ASK 8.BÖLÜM

2.1K 210 23
                                    

Zehra:
Yemeği bitirmiş tekrar salona geçmiştik.  Ben ve Ömer üçlü koltukta oturduk. geri kalan herkes bizi rahatta görebileceği yerlere oturdu. Ayşe sevinçle karşımıza oturdu."evet anlatın bakalım nasıl tanıştınız.  Her şeyi tek tek bilmek istiyorum." Daha önce ne anlatacağımızı konuştuk bu yüzden soruyu ben cevapladım. "Aslında biz çok klasik bir şekilde çarpışarak tanıştık.  Benim acelem vardı ve işe yetişmek için koşuyordum. Oldukça gecikmiştim. Elimde dosyalar falan vardı. " birden Ayşe durdurdu beni. Heyecanla "sonrasını abim anlatsın.  Hadi abi seni dinliyoruz." Dedi sevinçle.
Ömer Ayşe'nin ricasını kırmadı. Ve benim yarıda bıraktığım sözde tanışma hikayemizi anlatmaya devam etti. "Ben köşeyi dönmek üzere iken Zehra koşarak geliyordu. Tam köşede çarpıştık. Dosyalar yere düştü hep. Zehra eğilip toplamaya başladı.  Hata onundu. Ne yapacağımı bilemedim.  Sonra eğildim toplayıp eline verdim. Onların şirkette oldu bu tabi." Ayşe inanmıştı. Ama alev hemen kurcalamaya başladı.  Ona ne ise! "Peki ne zaman oldu bu. Bizim holding ne zaman onların şirket ile görüştü. " Alev in bu yersiz sorusuna kapak gibi cevabı Ömer vermişti.  "Gittiğim yerlerin, yaptığım anlaşmaların hepsini sana anlatmak gibi bir sorumluluğum olduğunu bilmiyordum. Bir daha haber veririm. Merak etme!" Ömer in bu iğneleyici tavrı Alev i rahatsız etmişti. Kurcalamayı bırakıp durumu toparlamaya çalıştı hemen. "Ha yok Ömer sen beni yanlış anladın.  Hesap sormak değilde bu kadar zaman neden sakladınız. Merakım buydu. Hem Zehra'nın ailesinden hiç bahsetmedik." Büyük bir zafer kazanmış gibi bir eda ile bana döndü.  "Eee anlatsana Zehra ailen ne dedi bu işe.  Yani evlenmenize. Madem evlilik hazırlıkları başladı neden ailen de gelmedi konuşmaya. " Alev'e bu zaferi vermeyecektim. Gayet sakin bir şekilde sorusunu yanıtlamak için Alev'e döndüm.  "Ailem Ömer i onlara ne kadar anlattıysam da bu işe onay vermedi." Tam devam edecekken Ömer elimi tuttu ve söze o devam etti. "Beni kızlarını bir kaç ay sonra bırakacak biri olarak düşünüyorlar.  Onlara kaç kez öyle olmadığını anlattım. Bu yüzden sade bir düğün istedik. İleride bizi af ettiklerin de güzel bir düğün yaparız. " Ömer konuşmayı bitirince annesi söze başladı. "Ama böyle olmaz ki oğlum.  Ailenin rızası olmadan. Çağırın biz konuşalım.  Yada ben gidip konuşayım. "
Müzeyyen hanımın söyledikleri beni üzmüştü. "Lütfen bu konuyu kapatalım. " Ömer in elini tuttum. "Biz birbirimizi seviyoruz. Ve Aşkımız ile ailemi ikna edeceğiz. " Ayşe gülerek hemen söze girdi. "Birde çocuk olursa iyice yumuşarlar." Ömer le birlikte öksürmeye başladık.  Alev de bizden farksızdı. Bu kız neden istemiyor Ömer in evlenmesini. O an anladım.  Tabi ya alev Ömer'i seviyordu. Bu yüzden üzerimize gelip duruyor. Bu yüzden kurcalamaya devam edecek. Bu oyunu ona layığı ile oynayacaktım. Ömer ile  Aramızda Asya'nın sığacağı kadar boşluk vardı.  Bu arada Asya Ayşe ve Nihat'ın masum minik prensesi. Arayı kapatıp Ömer'in yanına yaklaştım.  Bunu isteyerek yapmıyordum. Hatta yaptığıma pişman olmuştum.  Ama evdekilere bakınca bu hareketim Ayşeyi sevindirmişti.  Ayşe'nin sevinme katsayısı ile alevin sinirlenme katsayısı aynı idi. Amacıma ulaşmış alev'i sinir etmiştim. 

