Bu bölümü sabırsız dostum neslihanatagulfan 'a ithaf ediyorum. :))
Zehra:
Bu dağ evin de bir iki gün daha nasıl geçecek. Ömer biraz Hilmi'den bahsetti. Düşünmeye başladım bende. Derken akşam üzeri aklıma gelen plan ile gülümsedim. Ömer merakla bana bakarken konuştum."Buldum! Alev ve Hilmi meseleseni çözüme kavuşturacak planı buldum!' Ömer merakla başını kaldırıp bana baktı.
"Anlat hadi. Dinliyorum."
"Bak şimdi bu Hilmi'nin istediği ihaleyi kazanıp seni alt etmek değil mi?" Şaşkınca bakıyordu hala.
"Evet ama nereye varacaksın buradan?" Yavaş yavaş gülümsememi yüzüme yerleştirip yanıtladım.
"Hilmi ihaleyi kazandığını sansa son ana kadar, nasıl hisseder sence. Planları Alev tarafından Hilmi'ye verilen ihaleyi kaybettiğini öğrenen Hilmi'nin ilk işi sence ne olur?" İyice gülümsemeye başladım.Ben gülerken sevinçten gözleri parlayan Ömer sorumu yanıtladı hemen tabi. İşte Zeki kocacığım benim . Ne diyorum ben ya. Kendine gel Zehra.
"Tabiki kaybettiğini öğrenen Hilmi, Alev'in defterini dürer.Yani böylece Alev'e zarar veren biz olmayacağımız için…" hemen söze atıldım.
"Müzeyyen annem de sana karşı bir tavır almış olmayacak. Nasıl plan ama?"Heyecanla yüzüne baktım. Gülümsemeye başladı. "Gayet zekice bir plan olmuş." Sevinçle söze devam ettim.
"Dahası da var aslında. Şimdi bu kıbrıs ihalesinden her geçen gün umudunuzu kesiyor gibi görünürken yeni bir ihale arayışına gireceksiniz. Bir grup gizliden kıbrıs ihalesinin dosyasını sağlamlaştırırken diğer gurup açıktan ikinci ihale için hazırlanacak."
Sözlediklerime ara verip Ömer de yarattığı etkiyi seyrettim bir süre. Bir hesap yapıyor gibiydi. Tam ben devam edecekken söze başladı .
"Tabi Alev de bu olan biteni Hilmi'ye yetiştirecek haliyle. Güzel plan. Kusursuz. "
Son sözlerimi söylemek için söze başladım.
"Birde bu kıbrıs ihalesinden bilgi sızdırma meselesi var. Onun için de sahte bir dosya hazırlayacaksınız. Alev'in sızdıracağı teklif ve fiyat listesi olacak bunda."
Yüzüme bakıp gülümserken arkasına yaslandı.
"Dosyayı Alev'e verelim daha rahat çalışır." Hemen sözünü kestim.
"Saçmalama bütün bu tehtitlerinden sonra Alev'e dosya vermeyeceksin ki inandırıcı olsun. Nihat yeni ihale dosyasında ekibi ile çalışırken Alev'i de o ekibe ver. Ne kadar uzak kalırsa Kıbrıs dosyasından o kadar iyi. Yani inandırıcı olsun diye." Başı ile dediklerimi onayladı.
"Tamamdır. Döner dönmez Leyla'yı bizim lirkete kalıcı olarak alıyorum. Dosya Leyla ve Demir de olacak. Plana onlarda dahil tabi. Nihat yeni ihale ile ilgilenecek.. Tamamdır ya. Plan mükemmel. Ama acıktık şuan. Ben bir şeyler hazırlayayım."Yüzüne şaşkınlıkla baktım. Ömer ve bir şeyler hazırlamak aynı cümlede bile komik duruyordu. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıp derin bir nefes aldım.
"Sen şimdi ortalığı batırırsın. Ben yaparım." Diyerek üzerimde ki örtüyü kenara çektim. Ömer hemen ayağa kalktı.
"Sen yaralısın olmaz. Otur!"
"Ama sıkılırım ben burada." Bir kaç saniye yüzüme baktıktan sonra yanından ayrılıp mutfağa iki tane sandalye götürdü. Ne yaptığını anlamaya çalışırken yanıma geldi.
"Hazır mısın?" Şaşkınlık ile yüzüne bakarken birden eğilip beni kucağına aldı.
"Ne yapıyorsun indir beni. Nereye götürüyırsun?" Sorumu yanıtlamadan mutfağa getirip karılıklı koyduğu sandalyeye oturttu.Diğer sandalyeyi de ayaklarımın altına koyarak bir elini beline koydu.
"Nasıl? Rahat mısın?" Şaşkınca yüzüne bakarak gülümsemeye başladım.
"Evet. Teşekkür ederim."
Buzdolabından bir kaç malzeme çıkartırken konuşmaya başladı.
"Menemen yapacağım. Acıktın mı sende? " diye sorduğun da benden önce guruldayan karnım cevap verdi. Ömer'in duymamış olmasını ümit ettim. Sırotarak dönen Ömer'in yüzünden duyduğu anlaşılıyordu.
"Acıkmışsın" derken arkasını dönüp gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)
FanfictionNefretten → Aşka ♥ AYAKTA DURACAK MECALİM YOKKEN, HAYATTA DURACAK MECBURİYETLERİM VAR. Bir yanda Kanser hastası bir kadın. (Ayşe) Ve o kadın için elinden geleni yapan Fedakar bir abi. (Ömer) Bir yanda ise ailesi için didinen ve onlar için her şeyi...