NIALL:
„MÁM TO!“ Vykřikl jsem na celý dům, a kdybych neměl svůj notebook na klíně, tak bych začal skákat radostí. Po úmorných, už ani nevím kolika, dnech, kdy jsem zanedbával školu i osobní hygienu jsem konečně získal přístupové údaje k jednomu z Bavettových účtů. Měl jsem šílenou radost. Už jsem pomalu začínal ztrácet naději.
„Co tak řveš?“ zeptala se rozespale Jess a protřela si oči, aby lépe viděla.
„Dokázal jsem to.“ Byl jsem na sebe vážně hrdý. Tohle by jen tak někdo nedokázal. Bavetta měl svoje peníze střežené líp, než vláda USA.
„Vážně?!“ Vyjekla a ve vteřině byla u mě a s úsměvem zírala na obrazovku. „Jsi génius!“ Zasmála se a vlepila mi pusu na tvář. Mírně jsem se zachvěl a radši si od ní trochu odsedl.Nevím, co to se mnou bylo, ale od doby, co se mnou Jess začala trávit čas a pomohla mi, když jsem byl na pokraji zhroucení, jsem se cítil v její přítomnosti divně. Prvních pár dní jsem to jí bral jen jako fajn holku a možná i kamarádku, ale postupně se mi v hlavě začínaly rodit divné nápady. Nejspíš už mi hrabalo. Poslední dny jsem konec konců strávil jen v její přítomnosti. Nikdo jiný se neobtěžoval za mnou přijít. Ale nezlobil jsem se na ně. Harry s Louisem měli svých starostí dost, Zayn s Liamem plánovali, jak se zbavit Bavetty a ostatní nevěděli, kde jsem. Jediná Jess se mnou zůstala a starala se o mě a dohlížela na to, abych se z toho všeho nezbláznil.
Jenže teď když už jsem měl hotovo tak jsem se najednou cítil divně. Jako kdyby mi něco stahovalo žaludek a už jen při pomyšlení na to, že odejde, se mi chtělo zvracet.
Potřásl jsem hlavou a všechny myšlenky vyhnal ven. Teď záleželo jen na tom, abych se dostal i do pár dalších účtů a způsobil Bavettovi pořádné potíže. Naštěstí všechny ostatní konta měl ten zmetek zabezpečené úplně stejně, takže od téhle chvíle to bude hračka.
„Skvěle.“ Zaradovala se Jess a tím mě probrala ze zamyšlení. „Ale teď se běž osprchovat. Děsně smrdíš.“ Nakázala mi se smíchem a já protočil oči. Zaklapl jsem notebook a pořádně si protáhl ztuhlé nohy. Už jsem se konečně těšil na nějaký ten pohyb. Cesta na záchod a zpátky mi rozhodně nestačila.
Došel jsem nahoru do koupelny a shodil ze sebe veškeré oblečení. Stoupnul jsem si pod sprchu a slastně zasténal, když se mojí kůže dotkly první kapičky teplé vody. Tohle mi vážně chybělo. Tímhle jsem si potvrdil, že bych na opuštěném ostrově uprostřed oceánu nepřežil. Sprcha byla prostě součást mého života, bez které bych nevydržel ani o den navíc.
JESSICA:
Počkala jsem až Niall zaleze do sprchy a pak jsem se zhluboka nadechla. Potřebovala jsem si vyčistit hlavu. Mrzelo mě, že musím blonďáčka podrazit, ale musela jsem. Tohle pro něj bylo až příliš nebezpečné. Bude pro něj lepší, když se od toho bude držet dál.
Otevřela jsem jeho notebook a připojila k němu flešku. Jen jsem doufala, že mi Niall jednoho dne odpustí. Za ty dny, které jsem s ním strávila, jsem si ho vážně oblíbila. Nechtěla jsem, aby mě nenáviděl do konce života.
„Máš to?“ ozval se Liam z telefonu, když jsem mu zavolala, že je všechno hotovo.
„Jo. Můžete si pro to přijet.“ Zavěsila jsem a snažila se zadržet slzy. Niall byl dobrý člověk, tohle si nezasloužil. Jenže já neměla na výběr. Byl to jediný způsob, jak ho ochránit.„Co to děláš?“ ozval se z ničeho nic jeho hlas a já polekaně vyskočila ze sedačky.
„J-já…j-já…můžu to vysvětlit.“ Vykoktala jsem ze sebe, ale to už na jeho tváři byl odsuzující výraz. V očích měl bolest a bylo jasné, že je na mě neskutečně naštvaný.
ČTEŠ
Darkness in my heart
FanficEvery bad thing that happened to you today, makes you stronger tomorrow