BÖLÜM-87

5 0 0
                                    

       Müsteşar İstanbul'dan haber vermeden dönmüş SİSER' de sürpriz yapmıştı. Mutluluktan uçan Sinem eve bile sabretmeyip hemen kollarına atılarak güç bela kapıyı kilitlemiş, dinlenme odasını iki saat meşgul etmişlerdi. Sinem Müsteşar'ın yokluğunda olup bitenleri özetlemiş ama CD'den söz etmemiş, Müsteşar da dosyalar için Başbakan tarafından özel olarak atanan çok sevdiği arkadaşı Savcı Hakan BİRBEY' in birkaç güne kadar geleceğini müjdeleyip " Hakan'ı SİSER'de ağırlayıp bana yaptığın sunumu ona yapacağız. Ancak sunumu yeniden düzenlememiz gerek. Hakan her ne kadar dostum ve arkadaşım olsa da ona MGK belgelerini nasıl ele geçirdiğimizi anlatamam. Sunumu birlikte yaparız. Senin telefon hediyen onu sevindirecektir. Teknolojiye meraklıdır. Tüm özelliklerinden haberi olsun ama. Hadi kalkalım artık. Mine'ye daha fazla fantezi malzemesi olmayalım" dedi. " Çok mutluyum Şahin. Çok özlemişim seni. Haklısın ama eksik kalanı evde tamamlarız" dedi muzip muzip gülümseyerek.

        Duşlarını alıp kendilerine çeki düzen verdikten sonra Müsteşar dosyalar üzerinde çalışmaya gömülürken Sinem Borsa Başkanını aradı. Borsa başkanı 15 dakika izin isteyip telefonu kapattı. Arada Ülkü'yü arayarak son durum hakkında bilgi aldı. Telefonda Borsa Başkanının Adı ve numarası görününce cevap verdi." Merhaba Sinem Hanım Beklettiğim için özür dilerim. Müsait bir ortama geçmem gerekliydi. Buyurun sizi dinliyorum" dedi Borsa Başkanı. " Sayın Başkanım. Geçen sefer bana çarpılan yabancıların yanlarına birçok müttefik alarak SERENLİ ve kuruluşlarının hisselerine saldıracakları bilgisini aldım. Kriz fırsatı bekliyorlar. Ben de silahlanıyorum elbette. Bu kez olaya holding girmeyecek zira malumunuz Devletten yaptığımız saha izni ve tesis alımları manevra kabiliyetini azalttı. HOLDİNG sadece ara ara girip blok alım ve satım yapacak" deyince Borsa Başkanı merakla " Benden talebiniz nedir?" diye sordu. " Bu operasyonun diğerinden daha uzun soluklu olacağını düşünüyorum. Spekülatörlerin yaptıkları işlemlerde bu kez hataya biz de olsak izin vermemenizi istirham edecektim. Ayrıca bu konu ile ilgili acil olarak cok özel bir konu için Sayın Başbakan ve Maliye Bakanının bir arada olduğu küçük ve gizli bir toplantı arz edecektim" dedi Sinem. Borsa Başkanı " Muhteşem öngörünüze hayranım. Bunların kindar oldukları konusunda sizi uyarmıştım. Demek ki fazla sabredemediler. Operasyonlarınızı İlgiyle izleyip hassasiyetle takip edeceğim. Sayın Başbakana birazdan veda için uğrayacağım. Hafta sonu İstanbul Programları var. Sizin İçin İstanbul sıkıntı yaratır mı?" diye sordu. Sinem " Elbette hayır Teşekkür ederim" dedi.

        Esenleşip telefonu kapattıktan sonra Bilgisayarını açıp Cevdet SOLEY 'in yurt dışı hesaplarının bulunduğu belgeyi açarak şifrelerini çözdü. İnternet üzerinden İşlem yaparak Hesaplarda küçük meblağlar bırakıp tamamını Ali Fuat SERENLİ' nin hesabına transfer etti. Cep telefonuna transfer onayı mesajı gelir gelmez Kemal Bey'in mektubundan bilgisayarına aktardığı şifreleri kullanarak hesaplara ulaştığında şok şaşırdı. Hesaplarda transfer ettikleriyle birlikte toplam 137,3 milyon Euro, 95,5 milyon dolar vardı. Üstelik dönem faizleri de işlenmemişti.

