ASK 23.BÖLÜM

1.8K 179 68
                                    

Medya Ayşe'nin kutlamadaki elbisesi.
Zehra'nın ki bölüm içinde aşağıda.
İyi okumalar :)

Zehra:
Benim telefonumun Ömer de ne işi vardı. Kiminle konuyor. Neden bu kadar sinirli ki. Olamaz Yener! Hızla gidip telefonu elinden aldım.
"Sen ne yüzle beni arıyorsun. Seni istemediğimi defalarca söyledim."
"Zehra! İstesen de istemesen de sen benimsin."

Sinirlenip telefonu kapattım.  O sırada Ayşe geldi odaya.

"Abiciğim Zehracığım ben söylemeyi unuttum. Alev için yapacağımız kutlama Bu akşam şirkette olacak. "
"Sorun değil Ayşeciğim yetişiriz merak etme" diyerek gülümsedim.

Ayşe odadan çıktığında giyecek bir şeyler bakmak için giyinme odasına geldim. Çok şık olan 4-5 elbiseden, boydan bir elbise seçtim. Pudra renkli ve üzerinde dantel güpürleri olan elbiseyi giyerek odaya geldim. Ben kapıdan girerken gözlerini üzerimden ayırmadan beni süzdü Ömer.
"Çok..çok Güzel olmuşsun." Dediğinde utanarak yanıtladım.
"Teşekkür ederim. Gecikmeyelim. Sende hazırlan."

Ömer:
Üzerindeki pudra renginin ona kattığı bu çocuksu hava gerçekten çok güzeldi. Pudra rengi Zehra'ya çok yakışmış. Bir an ne diyeceğimi bilemedim.
"Çok..çok Güzel olmuşsun."  Dediğimde yanakları da elbisesi ile aynı rengi alarak pembeleşti.
" Teşekkür ederim. Gecikmeyelim. Sende hazırlan." Dedi. Odadan çıkıp üzerime lacivert bir takım geçirerek geri geldim.

Zehra diğer kadınlar gibi değildi. Hazırlanması kısa sürüyor. Ama bu kısa zamanda etkileyici bir hazırlık yapabiliyor. Yüzüne yaptığı doğallığını bozmayan hafif bir makyaj, ve topuz yaptığı saçları ile MUHTEŞEM gözüküyor. Kendimi zorda olsa toparlayarak seslendim.

 Kendimi zorda olsa toparlayarak seslendim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hazırsan inelim mi?" Başını bana çevirdi. Hafif bir tebessüm ile yanıma geldi.
"Sen de çok yakışıklı olmuşsun. Ben hazırım. İnebiliriz"

Odadan çıkıp salona geldiğimizde herkes bize bakıyordu. Zehra'nın elini koluma koydu. Cevriye hala hızla ve heyecanla yanımıza koştu.

Zehra:
"Su damla'm sen ne kadar güzel olmuşsun öyle. Ayşeee bu ikisi nasılda yakışıyor değil mi kızım benim" Cevriye halanın elini tuttum.
"Sizde çok şıksınız Cevriye hanım" diyerek tebessüm ettiğim de Ayşe söze başladı.
"Biraz daha oyalanırsak geç kalacağız ama. Bu arada abi alev direk şirkete gelecekmiş. Haberin olsun." Dediğinde Ömer çoktan elini belime koyup yürümeye başlamıştı.

Şirkete geldiğimiz de  büyük bahçede her şey hazırlanmıştı.

Ayşe'nin doğal bir organizasyon yeteneği var. Her şey muhteşem olmuş. Derken 'Kervancıoğlu' ailesinin gelmesi ile bir alkış tufanına maruz kaldık.
Demir sahneye çıkarak konuşmaya başladı.

"Sevgili 'KERVANCIOĞLU' ailesi ve çalışanları;
Aldığımız her ihale, başarı ile tamamladığımız her proje tüm holdingin bir başarısı aslında. En alt biriminden en üstüne herkes Dubai ihalesi için canla başla çalıştık. Ve sonucunda şirketimizi temsilen gönderdiğimiz 'Alev korkmaz' bu işi başarı ile tamamladı. Şimdi şirketimizin patronu 'Ömer KERVANCIOĞLU' nu konuşma yapmak üzere kürsüye davet ediyorum."

Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin