ASK 5.BÖLÜM (düzenlenecek)

2.4K 202 18
                                    

(Multimedya zehra ve ömer. )

Alev:ne zaman olacak bu düğün.

Ömer:bu hafta içinde.

Alev:ama dubai de ihale ne olacak.hem orada hem orada olamazsın.

Ömer:zaten ben değil. Sadece sen gideceksin alev.

Alev: ne!! Senin burada düğünün varken ben ihalede mi olacağım. Asla.

Ömer:peki. Sen bilirsin.

Alev:yani kalıyorum değil mi?

Ömer:eğer istiyorsan...

Alev:teşekkür ederim.

Ömer:daha bitmedi cümle. Eğer o ihale için dubaiye gitmeyeceksen masama istifanı biraka bilirsin.

Alev:ne ne ne! Ne dediğinin farkında mısın Ömer?

Ömer:konu kapandı.Söyleyeceğimi söyledim ben.

Evdeki herkes çok şaşırmıştı ve alev için üzülmüştü.

Ömer:bu konu bir daha açılmayacak.

Ayşe:ama abiciğim o senin kuzenin ve senin düğünün de olmak istemesi en doğal hakkı.

Ömer:Ayşeciğim bak alevi sevdiğini, düğünde olmasını istediğini biliyorum. Ama şartlar bunu gerektiriyor. Bu ihale ertelene bilecek birşey değil. Düğünde öyle. Eğer ertelenme imkanı olsa ertelerdim. Lütfen şimdi bu konuyu kapatalım olur mu?

Ayşe:peki abiciğim. O zaman düğünden sonra ailece bir yemeğe çıkalım. Alevinde olduğu.

Ömer:tamam.sen nasıl istersen canım.
(Salondakilere dönerek)
Geç oldu. Musaadenizle. Iyi geceler.

Müzeyyen:iyi geceler oğlum.

Alev:ben odama gidiyorum.

Alev hızlı adımlarla odasına gider.odanın içinde sinirden dört döner. Sakinlesemeyen alev, aynanın önünde ne varsa hepsini yere atar.

Alev:bana bunu nasıl yaparsın ömer. Umut verip nasıl bir başkası ile evlenirsin.

----salon----
Ayşe:o ses neydi.

Müzeyyen:bilmiyorum. Alev'in sesi mi o.

Ayşe: ben bi bakayım o zaman.

Müzeyyen:otur sen kızım ben bakarım.
--------------

Müzeyyen alevin odasına gelir. Darmadağın odayı görünce çok şaşırır.

Müzeyyen: alev kızım ne oldu burda böyle.

Alev: Teyze ömer bunu bana nasıl yapar. Nasıl ben dururken gidip bir başkası ile evlenir. Ha teyze. Söyle nasıl yapar bana bunu.

Müzeyyen:kızım ömer seni hep kardeşi olarak gördü. Zaten bu yüzden senin bu eve gelmeni kabul etti o zaman. Sana hiç ümit vermedi. Sen neden böyle yapıyorsun şimdi.

Alev: verdi. Hayatına hiç bir kadını almayarak ümit verdi.
Şirketten herhangi biri ile gidebileceği davetlere benimle giderek ümit verdi. Sevdim teyze ben onu ya sevdim.

Müzeyyen:ben sizi kardeş gibi büyüttüm. Alev böyle yapma nolur. Ayşe ve ömer duymasın çocuklarım üzülür sonra.

Alev:onlar senin çocukların değiller teyze.

Müzeyyen:evet öz çocuklarım olmaya bilirler. Ama ben onları ve seni öz çocuklarım gibi büyüttüm. Onlarda beni öz annesi gibi bildi. Hadi toparla şimdi kendini.

Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin