ASK 72. BÖLÜM

1K 120 96
                                    

Zehra:
Yatak başlığına yaslanarak defteri elime aldım. Kapağı açtığımda karşıma çıkan
  "Sen herşeyin en güzeline layıksın..
Her zaman yanında olacağımı unutma…" yazısını okur okumaz sessizce ağladım. Bir sonraki sayfayı çevirerek okumaya devam ettim.

Leyla'nın çektiği Çınar, ben ve Ömer'in olduğu bu fotoğraf istemsizce gülümsememe neden olmuştu. Sayfayı çevirerek arkasında büyük harfler ile defter sayfasının ortasına yazdığı yazıyı okudum.

"Kim demiş aşk uğruna ölmek zor?
Uğruna ölünecek aşk bulmak zor... 
- Cemal Süreya"

Altına düştüğü notu okuduğum zaman tebessümüm gittikçe büyüyen bir gülümsemeye dönüştü.

"Not: Ben o aşkı sende buldum Zehra. Bunu anladığım gün ise, senin hiç tanımadığın halde Çınar'a annelik yapıp onunla ilgilendiğin gün. Senin güzel yüreğine o gün bir daha şahit oldum ben.."

Bir sonra ki sayfada olan fotoğraf ise teknede yine Ömer'le Çınar'a bakarken bizi çektikleri fotoğraf. Arkasında yazan notu okumak için fotoğrafa bakmayı bırakarak sayfayı çevirdim hızla. Yine bir yazardan alıntı ve altında kendi sözleri…

"Her hakiki aşk, umulmadık dönüşümlere yol açar.
Aşk bir milad demektir.

Şayet aşktan önce ve aşktan sonra
Aynı insan olarak kalmışsak
Yeterince sevmemişiz demektir.

Birini seviyorsan onun için yapabileceğin
En anlamlı şey
Değişmektir!.

O kadar çok değişmelisin ki , sen sen olmaktan çıkmalısın... 
- Elif Şafak"

"Not: Seninle tanıştıktan sonra her gün, çevremde insanlar Ömer çok değiştin dediler. Buna başta inanmadım. Fakat daha sonra kendimde olan değişikliği ve bunu yapanın sen olduğunu anladım. Sen benim MİLADIM olan kadınımsın….."

Notu okuduktan sonra gözümden akan bir kaç damla yaşın deftere düşmesi ile ağladığımı fark ettim. Tekrar sayfayı değiştirerek bir sonraki fotoğrafa baktım. Bu Alev'in ihale başarısını kutlamak için şirkette olan eğlence. Orada Ömer ile çekilen fotoğrafımızı yapıştırmış bu sefer. Arkasında yazanı okumak için merakla sayfayı değiştirdim.

"Aşk nasip işidir, hesap işi değil. Bununla birlikte aşk, her kişiyi hayatı boyunca bir ucundan yakalar. Kimi kıyısında yüzer aşkın, kimi derin aşk ummanlarında seyr-ü sefer eder.… 
- Şems-i Tebrizi"

"Not:Ben senin derin sularına indikçe senin ne kadar eşsiz bir kalbe sahip olduğunu gördüm. Ve sırf bu yüzden dünyanın en şanslı insanıyım ben…"

Bir sonraki sayfayı çevirdiğim zaman fotoğraf yoktu. Sayfaya yazılmış olan yazıyı okudum.

"Bu güne kadar her şey bir insanın, kardeşimin hayatını kurtarmak için başlayan bir oyundan ibaretti. Fakat zamanla, seni tanıdıkça benim için herşey değişti. Bu değişimin sebebi ise AŞK. Ben sana aşık oldum Zehra. Daha önce hayatıma hiç bir kadını almamış iken birden sen geldin…

Bütün hayatım alt üst zannettim ama çok sonradan farkettim ki senden sonra hayatım düzene girdi. Sen benim başıma gelen en güzel şeysin….

Sana yaptığım onca şeye rağmen sen Ayşe'yi ortada bırakıp gitmedin. Sen hem ona hemde bana çok iyi geldin. Bu defteri bundan sonra beraber dolduralım. Çünkü ben kalan ömrümü sadece seninle ve ailemle doldurmak istiyorum. Hayatıma iyi ki girdin…

SENİ ÇOK SEVİYORUM…"

Okuduğum bu yazıdan sonra o kadar karışık duygular içinde kaldım ki…
Sevinç, umut, AŞK…

Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin