Zehra:
Masal gibi bir doğumgünü ardından gitmek için toparlanmaya başladık. Herkes çoktan tekneye bindiği için bende tekneye gitmek için hazırlandım. Demir yanıma endişe ile gelince telaş yaptım.
"Demir ne oldu ne bu halin!"
"Ya Zehra orkestra kendi teknesi ile gelmişti. Ama tekne arıza yapmış. Gidemiyorlar. Ne yapacağız."
"Buna mı bu kadar telaş yaptın Demir! Bende bir şey var sandım. Ömer'in tekne ile gelirler. Bende Ömer'in yanında olurum merak etme. Sen bizimkileri götür hadi."
"Tamam o zaman. Karşıya geçince telefon edin. Araba ile almaya geleyim ben sizi."
"Tamam hadi sen götür beklemesinler."Etrafa baktığım zaman ortalıkta ne Ömer ne de orkestra vardı. "Nereye kayboldu şimdi bunlar. Allah Allah!" Sahnenin üzerinde bir not görünce hemen elime aldım.
"Sahnenin arkasında gördüğün ışıklı yere gel lütfen.
- Ömer"
"Bu ne ki şimdi. Neler oluyor burada?" Etrafa biraz bakınarak sonunda gördüğüm ışıklara doğru yürümeye başladım. Yaklaştıkça yerde gördüğüm su damlası şeklinde ki balonlar tebessüm ettirdi. Büyük su damlası balonu yere sabitlenmişti.Sağa ve sola dizilen balonların arasında oluşan yoldan ilerlemeye başladım. Adım atar atmaz başlayan müzik ile birden irkildim. Yolun sağında ki her balonun yanına bırakılan küçük notları tek tek alarak okumaya başladım.
"Güzel şarkı değil mi?"
Doğru söylüyordu. Harun Kolçak ve Tan Taşçı düeti olan 'gitme seviyorum' parçasıydı çalan şarkı.
İkinci notu elime alarak okumaya başladım."Gönlüne sar beni sev.
Sen sev beni.
Yorgun düştüm yalnızlıktan.
Aşkıma kapıl da da gel.
Sen gel bana."
Doğru mu okudum ben. Ne yazıyordu. Tekrar tekrar okuduktan sonra hızla atan kalbimi umursamadan bir sonraki notu elime aldım. Şarkının "Gülme" ile başlayan kısmı yazıyordu."Gülme…
Sana böyle tutuldum diye.
Sana bir ömür adadım diye.
Gülme ne olur…"Birden daha fazla ilerler isem ne yaşarım diye korktum ve geri dönmeyi düşündüm. Şarkıdan yükselen "Gitme… Seviyorum.." sözleri ile adeta yerimde çivilendim. Tam da denk gelmişti. Yavaşça dönerek notları okumaya devam ettim.
"Seni sevdiğimi yüzüne söylemek isterdim. Ama yapamadım. Cesaret edemedim. Korktum. Hala da korkuyorum. Ama şunu bil ki Zehra Seni Çok Seviyorum.
Seviyorum…"Derin derin nefesler alarak heyecanımı geçirmeye çalıştım. Ama olmuyordu. Bir türlü sakinleşemedim. Bir sonraki ve son notu elime aldım.
"Bu balonlar sence de özgürlüğü hak etmiyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)
Fiksi PenggemarNefretten → Aşka ♥ AYAKTA DURACAK MECALİM YOKKEN, HAYATTA DURACAK MECBURİYETLERİM VAR. Bir yanda Kanser hastası bir kadın. (Ayşe) Ve o kadın için elinden geleni yapan Fedakar bir abi. (Ömer) Bir yanda ise ailesi için didinen ve onlar için her şeyi...