Ömer salona geçer.
Ayşe: ne dedi zehra abi.
Ömer:bu gece beni affedin. Zehra ile buluşacağız.
Alev: Bu saatte?
Ömer:saat sekiz.ve sevdiğim kız ile buluşmak için geç bir saat olduğunu düşünmüyorum.
Müzeyyen:Alev in kusuruna bakma oğlum. Hadi çık sen. İyi eğlenceler.
Ömer yola koyulur.zehra'nın attığı adrese yaklaştığında zehra yi arar.
Ömer:ben yaklaştım.
Zehra:tamam evin önünde bekle. Çıkıyorum birazdan.
Sevim:nereye çıkıyorsun gece gece hemde seni isteyecekleri gece.
Yasemin:nereye çıkacak anne allah aşkına. Leyla aramıştı. Istemeden önce onunla konusacaktı. Leyla gelmiştir. Abla biz bi bakalım. Yener abi gelmeden konuş leyla abla ile.
Sevim:iyi çok oyalanmadan gelin.yoksa bacaklarınızı kırarım.
Zehra:tamam anne.
Zehra acele ile evden çıkar. Kapıda bekleyen Ömer in arabasına tam binecekken yener sokağın köşesini döner ve zehra yı görür.
Yasemin:abla bin çabuk. Gidin hadi.Zehra:annem sakinleşince ara yasemin.
Yasemin:tamam abla git hadi
Ömer hemen hali hazırda çalışan arabayı beklemeden gaza basarak oradan uzaklaştırdı. Sahile gelirler ve bir banka otururlar.
Bir süre ikiside denizi izler.zehra nın konuşmayacağını anlayan ömer söze başlar.
Ömer:sözleşme hakkında konuşmak istiyorum.
Zehra:ben az önce neler atlattım biliyormusun.ne sözleşmesi ya.
Ömer:seni istemeye gelen sevgilin de o sinirli annende beni ilgilendirmiyor. Ben sadece kardeşimin mutluluğuna bakarım ve onu mutlu etmemin tek yolu sensin.
Zehra:ya madem birine ihtiyacın var bir oyuncu bul.ben rol yapamam ki.
Ömer:artık çok geç. Ayşe hem hastanede hemde şirkette seni gördü. Yani şimdi tutup başkasını çıkartmak olmaz.
Zehra: madem o güler yüzlü kardeşinin hayatı söz konusu.peki.
Ömer:gerçekten mi.
Zehra:evet. Sözleşme şartlarını konuşalım.
Ömer:sözleşme boyunca dediğim herşeye harfiyen uyacaksın.
Ailen onları bu işten uzak tutmalısın.Zehra:nasıl... altı ay eve gitmiycem ve sen uzak tut diyorsun nasıl olacak bu.
Ömer:evden kaçarken gayet güzel plan yapıyorsun. Bunada birşey bul. Aileme bir ailen olmadığını söylemek ilerde sıkıntı yaratabilir. Mantıklı bir sebep bul.
Zehra: bunu yarın düşünsek kardeşim bu konuda bana çok destek çıkar. Yarın şirkete gelsek beraber birşeyler düşünsek.
Ömer:şirket olmaz.kardeşin gelirse durumlar karışır. Öğlen yemeğe çıkalım orada konuşuruz.
Zehra:tamam başka ne istiyorsun. Daha ne zalimlikler olacak sözleşmede.
Ömer:eğer sözleşmeyi imzaladıktan sonra bozarsan yüklü bir tazminat ödersin. Ben istersem bu sözleşmeyi fes edebilirim.
Zehra:ama.
Ömer:bahane istemiyorum. Bu sözleşme karşılığında hastane masraflarını karşılayacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)
FanficNefretten → Aşka ♥ AYAKTA DURACAK MECALİM YOKKEN, HAYATTA DURACAK MECBURİYETLERİM VAR. Bir yanda Kanser hastası bir kadın. (Ayşe) Ve o kadın için elinden geleni yapan Fedakar bir abi. (Ömer) Bir yanda ise ailesi için didinen ve onlar için her şeyi...