Ariana - co zrobisz jak Justin znowu cie zdradzi?
Staram sie o tym nie myślec. Liczę, że kocha mnie na tyle mocno, że tego nie zrobi...
Ariana - mnie gdyby ktoś zdradził nigdy bym nie wybaczyła, nawet jeśli bym na prawdę mocno go kochała, po prostu już nie zaufała.. Jak ty to zrobiłaś?
Powiedzmy sobie szczerze, że każdy ma do tego inne podejście. Jak widać jestem osobą która bez niego, tak jakby nie istnieje.
Justin - to w jaki sposób traktujesz Arianę jest okej.. ale że ją zdradziłeś.. wiedz, że u mnie jesteś już na minusie. Jak mogłeś to zrobić?? Mimo, że nawet ćpałeś itp. powinieneś o niej pamiętać w tamtej chwili!! Dla mnie jesteś skończonym zerem. Jak ty planujesz dalej z nią życie, mimo że ją tak zraniłeś?
Ja doskonale wiem co zrobiłem i kim przez to jestem. Nie musisz pogarszać moje sytuacji złotko. A co do przyszłości, planuje dać jej królewskie życie.
Justin - Wkrótce oświadczysz się Ari?
Aaaaa szczerze to nie mam pojęcia... Jestem facetem ale po tym co zrobiłem za bardzo się boję.
Penelop - Czy czujesz coś jeszcze do Jusa?
Nie chcę, ale raczej ciężko się zapomina swoją pierwszą, prawdziwą, miłość. Prawdziwą bynajmniej od twojej strony.
Justin - Co być zrobił gdyby Ari cię zdradziła?
Nic bo wiem, że w porównaniu do mnie, nigdy mi tego nie zrobi.
Mike - Znajdziesz sobie kogoś w najbliższym czasie?
A skąd wiesz maleńka, że już nie mam kogoś na oku?
Tonny - Jak czujesz się z tym, że byłeś "przyjacielem" Jusa, a teraz próbujesz go zniszczyć?
Szczerze? Bardzo przyjemne.
Ari i Jus - będzie dzidzi?
Ari Kochanie może ty odpowiesz...
Emmm jakie dzidzi ?Ari - co sądzisz o planie Justina?
Zaraz, chwila moment ! Jakim planie?!
Ariana i Justin - Będzie ślub?
Ej ej ej ! Kochanie moment! Ja się jej jeszcze nawet nie oświadczyłem.
Justin - Czy zdarzy ci się (w jakichkolwiek okolicznościach) jeszcze zdradzić Ari?
Ughhhh kurwa ludzie, oczywiście, że nie! Już ja, i nie tylko ja, o to zadbam.
Ariana - czy będziesz w stanie znowu mu wybaczyć czy raczej go zostawisz?
Podejrzewam, że raczej nigdy go nie zostawię, ale nie wiem czy bym mu wybaczyła.
Penelop - Czy się zmienisz? i czy na prawdę chcesz się tylko zemścić na Justinie czy chcesz go odzyskać?
Nie mam najmniejszego zamiaru się zmieniać. A jeśli chodzi o Killera to kto wie, fajnie byłoby mieć go znowu tylko dla siebie.
Bruce - czy planujesz np. zgwałcić Ari czy co co wzbudzi negatywne emocje Justina do Ariany?
Hmmm... nie chciałem jej gwałcić, ale w sumie to całkiem dobry pomysł. Justin uznałby ją za dziwkę.
Mike - SZCZERZE czy czujesz coś do Ari?
Oj nie, nie, nie. Jasne jest niesamowicie zajebista, ale traktuję ją jak moją siostrę.
Ariana & Justin - jak chcecie nazwać swoje dzieci, chłopczyka i dziewczynkę?
Nie zastanawiałam się nad tym a ty Justin?
W sumie ja też. Chwilowo nie widzę się w roli ojca, przepraszam kochanie.Justin - zrób jakieś bejbi Arianie. Będziesz świetnym ojcem a ona matką. Im wcześniej tym lepiej, mówię ci.
Chciałbym widzieć w domu biegające małe kopie mnie i Shawty, ale ja teraz na prawdę nie widzę siebie jako ojca.
Ariana - Chciałabyś być już panią Bieber? Ile chcesz mieć dzieci?
To oczywiste, że chciałabym nią być. A jeśli chodzi o dzieci jeszcze nie wiem ale wstępnie dwójkę.
Penelop, Bruce - Możecie dać spokój Bieberowi i Ari? Jak nie macie co robić to zróbcie sobie dziecko i będziecie mieć zajęcie.
Ja pieprze, dziecko z nią?! Nigdy w życiu ?
Mike - Dlaczego mimo tego, że Justin zranił oraz zdradził Arianę, dalej mu pomagasz?
To dobre pytanie Mała. Jest dla mnie jak brat, a brata nigdy nie zostawia się w potrzebie. Poza tym znam go dosyć długo i wiem jaki jest. Zasługuję na moją pomoc. Na jakąkolwiek pomoc.
Justin - Czy twoi wrogowie zginą?
Nie mam pojęcia co się z nimi stanie kiedy spuszczę Killera ze smyczy.
Penelop - Czy gdybyś mogła, byłabyś z Justinem?
Oczywiście. Która kobieta, o zdrowym rozsądku, odpuściłaby sobie kogoś takiego ?!
Penelop - Czy byłabyś w stanie posunąć się do morderstwa, żeby odegrać się na Justinie?
Jeśli mówisz mi o tej małej, plastikowej lali to owszem. Z chęcią wpakowałabym jej kulkę w ten pusty łeb.
Ariana - Jakie masz plany wobec Justina?
Ja ogromne, ale nie znam jego planów wobec mnie...
Justin - Czy masz jakieś poważne plany wobec Ari, a jeśli tak to jakie?
Mam wobec niej wiele planów. Jednym z nich jest uczynieniem jej Panią Bieber.
Penelop - Czy kochasz Justina i Jesteś o niego zazdrosna czy o co chodzi?
Jakoś nie za bardzo chcę odpowiadać na to pytanie...
**********************
Awwwww tak bardzo się ciesze z każdego zadanego pytania!! Mam nadzieje, ze podobały wam się odpowiedzi naszych małych perełek! Kocham was !
CZYTASZ
Greedy//J.B
Fanfiction- Dlaczego mi to robisz? Dlaczego po prostu mnie nie wypuścisz? Przysięgam, że nikomu nic nie powiem. - ostatnie zdanie wypowiedziałam ze łzami w oczach i gulą w gardle. Wiedziałam doskonale że mnie nie wypuści... nie miałam już siły z nim walczyć...