım varsa kusura bakayın bölüme geçerbilirsiniz
Dinleyin : Katy Perry - Unconditionally
'' Bayan Malik. ''
****
''Aman tanrım aman tanrım aman tanrım aman ta-'' Lilly'nin kafasına yastığı atmamla acıyla inledi ve yatakta zıplamayı kesip yanıma kendini bıraktı ve kulağımın dibinde çığırdı. '' Kalk salak evleniyorsun bu gün!'' Gözlerimi devirdim ve esneyip kollarımı iki yana açtım. '' Saat kaç? '' Lilly telefonuna baktı. '' Saat 10 sen kahvaltı yapıp hazırlanana kadar 11 olur. '' Hızla yataktan kalktım. '' Kahvaltıyı hazırlayın 5 dakikalık bir duş alıp geliyorum. '' Lilly başını salladı ve odadan çıktı. Büyük gün sonunda gelmişti! Evleniyorum millet! Neşeyle banyoya girdim ve küvete hüzünlü bakışlar attım. Aslında şuan küvet keyfi yapmak vardı fakat benim acele etmem gerekti. 11.30'da kuaförler düğünün olacağı alana gelecekti. Ve bende Zayn'in överek bitiremediği düğün alanını sonunda görecektim. Bu yüzden üzerimdekileri hızla soydum ve duşa kabinin sürgüsünü açıp içeri girdim. Suyu ayarlayıp açtıktan sonra hızlı bir şekilde ve şarkı söyleyerek duşumu almıştım. Duşa kabinin sürgüsünü açıp ayağımı banyonun zemininde ki yumuşak halıya değdirdim ve ardından tamamen kabinden çıktım. Yan tarafta bulunan askılıktan Zayn'in havlusunu aldım ve vücuduma sardım Ardından saçlarımı her hangi bir saç havlusunu alıp suyunu aldıktan sonra taradım ve kurutma makinesiyle kuruttum. Bütün bunları 10 dakikaya sığdırmayı başarmıştım. Hızlı adımlarla banyodan çıkıp giysi odasına girdim ve iç çamaşırları kısmına ilerleyip çekmecelerden birini açtım. Kırmızı dantelli takımı alıp çıkardıktan sonra havluyla vücudumu bir kez daha kurulayıp havluyu kirli sepetine attım. İç çamaşırlarımı giydikten sonra yan kapağı açıp yüksek bel şortumu ve gri yarım kollu bir badi aldım. Badiyi giydikten sonra şortu giydim ve badiyi şortun içine tıkıştırıp fermuarını çektim. Ayakkabı bölümünden topuklu uzun çizmemi çıkardım ve hızlıca giydim. Gözlüğümü ve çantamı alıp odadan çıkmadan önce şarjda olan telefonumu , kulaklık ve şarj aletimi çantama sıkıştırıp odadan çıktım. Göbeğim iyice çıkmaya başlamıştı ve ben bundan en ufak bir rahatsızlık duymuyordum. 1 Haftadır Zayn ile balayını nerede yapsak diye planlıyorduk fakat benim 2 hafta içerisinde doktora kontörle gitmem gerektiği için bebek 3 aylık olunca ve cinsiyetini öğrenince gidecektik. Yani 1 ay sonra balayına çıkacaktık. Zayn bu bir hafta boyunca hem benimle ilgilenmiş hem de işine odaklanmıştı. Akşam erken saatte barlara gidip yeni öğrendiğim haraç işini halledip hemen dönüyordu ve yatmadan önce bebeğimle bana mükemmel sesiyle şarkı söylüyordu. Her şey tam istediğim gibiydi. Aynı zamanda sünepe Calvin'den çıt çıkmıyordu. Onun ölmüş olabileceğini düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...