"Tolonglah jangan kacau aku tolonglah pergi,aku merayu tolonglah!!"rayu Amira kepada 'hantu' Lisa itu."BEBASKAN KAU?SETELAH APA KAU BUAT KEPADA AKU?!"jawab Lisa kepada Amira."Kau dah mati!Aku dah bunuh kau baik kau pergi kalau tak aku bunuh kau lagi!"gertak Amira.
"BUNUH AKU?YANG DAH MATI NI ?HAHAHAHHA!MANUSIA LEMBAP TAK BERGUNA !MAMPUS LAH KAU!"jerit Lisa yang baru sahaja meninggal 5 hari lepas."Arghhhhh !!"Amira menjerit kerana jantungnya di robek oleh Lisa."PUAS HATI AKU ,AKHIRNYA KAU MATI DI TANGAN AKU !HAHAHHHA!"jerit Lisa sambil menjilat darah dari jantung Amira yang sudah terkulai lemah tidak bernyawa.Lisa hilang dan ghaib begitu sahaja sambil tersenyum puas hati.
5 hari lepas
--------------------------------------
"Eh mira kau nak bawa aku pergi mana ni?Gelap je lorong ni?"tanya Lisa kepada Amira."Adalah satu tempat ni"balas Amira ringkas kepada Lisa.Tiba-tiba mereka didatangi 3 orang lelaki dan semuanya kelihatan seperti merbahaya."Oppss!Rileks boys tunggu dulu, bagi akucakap sekejap dekat betina ni!"kata Amira kepada lelaki-lelaki itu."Apa semua ni Amira?" tanya Lisa agak terkejut melihat kejadian itu."Eh perempuan kau ingat tak haritu kau keluar dengan Rykarl,siap gelak,pegang tangan ,berdua-duaan.Kau tahu tak sakit hati aku tengok kau dengan Rykarl tu tergedik-gedik aku tengok kau,now masa untuk kau rasa apa yang aku rasa!"kata Amira sambil menggenggam rambut Lisa.
"Boys,do it!"arah Amira kepada lelaki -lelaki tersebut.Lelaki-lelaki tersebut menghampiri Lisa dan merogolnya secara bergilir-gilir sehingga lemah tidak bermaya."Campak perempuan ni kat sungai biar reput!Tak lah sakit kan hati aku lagi!"arah Amira lagi kepada 3 orang lelaki tersebut sambil tersenyum sinis melihat Lisa.
Sampai sahaja di sungai itu Amira bertanya kepada Lisa"Ada apa-apa ko nak cakap sebelum mampus?" "Aku bersumpah akan membunuh dalam 4 hari orang-orang yang merogol aku serta bersekutu akan mati dirobek jantungnya oleh aku!"sumpah Lisa kepada merka."Dah campak dia!"jerit Amira.
Hari pertama kematian Lisa.
'Ding Dong.Ding Dong'bunyi lonceng di tekan."Ha kejap-kejap."Penghantaran pizza encik."kata perempuan yang menghantar pizza tersebut."Saya tak pesan pizza pun.Pizza apa ni eh?"tanya lelaki tersebut."Pizza kosong encik."jawab penghantar pizza itu."aik kosong ?" "IA!SEBAB PENYEDAPNYA IALAH JANTUNG KAU!"
Selama 3 hari berturut-turut surat khabar menghidangkan berita tentang kematian lelaki-lelaki yang tiada jantungnya.Ia seperti dirobek oleh haiwan yang ganas.
Dan hari ini genap hari keempat kematian Lisa dan berita menayangkan cerita tentang perempuan yang mati tiada jantung dan kelihatan serupa robekannya seperti ketiga-tiga lelaki yang sudah mati itu.
Keesokan harinya muka surat utama akhbar tersebut menayangkan tentang seorang lagi perempuan yang ditemui mati lemas di sungai,dalam keadaan yang tiada baju dan sudah pecah perut nya.Setelah dibedah siasat perempuan tersebut telah dirogol secara banyak kali lalu dibuang ke sungai.
YOU ARE READING
Eeeeee Takut Yeee......
HorrorPelbagai kisah seram...pelbagai tempat yang seram...pelbagai jenis hantu/momok...ada kisah benar...ada kisah rekaan..yang pasti kisahnya sangat menakutkan lagi menyeramkan..sampai terbayang-bayang sehingga ke mimpi...hikhikhik 70% adalah kisah b...