29. díl

2.6K 145 10
                                    

Omlouvám se, že jsem tenhle díl nepřidala už dřív, ale vždycky jsem se k počítači dostala jen na pár minut a tak jsem to nějak nestihla. No každopádně doufám, že se vám bude další část líbit. :) Enjoy it ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LOUIS:

„Že neuhádneš, co je nového?" zaradoval jsem se a sedl si na svého přítele obkročmo. Byl jsem natěšený jako nějaká třináctka před koncertem Justina Biebera.

„Nevím, povíš mi to?" zavrněl svůdně a já přitiskl svoje rty na ty jeho v krátkém polibku. Měl jsem šílenou radost. Kdybych mohl, začal bych poskakovat nadšením.

„Moje fotky budou první týden vystaveny v Angelově domě a odtamtud potom půjdou do místní galerie. No není to úžasný?" radoval jsem se, jako malé dítě. Nemohl jsem si pomoct. Tohle byla ta nejlepší zpráva za posledních několik týdnů. „Moje fotky uvidí tisíce lidí!"

„Gratuluju, lásko." Zasmál se a něžně mě políbil. „Ale mohl by ses prosím přestat vrtět?" hned, jak to dořekl, z úst mu unikl sten a já si až teď uvědomil, že je jeho kamarád v pozoru. „Teda, pokud nechceš, aby se to zvrtlo." Věnoval mi svůdný úsměv a já se rozesmál.

„A co když chci?" zavrněl jsem těsně u jeho ucha a rty se jemně otřel o jeho pokožku. Zachvěl se a jeho oči potemněly. Dech se mi zrychlil a cítil jsem, jak se můj kamarád probírá k životu.

„Hmm..." Harry se snažil neusmívat, ale moc mu to nešlo. Jeho koutky se začaly zvedat a on tomu nemohl zabránit. „V tom případě, bych měl uposlechnout vaše přání." Oba jsme se rozesmáli a začali se líbat. Myslím, že jsem v životě nebyl šťastnější. V tuhle chvíli jsem měl všechno. Překrásného a milujícího přítele, slibnou budoucnost, přátele a rodinu. Můj život byl dokonalý.

Vysvlekl jsem mu tričko a začal líbat jeho krk a postupně ho přiváděl k šílenství tím, že jsem se neustále otíral o jeho rozkrok.

„L-Lou, pře-přestaň." Vydechl roztřeseně a já se na něj nechápavě zadíval. Nějak jsem nepobíral, co jsem udělal špatně. „Dneska to bude o tobě." Oznámil mi a převrátil mě pod sebe. Ještě odhodil svoje tričko, které jsem měl vypůjčené a začal se mi věnovat.

Hladově mě políbil a rukama začal zkoumat moje tělo. Jako kdyby ho neznal nazpaměť. Hbitě mi rozepl kalhoty a odhodil je neznámo kam. Začal mě líbat na krku a myslím, že mi tam zanechal i několik červených flíčků, které křičely jeho jméno.

Postupně mi zasypával polibky každičký centimetr mého hrudníku, dokud jsem ho nezačal prosit, aby se přesunul níž. Ochotně mě poslechl a strhnul ze mě poslední kousek oblečení, který jsem na sobě měl.

Mlsně se olízl a pak si ho strčil do pusy. Trhl jsem sebou a hlasitě zavzdychal. Miloval jsem jeho pusu. Ten kluk totiž neměl dávicí reflex. Nechápal jsem to, ale nestěžoval jsem si. Bylo to úžasné.

Harry začal pomalu pohybovat hlavou a já instinktivně zamotal prsty do jeho kudrlinek. Ale tempo jsem nechal na něm. Jen jsem ho jemně tahal za vlasy a vzdychal jeho jméno. Nic nemohlo být lepší než tohle a to mi nikdo nikdy nevyvrátí.

„H-Harry, p-pro-prosím." Vykoktal jsem ze sebe a on se na mě zvědavě zadíval. Sakra, s mým ptákem hluboko v puse vypadal, zatraceně dobře. „Zrychli, prosím." Vydechl jsem a on mě okamžitě poslechl. Bylo to neskutečné. Prohýbal jsem se v zádech a vychutnával si ten kurevsky dokonalý pocit.

Darkness in my heartKde žijí příběhy. Začni objevovat