Bu bölümü mehri_toraman'a ithaf ediyorum. 💕💕💕💕
(Bölüm müziğimiz seksenler de ki "Geçmişin Kanatları" link medya da.)
Kuaför
Zehra:
"Ayşe saçım böyle olmadı sanki. Gelinliğe uymadı galiba. Acaba açık mı bıraksam saçlarımı.." diyerek aynada kendime bakmaya devam ettim.
Ayşe biraz sitem ile, biraz da gülerek omuzlarımdan tuttu.
"Canım sen zaten her halinle güzelsin. Bu saç da sana çok yakıştı. İstersen kızlara sor. Ama benim fikrimi sorarsan, abim sana tekrar aşık olacak."
Aynadan Ayşe'nin gözlerine bakarak ellerini tuttum.
"Sen öyle diyorsan güzeldir. Tamam ben hazırım. Sizinde işiniz bittiyse Ömer'i çağıra biliriz.""Sen abimi ara canım, ben de Nihat'ı.. Sonuçta Leyla ve Demir de sizinle gelecek. Yasemin ve beni Nihat getirir."
"Tamam o zaman. Ayşe..
Seni çok seviyorum ya ben. İyi ki görümcem sensin." Diyerek güldüm. Kaşlarını çatarak bize baktı.
"Her an cadı bir görümce olabilirim. Haberiniz olsun."
Hep birlikte kahkaha attık. Ayşe de en sonunda kendini tutmayı bırakıp güldü.
"Ya gülmeyin. İstersem olurum. Gerçekten bak."
"Yok Ayşe. Sen böyle güzelsin. Tatlı şeker şey seni."
"Peki. Madem böyle seviyorsunuz böyle kalayım bari." Yine hep beraber gülerken Ömer ve Demir geldi.Tam kapıya giderken Ayşe kollarımdan tutup durdurdu. "Zehra biraz bekler misin? Abimle biraz konuşmam gerek." Basım ile onaylayıp koltuğa oturdum.
Ömer:
Ayşe birden kapıdan çıktığı zaman ellerini ağzına götürerek kapattı.
"Hihh!
Abi..!!
Çok yakışıklı olmuşsun. Zehra sana yeniden aşık olacak."
Olduğu yerde biraz salındı.
"Tabi.. Sende Zehra'yı gördükten sonra nutkun tutulacak.
Abi Zehra o kadar güzel, o kadar zarif oldu ki..Abi. Ben hep senin mutlu bir yuva kurmanı istedim. Biliyorum böyle baskı ile olacak şey değildi. Ama Allah'a şükürler olsun ki Zehra ile karşılaştın. Onun o masum, saf ve temiz kalbi tüm ailemize güzellikler getirdi. Zehra'ya öylesine bağlandık ki, bir gece evde olmadığınız zaman evin tadı tuzu olmuyor.
Tabi haliyle insan bunca sene ne ile oyalandık diye soruyor. Hem Asya da Zehra'yı çok seviyor. Ki beni en çok mutlu eden şeylerden birisi de bu oldu. Senin mutluluğunu da çok önemli benim için. İnşallah bir ömür boyu mutlu olursunuz. Zaten Zehra öyle bir anne olur ki, çocuklarınız ile mutluluğunuza, ve tabi tüm konağın mutluluğuna mutluluk katarsınız."
Ayşe'nin alnından öperek bir adım geri çekildim.
"Neden başka bir yere gidiyormuşuz gibi konuştun Ayşe. Yine hep beraber yaşayacağız biliyorsun."
Koluma vurarak gülmeye başladı.
"Biliyorum ama hem her şey olması gerektiği gibi olsun diyorsun hem de niye diyorsun. Ben burada sizi uğurlar gibi bir konuşma yapıyorum. Bir daha yapmam tamam."
Ayşe'yi kendime çekip göğsüme bastırdım.
"Gel buraya abisinin bir tanesi. Hemen de alın zaten küçük çocuklar gibi."
Başını kaldırıp yüzüme baktı.
"Ben hala senin küçük kardeşinim bir kere."
Saçlarından usulca öptüm.
"Öylesin tabi. Yüz yaşına da gelsen öyle de kalacaksın."Ayşe içeri girerek kızlara gitmemiz gerektiğini söyledi. Zehra kapıdan bembeyaz gelinlik içinde çıktığı zaman gözlerim yaşardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)
FanfictionNefretten → Aşka ♥ AYAKTA DURACAK MECALİM YOKKEN, HAYATTA DURACAK MECBURİYETLERİM VAR. Bir yanda Kanser hastası bir kadın. (Ayşe) Ve o kadın için elinden geleni yapan Fedakar bir abi. (Ömer) Bir yanda ise ailesi için didinen ve onlar için her şeyi...