       Telefonuna uzanıp araştırma firmasından Doğan AKTAŞ bey'i aradı. Karşılıklı hal hatır sorduktan sonra Holding Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Seher DİLOVA, Holding Ceo'u Dr. Birsen CEYLAN, Holding Personel Müdürü Selma, Özel Avukatı Ceren ve Özel Borsa Brokeri Ülkü' nün bilgilerini verdi. Doğan Bey'e " Doğan Bey benden yeni bir talimat gelene kadar bu saydığım isimlerin yirmi dört saat esasına göre takip edilerek korunmalarını istiyorum. Herhangi birinin saçının teline zarar gelsin istemiyorum. Ayrıca kendileri konudan haberdar olmasın zira korkup paniklemelerini de istemiyorum. Ülkünün durumu hassasiyet arz ediyor. Onunla ilgili konulara bilgim olmadan müdahale edilmemeli. Diğerlerine müdahale edilebilir. Yapabilir miyiz?" dedi. Doğan Bey keyifli ses tonuyla " Hanımefendi ister de biz yerine getirmez miyiz? Hemen çalışmalara başlıyorum. Nasıl raporlama istersiniz?" dedi. Sinem " Ülkü hariç raporlama filan istemiyorum. Ülkü'ye de müdahale olursa doğrudan haberleşelim. Haberleşmeden siz müdahale etmeyin" dedi.

       Doğan Bey ile esenleşip telefonu kapattığında Kocasının başında dikildiğini fark etti. Müsteşar meraklı ve endişeli bakışlarına azıcık da sert bir ses tonu ekleyip " Kulaklarım karımın bu konuşmayı kiminle ve neden yaptığını duymak istiyor" dedi.

        Sinem Doğan AKTAŞ Beyi ve firmasını, bu güne kadar yaptıklarını özetleyip konuşmasının gerekçesini anlattı. Müsteşar dinledikten sonra rahatlayıp gülümseyerek " Mıknatıs gibisin tatlım. İyi, uzman ve profesyonel insanları çekiyorsun. Doğan AKTAŞ'ı tanırım. Geleceği parlak son derece iyi bir askerdi. Birden bire emekli oldu. Böyle işler yaptığını bilmiyordum" dedi. " Galiba bu işleri gayri resmi yapıyor. Ama bir şekilde kitabına uyduruyor. Fatura bile kesiyor. Sayemde bu yıl iyi para kazandı doğrusu" dedi Sinem gülümseyerek. " Zannetmiyorum tatlım. Adam paragöz filan değil. Çok mütevazı bir yaşam tarzı var. Neyse aklımda bulunsun. Beyefendiyi bir ara ziyaret edeyim. Karıcığım senden kurum ve kuruluşlardan belge toplamanı rica etmiştim. Ne durumdayız?" diye sordu Müsteşar.

        Sinem üzgün üzgün Kocasının gözlerine bakarak " Özür Dilerim aşkım. İnan hiç bilmiyorum. Sen olmayınca bakmak istemedim. Bak işte bu dosyanın içindeler bakabilirsin " dedi. Müsteşar ekrana bakıp " Ben de bu dosya nerden geldi acaba diyordum " diyerek dosya bilgisine bakınca " Aaaaa. 794 belge var yahu" dedi şaşkınlıkla. Sinem endişeyle " Eeee. Ne yapacağız şimdi Şahin? Ne kadar çok belge varmış? Ben devlet yazışmalarından da hiç anlamam ki" dedi. Müsteşar " Çaresiz hepsini tek tek inceleyeceğim" deyice Sinem canı sıkkın bir tavırla " Şimdi mi?" diye sordu. Müsteşar " Mecburen Canım. Hakan gelene kadar bitirmek zorundayız. Hakan'ı bilirim izin filan kullanmaz, bir iki güne kadar dosyalarını harfiyen ezberleyip damlar" dedi. Sinem " Madem öyle istiyorsun inceleyelim o zaman" diyerek çalışmaya başladı.

        Sinem kocasının elinden maus'u alıp dosyayı kopyaladı. Ana dosyanın içindeki tüm belgeleri de silince Müsteşar merakla " Neden sildin hepsini?" diye sordu. " Tatlım sildiğim dosya tanımlı ana dosya içindeki belgeler. Bak başka bir dosyaya kopyaladım hepsini. Sen kopyalanan dosya üzerinden inceleme yaparken yeni girişler olursa tanımlı olan dosyaya gelir incelediklerine karışmaz" dedi şirin şirin gülerek. " Akıl küpüm benim" diyen müsteşar karısını kucaklayıp kocaman bir öpücük aldı.

        Sinem yeniden odasına geçtiğinde SİSER Güvenlik Müdürünü aradı. Ona da SİSER ile Çiftlik arasındaki yolun 24 saat esasına göre izlenmesini, gelip geçen araçların kayda alınıp bilgisayar üzerinden sorgulanmasını, gece devriye gezilmesini, özellikle çiftlik ve konağın etrafında ilave güvenlik tedbiri alınmasını, alınacak güvenlik tedbirlerinin çiftlik sakinlerini tedirgin etmeyecek şekilde uygulanmasını rica etti.  

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin