Ayşe ve Zehra yukarı çıktığında Demir yanıma geldi. " Konuşmamız gerek Ömer çok önemli çalışma odasına gidelim biz." diyerek beni çekiştirdi. " Evet Demir seni dinliyorum önemli mesele ne? yoksa kamera kayıtları hakkında mı?" oda da huzursuzca dolandı. "Demir ne olduğunu artık anlatır mısın." masamı göstererek "otur da öyle konuşalım"
Zehra:
Ayşe ile birlikte yukarı çıktık. Ben makyajımı tazelerken kuaför de saçımı yapıyordu.Bana bugün bunları yaşatan kimdi. Kalbim hala alev diye bağırırken duygumla değil mantığım ile hareket etmeliyim. Sonuçta Ömer'in kuzeni o. Ya masumsa. Çalan telefonumun sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım. Ayşe telefonu sevinçle uzatırken "Alev arıyor. Galiba tebrik edecek." Dedi sevinçle. Telefonu alarak odadan çıktım. Konuşacaklarımızı kayıt etmek için ses kaydını açtım.
"Efendim alev" sesi çok öfkeli idi.
"Ben sana bu evden gideceksin demedim mi?"
"Bende sana Ömer ile birbirimizi sevdiğimizi söyledim diye hatırlıyorum. "
"Bana bak Zehra o depoda yaşadıkların sana yetmemiş anlaşılan. Bu nikah olmayacak. "
"Demek beni depoya kilitlesin diye evden birini kullanıyorsun? Onuda mı tehdit ediyorsun. Kime yaptırıyorsun işlerini? " elim ayağım titremeye başladı sinirden.
"Geri döndüğümde bizzat ben kazacağım kuyunu bekle Zehra Kaya. Bekle."Telefonu yüzüme kapattı. Kaydı Ömer'e dinletmek için çalışma odasına iniyordum.
Ömer:
"Demir göre bildik mi? Kim yapmış bunu."
"Belki de yanlışlıkla oldu bu Ömer. "
"Ne diyorsun sen demir?"
"Kameralar bu sabahtan beri arızalı. Arka bahçeyi gören hiçbir kamera çalışmıyor" elimi sertçe masaya vurdum.
"Ne demek arızalı. Bunu bana neden haber vermediler. Neden?" Yüksek sesle konuştuğum için demir beni sakinleştirmeye çalıştı.
"Ömer biri duyacak ne olur sakin ol kardeşim. Kasıtlı bir şey ise bu bir yerde açık verecektir yapan."
Tam konuşacağım zaman Zehra'nın öfke ile odaya girmesi ile vazgeçtim.
"Beni depoya kilitleyen kim öğrendiniz mi?"
Çok öfkeli idi. "Depoyu gören kameralar arızalandı. Yani öyleymiş. " dedim. Beni desteklemek için demir söze başladı.
"Zehra bir sakin ol. Otur şöyle. Bu sabah kamera arıza yapmış. O yüzden kilitleyen kim bilmiyoruz."Zehra:
Demirin dediklerinden sonra telefonu çıkarıp ses kaydını açtım.
"Kilitleyen kim bilmem ama emri veren alev!"
İkisi de yüzüme şaşkınlık ile bakarken kaydı dinletmeye başladım. Alevin her cümlesinde Ömer'in yumruğunu daha da sıktığını gördüm. Masaya sertçe vurdu yumruğu ile. Yerimden kalkıp sakinleştirmeye çalıştım.
"Bak böyle yaparak kendine zarar veriyorsun. Acıyor mu elin bir şey oldu mu?" Gözlerini gözlerime dikti. gözlerinden okunuyordu öfkesi. "Bir şeyim yok benim " dedi. Odadan krem almak için çıktım.Ömer:
Zehra odadan çıktığın da elimin sızısı yüzüme yansıdı. "Neden bir şeyim yok dedin Ömer. Siz isteseniz de istemeseniz de altı ay acı tatlı olaylara birlikte göğüs gereceksiniz. Artık yalnız değilsin. Acılarını ondan saklama." Dedi. "Demir sana karşı hep dürüst oldum biliyorsun. Senden en ufak bir şey bile gizlemedim. Ve şimdi senden bir yardım istiyorum. Ben... bana ne olduğunu anlayamıyorum. Bir yanım daha çok kısa zamanda tanıştınız ona güvenme derken diğer yanım ona güven diyor. Ne oluyor demir." Demir bana bakarak gülmeye başladı."Kardeşim geçmiş olsun. Sen Zehra'ya aşık oluyorsun." Birden ciddileştim. "Saçmalama demir hem..."
Yasemin:
Ablam ortaklıklarda yok. Ona bakmaya aşağı indim. Ömer eniştenin odasının önünden geçerken konuşmalara kulak misafiri oldum.
"Bak demir böyle bir şey olamaz. Bana yalan söyledi en başından beri. O babam için diyerek aldığı parayı Yener'e verdiğini kendi gözlerimle gördüm. Sevgilim değil diye inkar ediyor ama benden gizli kardeşi ile onun hakkında konuşuyor. " dediğinde demir beyin söyledikleri dikkatimi çekti. "Yani ona bu yüzden kızgınlık duyuyorsun. Peki ya gerçekler böyle değilse senin düşündüğün gibi değilse." Demir bey cümleyi bitirince zaten aralık duran kapıyı iterek içeri girdim. Kapıyı kapattım.
"Size bir şey anlatmam lazım. Demir bey haklı. Düşündüğünüz gibi değil olaylar. O yener belası ablamın peşini bırakmayan bir manyak. Babam hastaneye yattığında masrafları o ödedi. Karşılığında annem ablamı ona verecekti. (Gözlerimden yaşlar akıyordu) Satılık bir eşya gibi ablamı ona verecekti. (Sinirlendim.) O verdiğiniz parayı da o yüzden Yener'e verdim. Borcu olmazsa annem Yener'e vermez diye. Ama annem dinlemedi. Evlenecek diye tutturdu. O geldiğiniz gece de eve geri bıraktığınız da... (konuşmakta zorlanıyorum cümleler boğazıma dizildi) annem dövdü. O yüzdendi o morluklar. Siz hiç bir şey dinlemediğiniz daha doğrusu yanlış anladığınız için hastanede susmamı söyledi ablam. Bunları anlattığımı duyarsa bana çok kızar. Ne olur bir şey söylemeyin ablama." Başını salladı ikisi de. "Hadi yasemin biz çıkalım Ömer biraz yalnız kalsın." Odadan çıktık.Ömer:
Her şeyi yanlış anladım. Pişmanlık la elimi masaya çarpınca sızladı. Dişlerimi sıktım acıdan dolayı. Bütün yüz kaslarım gerildi acının etkisi ile. O sıra Zehra geldi. "Hani bir şeyin yoktu. Acıyor elin işte" itiraz etmedim. "Biraz. Ne yapacağız. Ayşe görünce soracak.?" Bana bakarak tebessüm etti. "Hiç bir şey anlamayacak. (Elimdeki kremi gösterdi) bu kremi sürünce hiç bir şeyin kalmaz. Birde sana bitki çayı yaparım yarım saate bir şeyin kalmaz." Şaşkınlıkla bakıyordum. "Tamam" diyebildim sadece. İtiraz edeceğimi düşünüyordu. Şaşırdı. "Ama ben bitki çayı sevmem. Kremi sür yeter" gözlerini devirdi. "Ayşe sorduğunda masayı yumrukladım dersin o zaman" dedi. Sandalyesini karşıma çekti ve oturdu. Elimi eline aldı. Dairesel yavaş hareketlerle kremi sürüyordu. Normalde elimin sızlaması lazımdı. Belkide sızlıyordu da. Ama ben gözlerinde kayboldum. O elime masaj yaparak krem sürerken ben onu izliyordum. Bir ara başını kaldırdı. Göz göze geldik. Kremin kapağını kapatırken elimin sızısı ile yüzümde değişen ifadeyi gördü. "Acıyor değil mi? Hala bitki çayı istemediğine emin misin?" Bu sefer kabul ettim. "Tamam . Senin dediğin gibi olsun. Bekliyorum burada." Odadan çıktı düşüncelere daldım. Beş dakika geçtiğinde demir geri geldi.
