Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Cumartesi günü yeni taşınacağımız eve bakmaya gittim ve sınır hala geçmemişti. Bu gün de hikayeyi 2 saat önce atacaktım fakat evdeki elektrik şarteli yandı. Neyse ki bölümü kaydetmiştim. Anlayacağınız hep aksaklıklar çıktı. Yalnız şöyle bir şey oldu Facebook'ta kimse bir şey demez anlayışla karşılar iken burada bana gelen nefret mesajları , tehdit ve bol küfürlü mesajlar beni baya kırdı. Umarım bu tür şeyleri yapanlar hatasını anlar çünkü gerçekten burada isteksizce paylaşıyorum o mesajlar aklıma geldikçe. Hikayeyi asıl facebook'ta yazıyorum bunu bilen vardır. Bana ulaşmak için instagram'dan takip edebilir siniz ( @rihfectt ) Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın iyi okumalar!
Not : İnsanlara yaranmak gerçekten zor. Tüm bir sene okulu bir kenara atıp size yeni bölüm yetiştirmeye çalıştım ama sadece 2 gün atmadım diye gelen mesajlar beni çok üzüyor. Uzun bir süre kimsenin mesajına bakmayacağım. Bilginiz olsun bölüme geçebilirsiniz.
Dinleyin : Rihanna - Drunk On Love {Biterse tekrar açın}
'' Beni utandırmaktan vazgeç ''
****
Sırtımda hissettiğim ıslaklık ile yerime kıpırdanıp yastığa biraz daha sokuldum. Çok geçmeden sırtımda bir şeylerin aktığını hissettiğimde rahatsızlıkla gözlerimi araladım. Vücudumun üzerine eşek ölüsü ağırlığında bir vücut daha eklenmiş nefes almamı zorluyordu. Başımı çevirebildiğim kadar çevirip sırtıma baktığımda aptal herifim salyalarını sırtıma akıtıyordu. Dün geceden hiçbir şey hatırlamıyordum ve bu pozisyona nasıl geldiğimizi bilmiyordum. Pekala gece uslu durmadığımız kesindi fakat tek korkum sarhoş halimle içimde pusuya yatmış olan azgın tarafımın gece çıkmamış olmasını umarak Zayn'i uyandıracak derecede adını bağırdım. Çok geçmeden kıkırdayıp konuştu '' Bebeğim gece zaten yeterince çığlıklarını duydum sabah-sabah kahvaltı yerine seni yememi istiyorsan ben ve Junior Zayn bunu zevkle yaparız ''Göz bebeklerim büyürken onun arsız kelimelerini duymamazlıktan geldim ve konuştum '' Zayn üstümden kalkar mısın? '' Güldü '' Ama sen de gece benim kucağımdan kalkmadın. Yani teknik olarak sürekli kalkıp oturdun ve bu haksızlık-'' Gözlerim büyürken lafını kestim '' Dün gece beni utandıracak şeyler yapmadığımı söyleme lütfen '' Güldü ve üzerimden kalkıp çıplak bedenimi kendine çevirdi '' Yani bebeğim dün gece ne kadar çok porno izlediğini kanıtlamış oldun '' Ağzım ve gözlerim eş zamanlı olarak kocaman açılırken kahkahası kulaklarıma doldu ve sesimi taklit etti '' Seni zevkten delirteceğim Zayn '' Başımı göğsüne gömeceğim sırada sağ ve sol göğüslerinin altında ki tatlı ısırıkları görünce gerçekten sınırımı aştığımı anladım. ''Ah güzelim dün gece göğüs uçlarımı ısırman tahrik ediciydi fakat canım hala acıyor '' Beni daha çok utandırmaya çalıştığını biliyordum! '' Zayn sus lütfen ''Kızarık yanaklarımı omzuna gömdüğümde ter ve kendi kokusunun karıştığı omzunda dinleniyordum. Elleri saçlarımı okşamaya başladığında derin bir nefes aldım '' Saat kaç? '' Boğuk sesimle sordum. '' Sabahın henüz 5'i bebeğim. 1 saat önce uyuduk ama kalkmamız lazım '' Başımı omzundan kaldırıp sorarcasına ona baktım. '' Bradford'a gidiyoruz güzelim ''
****
Uykulu gözlerimi yanımızdan hızla geçip giden ağaçlara diktiğim sırada elimde hissetiğim yumuşak parmaklarla irkilip Zayn'e döndüm. Beyaz tişörtünün üstüne giydiği beyaz gömleği , sakalları ve muhteşem yüz hatları ile bana gülümsedi ve önüne dönüp sağ eliyle sol elimi kavrayıp parmaklarımızı birbirine kenetledi. Onun altta benimse üstte kalan elimi kaldırıp dudaklarına götürdü ve uzun öpücükler bıraktı. '' Utanman için söylemiyorum ama dün gece harikaydın. Şimdiye kadar hiç böyle zevk almamıştım '' Diye samimi bir şekilde mırıldandı. Kırmızı tişörtüm ve yanaklarım uyumlu hale geldiğinde elimizi ayırıp ensemi kavradı ve başımı göğsüne yaslayarak arabayı sürmeye devam etti. Daha rahat bir konuma gelip göğsüne dinlenirken sordum '' Bradford'da nereye gideceğiz Zayn? '' Saçlarıma ufak bir öpücük bıraktı. '' Evime güzelim. Annemler bizi bekliyor. '' Kaşlarımı kaldırdım '' Annenler ? '' '' Doniya , Annem Safaa ve maalesef Waliyha '' Her ne kadar Waliyha'yı pek tanımasam da ondan nefret edercesine konuşması beni bile üzmüştü. '' Zayn ne olursa olsun Waliyha senin kardeşin. Ve o henüz seninle benim gibi düşünemeyecek yaşta. En çılgın olduğu dönemlerden birinde. '' Omuz silkti '' Onların hiç biri umurumda değil. Sen yanımda olduğun sürece kimsenin varlığı mühim değil '' Gülümsedim. Bu adama aşıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...