Gece bitmiş herkes odasına çekilmişti. İşte her şey şimdi başlıyordu. Altı ay umarım kazasız belasız geçer.

Ömer:
Herkes yatmış sadece o ve ben kalmıştık.  Bugün çok iyi oynamıştı.  Onu yatacağı odaya götürüyordum. Odaya girdik. Kapıyı kapattım. Yatağın sağında duran koltuğa oturdum. Yatağa oturmasını elimle işaret ettim. "Bugün Alev'e karşı çok iyi oynadın. Nede olsa uzmanlık alanın. Bu kadarını beklemiyordum doğrusu. " söylediklerim zoruna gitmiş olacak ki hemen cevap verdi. Orta derece bir sesle "yeter!"  Diyebildi. Sonra nerede olduğunu hatırlayıp kısık sesle konuşmaya başladı. "Bana hakaret edemezsin! Evet o sözleşme de ne dersen yapacağım yazıyor. Ama bana hakaret edeceğin yazmıyor. Ben bugün seni belkide..." cümlesini yarıda kesti. "Evet belki ne! Ne demek istiyorsun." Bir cevap bekliyordum. Ne demek istemişti ki şimdi. "Anlamamış olabilirsin ama ALEV SENİ SEVİYOR!  Bu yüzden bu kurcalaması. Bu yüzden sen elimi tuttuğunda sinirlenmesi. Bu yüzden beni aşağılaması. Bana ne dediği umurumda değil.  Ama o beni küçümserken Ayşe üzülüyor.  Kardeşini biraz olsun düşünüyorsan alev ayağını denk almalı.  Ve birde şu var ki tehlikeli bir kadından daha tehlikelisi aşık bir tehlikeli kadındır.  Alev senin için elinden ne geliyorsa yapacaktır. " Ne saçmalıyordu bu. Alev benim kardeşim gibi... "saçmalık bu ben onu kardeşim gibi görüyorum.  Ona hiç umut vermedim. Neden sevsin beni."

Zehra:
Anlatıyordu çünkü erkek ti. "Anlamayacaksın bir kadın en çok güvendiği, hep yanında olan, onu koruyup kollayan birine daha çabuk aşık olur. Siz çocukluktan beri berabersiniz. Ve belkide istemeden de olsa onu korumuşsun dur. O bunu yanlış anlaya bilir." Hala anlamıyordu. Bana döndü "saçmalıyorsun" dedi. "Tamam. Peki  ben karışmıyorum. Ben rolümü yapar karışmam hiç bir şeye." Tatmin olmamıştı.  Tehditkar bir bakışla söze başladı.  "Eğer bir açık verirsen aileni unut. Burada kaldığın sürece hal ve hareketlerine dikkat edeceksin. Ben demediğim sürece dışarı çıkmayacaksın. "

Dediklerini yapmaya mecburdum. Babamın hastane masrafları için aldığım para için altı ay sözleşmeli bir 'köle' olacaktım.  Allah'ım neyin içine düştüm ben. Sen yardım et bana Allah'ım.
Pes etmişliğim ile "tamam" dedim. "Bir şey isteye bilir miyim?" Yüzüme 'yine ne var' dercesine bakıyordu. "Düğün için ailemi uzak tutuyoruz evet. En azından yasemin gelse. Lütfen." Bir an yumuşar gibi oldu. Ama o tok ses yine yıkılmama neden oldu. "Hayır.  Altı ay boyunca ailen geride kaldı. Onların adını anma." Bu kadarda olmazdı.  Ama artık tartışmak istemiyordum. Yorgun bedenimden çıkan yorgun ve titrek ses duyuldu odada. "Uyumak istiyorum. İzninle!" Hiç bir şey söylemeden arkasını döndü ve gitti. Pijamalarımı giyip huzursuzca yatağa yattım. Tam uykuya dalacakken odanın kapısı  hiddetle açıldı.  Neye uğradığımı şaşırdım.  Kimdi gelen?

Bölüm sonu :) Bölüm her ne kadar içime sinmese de umarım beğenirsiniz.

Not: tüm bölümler +30 beğeni olur olmaz yeni bölüm gelecektir. Bölüm hazır beğeni sınırı dolunca paylaşacağım...

Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin