Darkness in my heart

10.2K 285 44
                                    

Tak a je to tady! Moje druhá story a zároveň první pokus o napsání Larryovky. Snad se vám to bude líbit. Osobně si myslím, že Harry a Louis se k sobě strašně moc hodí. ♥ :D

Jinak doufám, že se vám to bude líbit. :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mé jméno je Louis William Tomlinson je mi 20 a chodím prvním rokem na vysokou. Žiju se svými dvěma nejlepšími kamarády a přítelkyní. Liama a Nialla znám už od dětství. Vyrůstali jsme spolu. Jsou pro mě jako bratři. El znám od střední. Byla to láska na první pohled.

Liam má krátké hnědé vlasy a oříškově hnědé oči. Hned jak odmaturoval, tak si našel práci, jako automechanik. Někdy se chová, jako naše máma, ale já i Niall ho máme rádi takového, jaký je. Hlavně proto, že nás často tahal z průserů.

Niall je drobnější blonďáček s nebesky modrýma očima. Za den toho sní snad víc, než já s Liamem za celej týden. Ani za celých patnáct let, co ho znám jsem nedokázal pochopit, jak se to do něj všechno vleze.

Pak tu s náma ještě žije moje přítelkyně, Eleanor. Miluju ji, ale z nějakého důvodu jsem ji ještě nepožádal o ruku. Vím, že bych asi měl, když už spolu i žijeme, ale…tak nějak se k tomu nemůžu dokopat. Chtěl bych to udělat správně. Až nadejde ten správný čas, ale…někdy mám pocit, že ta chvíle nikdy nenastane.

 Můj život byl klidný, bezstarostný a tak trochu nudný. Ráno jsem vstal, šel na přednášky a pak zašel někam s přáteli. Občas jsem vzal El na romantickou večeři. Uvařil bych i sám, ale problém byl, že já dokázal připálit i vodu. Tak jsem jí radši bral do restaurace, než abych musel volat hasiče a zkazil nám tak celý večer. Nebo jsme jen po večerech koukali s klukama na telku. Samozřejmě jsem se ještě musel učit.

Jak říkám. Měl jsem celkem normální život. Nebylo na něm nic zvláštního. Dokud jsem nepotkal jeho. Kluka s kudrlinkami, roztomilým úsměvem a překrásnýma zelenýma očima. Vpadl mi do života tak náhle a já na to nebyl připravený. Nevěděl jsem, co mám dělat ani jak se s tím vším vyrovnat. Můj svět se obrátil vzhůru nohama a než jsem se nadál, byl jsem úplně někdo jiný. Nemůžu říct, jestli se mi ta změna líbila nebo ne. Bylo to prostě moje nové já a na to staré jsem si už ani nevzpomínal. Zvláštní, jak málo stačí, aby se váš život úplně od základů změnil.

Darkness in my heartKde žijí příběhy. Začni objevovat