"Artık gerçekleri biliyorsun. " diyerek sırıtmaya başladı. "Demir!" Diyerek bende güldüm.Biz gülerken elinde iki bitki çayı ile Zehra geldi.
"Al hem eline iyi gelecek hemde sakinleşirsin. (Demire döndü) al demir sen de iç iyi gelir."
"Teşekkür ederim" dedik demir ile. Demir bir yudum aldı. "Mis gibi kokuyor. Tadı da çok güzel. Adı ne bunun?" Gülümsedi Zehra. "Papatya çayı. Sakinleştirir. Kas için de iyi gelir. Ben artık çıkayım yukarı. " diyerek odadan çıktı. Demir imalı imalı bakarken tek kaşımı kaldırdım. "Ne var? Yine ne oldu?" Gülmeye başladı. "Sende ki duvarları şimdiden yıkmaya başladı kardeşim. Bakalım daha neler neler göreceğiz? " demirin aksine ciddi duruyorum. Daha doğrusu durmaya çalışıyorum. "Saçmalama demir ne duvarı? " gülmeye devam ederken "sayayım o zaman. Farkına var. Bir : hayatına girmeye çalışan hiç bir kadına bu kadar ilgili olmadın. İki: kendine itiraf edemiyorsun ama kendinden bir şeyler buluyorsun ondan. Seni tamamlıyor Ömer görmüyor musun? Sen ne kadar sert isen o o kadar nazik. Ve üç en önemlisi sen asla bitki çayı içmeyen birisin. Ama içiyorsun. " tam cevap verecek tim ki susturdu demir. "Söyleyeceğin her şey bahane ben bilmem gerekeni biliyorum. Neyse ben gidip içerideki durumu kontrol edeyim. Sen de biraz yalnız kal ve düşün."Demir odadan çıktığın da garip bir tebessüm yayıldı yüzüme. Bunun farkına vardığım da içimde ki son günlerde sık sık kendini gösteren kıpırtı yine kendini gösterdi. Çayı içerken aklıma krem sürerken ki hali geldi. Gözlerinde kaybolmam... Zorunda olmadığı halde benimle ilgilenmesi. Kendimi toparlayıp Zehra hazır mı diye yukarı çıktım.
Bölüm sonu.
Artık gerçek hissedilen duygular gün yüzüne çıkıyor. Aklım da neler var neler. Yeni bölüm +50 beğeni de gelecek. :) bir önceki bölüm henüz sınırı doldurmadı. Ona rağmen paylaştım. Ama bu sefer sınır dolmadan yeni bölüm gelmez :DÖNÜMÜZDEKİ BÖLÜMLERDEN TÜYO :)
1-alev'in zaferi?
2-aile konularına değinilecek.
3-Leyla ve demir nereden tanışıyorlar?
4-Leyla her şeyi öğrenecek.
5-alev Zehrayı sıkıştırıp duracak.
6-yener Zehra'ya ulaşma peşinde.
7-Yener sevime neler anlatacak?
8-Zehrayı kim neden kaçıracak.
9-Zehra ailesinden özür dilemeye el öpmeye gider Ömer'le.Bakalım iler ki bölümlerde neler olacak neler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)
FanficNefretten → Aşka ♥ AYAKTA DURACAK MECALİM YOKKEN, HAYATTA DURACAK MECBURİYETLERİM VAR. Bir yanda Kanser hastası bir kadın. (Ayşe) Ve o kadın için elinden geleni yapan Fedakar bir abi. (Ömer) Bir yanda ise ailesi için didinen ve onlar için her şeyi...