Tego jeszcze nie było.
Słyszeli pomruk rozmów setek ludzi.Najróżniejszych ludzi, ale shinobi.
Garstka kapłanów Ziemi, którzy wraz ze swymZastępczym Arcykapłanem i zarazem poprzednim Arcykapłanem Świątyni Ziemi Kanro zostaliw Wiosce, stali pomiędzy wyszczególnionymi oddziałami sił zbrojnych danegokraju.
Był Tsuchikage, Toki Nagoya, mężczyzna,który odebrał im, z miłości, ich ukochaną Arcykapłankę Księżniczkę Tomoyo. Zanim stali członkowie klanu Nagoya oraz shinobi jemu poddani. U boku mężczyznystała jego młodsza replika, Uzumaki Naruto, który stał się już sławny za sprawąjego zaszczytnych uczynków i dokonań w ciągu ostatniego czasu. Słynny byłrównież dlatego, że to on, a nie kto inny, znał Anioła Konohy. Arcykapłankęotoczoną szalem tajemnicy dla wszystkich shinobi, która chciała uratować świat.Nie wiedzieli do końca przed czym, nie wiedzieli dlaczego, ale zdecydowali siętu przyjść, kiedy zobaczyli poważną twarz tego młodzieńca. Obok Naruto stałapiękna kobieta o długich blond włosach i bursztynowych oczach. KsiężniczkaTsunade, Hokage Wioski Ukrytego Liścia, która rozmawiała z Sakurą Haruno iKakashim Hatake. Wszyscy byli już znani Tsuchikage. Przywódcy Skały, jakrównież samym kapłanom Ziemi, trudno było powstrzymać emocje, kiedy w delegacjiz Wioski Ukrytego Liścia pojawili się także głowa klanu Hyuuga, Hiashi, wraz zeswoją żoną i córką, które oczekiwały na zakończenie tej sprawy w bezpiecznychmiejscach. U boku mężczyzny stał młodzieniec o długich włosach. Niejaki Neji.Oni wszyscy byli najbliższą rodziną Hinaty Hyuuga. Najbliżsi sercu tej, którabyła im tak droga.
Po drugiej stronie Tsuchikage stałnajmłodszy z Kage, Kazekage Gaara, a u jego boku trwało jego rodzeństwo. Zaswym przywódcą uformowały się siły Wioski Ukrytego Piasku. Te trzy Wioskistanowiły znany już wszystkim Sojusz Trzech. Na froncie stanęły jednak oddziałydwóch innych krajów, które Uzumaki Naruto w imieniu Anioła Konohy zaprosił dotego sojuszu. Były to Kraj Wody i Kraj Błyskawicy. Porywczy Raikage i tajemniczyMizukage nie wdawali się w rozmowę. Mizukage rzucał co jakiś czas jasneturkusowe spojrzenie na Naruto, a jego siły dyskutowały za jego plecami. U bokuRaikage zaś blond włosa Yugito, duma i chwała Wioski Ukrytej Chmury, wdawałasię w rozmowę z przywódcą, podczas gdy u drugiego boku potężnego mężczyzny stałbrat Raikage, rapujący o swym niebawem odniesionym zwycięstwie przeciwAkatsuki.
Akatsuki... To przeciw nim wszyscy ustawilisię przed zamkniętymi już na cztery spusty bramami Wioski. Zaalarmowani zostaliprzez tych właśnie nielicznych kapłanów Ziemi. Ich doniesienie potwierdzili wkrótce wspomniani Hyuuga, używając swoich niezwykłych oczu, Byakugan,pozwalających im przejrzeć wszystko.
- Hokage-sama, minuta! – oznajmił HiashiHyuuga, a jego autorytatywny głos doszedł do uszu wszystkich. Rozmowy ucichły,a wojownicy skupili się. Albowiem mieli przed sobą potężnego wroga.
Pojawili się. Czarne płaszcze z czerwonymichmurami, Akatsuki. Grupa przestępcza zbiegłych shinobi rangi S. Każdymomentalnie ich policzył. Było ich siedmioto. Na podstawie informacji wywiadu,na którego czele stał Sannin Jiraiya, także obecny w szeregach, można było jużteraz określić tożsamość co poniektórych. Był zatem Itachi Uchiha, zbiegłyshinobi z Wioski Ukrytego Liścia, sławny na cały świat morderca klanu Uchiha, zktórego ocalał jedynie on i jego młodszy brat. Obok niego stał HoshigakiKisame, również mający na swych rękach krew, były obywatel Wioski Ukrytej Mgły.Był Kakuzu, łowca głów z Wioski Ukrytego Wodospadu. Obok uśmiechał się kpiącoreligijny fanatyk z Wioski Ukrytej Nocy, Hidan. Wśród nich byli także: kobietaz białym kwiatem we włosach, mężczyzna z pomarańczową maską na twarzy orazmężczyzna stojący na ich przedzie o dziwnym piercingu, jasnych włosach i...legendarnych oczach Mędrca Sześciu Ścieżek, Rinnegan. Po tłumie przeszła falaszeptu.
To zainteresowanie i ocenianie możliwościprzeciwnika nie było jednostronne.
Jinchuuriki Jednoogoniastej Bestii KazekageGaara. Jinchuuriki Bestii o dwóch ogonach Yugito Nii z Wioski Ukrytej Chmury.Mizukage Yagura z zapieczętowaną w sobie Bestią o trzech ogonach. Byli czarnowłosibracia Roko i Koro, Jinchuuriki odpowiednio Cztero- i Sześcioogoniastych. ByłJinchuuriki także Pięcioogoniastej Bestii, shinobi o imieniu Utakata. Nie dałosię nie zauważyć Killera Bee, Jinchuuriki Ośmioogoniastej Bestii. OrazJinchuuriki Dziewięcioogoniastego, Naruto Uzumaki.