Tak jo lidičky, je to tu. Poslední díl před tou plánovanou akcí! :D Původně jsem to chtěla ještě o pár částí natáhnout, ale už jste mi psali a báli se, jestli jsem na naší malou misi nezapomněla. :D Takže jsem to trochu zkrátila. Snad se vám bude další kapitolka líbit. :) Enjoy it ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
LOUIS:
Seděl jsem mezi Joshem a Willem a snažil se vzpomenout, jak jsem se do téhle šílenosti vlastně namočil. Harry byl právě se Zaynem v jeho pracovně a na něčem se domlouvali. Liam si něco špital s Niallem a já se snažil vsáknout do sedačky, zatímco mě Nick vraždil pohledem a ti dva, mě zasypávali otázkami ohledně mého sexuálního vztahu s Harrym. Trapnější už snad jen mohlo být, kdyby sem přišla moje máma a začala všem ukazovat moje fotky z dětství.
„Mohli byste přestat?“ zeptal jsem se jich, když už mi vážně došla trpělivost.
„Ne,“ oznámil mi jednoduše Josh a zavalil mě dalšími dotazy. Měl jsem sto chutí zdrhnout, ale nemělo to cenu. Harry by mě stejně dotáhl zpátky.
„Jestli se s tebou přestaneme bavit, tak ti Nick asi jednu vrazí.“ Pošeptal mi Will a já na něj zůstal chvíli nevěřícně civět.
„P-proč by to dělal?“ vykoktal jsem ze sebe, i když jsem odpověď už dávno znal. Nick miloval Harryho, ale Harry miloval mě. Asi by mě taky nasralo, kdyby se moje milovaná osoba zahazovala s někým, jako jsem já.
Kluci mi věnovali výmluvný pohled a já si povzdechl. Jenže než jsem se stačil znova nadechnout, už na mě vybalili další a další otázky. Myslel jsem, že mi z toho hlava vybuchne.
„Stačí!“ Sykl jsem na ně a zhluboka se nadechl, abych se uklidnil. „Fajn, řeknu vám to jen…jen když už potom konečně sklapnete.“ Kluci propukli ve výbuch smíchu, ale souhlasili.
„Fajn.“ Řekl Josh a zvedl pravou ruku do vzduchu. „Čestný skautský.“
„Ale tys nechodil do skauta.“ Zasmál se Will, ale tak slíbil, že po tomhle otázky přestanou. Protočil jsem oči a litoval, že jsem odsud neutekl. Alespoň na chvilku.
„Tak…“ Pobídl mě Josh a Will si nedočkavě poposedl.
„Bože vy jste úchylové.“ Oba se znova rozesmáli a zahákli se o moje ruce.
„Řekni nám něco, co nevíme.“ Prohlásili nastejno. Bože! Přísahám, že se chovali jako dvojčata, i když si nebyli vzhledově vůbec podobní.
„Panebože, tak fajn!“ Zaskučel jsem, když na mě oba v očekávání zírali a nechtěli přestat. Už mi to začínalo lézt na mozek. „Poprvé jsme si to rozdali v mým ateliéru. Topoval jsem já. Ale…no…teď spíš nechávám Harryho, aby mi šukal prdel. Nevím…s tím je to…jiný…Bože! Proč se s váma bavim?“
„Protože nemáš na výběr.“ Zasmál se Will a poplácal mě po zádech.
„Pověz nám nějaké perverzní detaily.“ Zaprosil Josh a já zaskučel. Doufal jsem, že jim tohle bude stačit. Ale jak se ukázalo, ti dva jsou horší, než jsem si myslel.
„Jednou jsem si to s tím rozdal před mým kamarádem, který nás fotil.“ Řekl jsem a doufal, že tohle je umlčí. Nerad bych s nima začal probírat ty chvíle, kdy je Harry ten dominantní. Bylo mi trapně, že jsem se jím nechal tak ovládat. Hlava mi nebrala, proč mám potřebu být ten dole. Asi mi přeskočilo.
ČTEŠ
Darkness in my heart
FanfictionEvery bad thing that happened to you today, makes you stronger tomorrow