45. díl

1.9K 155 13
                                    

Omlouvám se, že přidávám po tak dlouhé době, ale měla jsem toho příšerně moc...Už se nemůžu dočkat, až budou prázdniny, vážně potřebuju aspoň jeden den relax :D No každopádně doufám, že vám tímhle dílem udělám radost a že se vám bude líbit :)

----------------------------------------------------------------------------------

LOUIS:

Seděl jsem na překrásné louce někde v horách a vítr mi cuchal vlasy. Všude okolo byly nejrůznější květiny a na tváři mě příjemně šimraly sluneční paprsky. Nedaleko se rozprostíral les, který mi chvílemi připadal až magický. Vím, byla to blbost, ale nic krásnějšího jsem nikdy neviděl.

Opřel jsem se o ruce a mírně se zaklonil dozadu, abych se nastavil slunci. Líbilo se mi tady. Necítil jsem nic jiného než naprostý klid. Jako kdybych se ocitl v ráji. Možná jsem tam i byl. Nevím. Nemohl jsem si vzpomenout, kde to jsem ani, kdo jsem vlastně já. Ale ani mě to nijak netrápilo. Prostě jsem tam seděl a užíval si nádherný den.

„Je tady krásně." Ozval se najednou vedle mě nějaký hlas. „Už chápu, proč se tady schováváš." Nadskočil jsem od leknutí a zadíval se na osobu, která se elegantně usadila vedle mě. Věděl jsem, že bych neměl, ale zůstal jsem na něj zírat s otevřenou pusou. Byl nádherný. Kudrnaté vlasy mu rámovaly obličej a na tváři se mu objevil drobný úsměv. Měl jsem pocit, že ho znám, ale nemohl jsem si vybavit odkud.

„C-cože?" vykoktal jsem ze sebe nechápavě a párkrát jsem zamrkal, abych se probral z transu, do kterého mě uvedla jeho krása.
„Už to trvá moc dlouho, chybíš mi. Nám všem." Řekl a já vůbec nechápal, co to mele.

„Promiň, ale..." začal jsem, ale on mě přerušil radostným výkřikem. Vyskočil na nohy a někam odběhl. Než jsem se stačil vzpamatovat, byl zpátky a držel na rukou malinkou holčičku. Mohlo jí být tak pět možná míň. Oba byli nehorázně roztomilí. Kdybych mohl, asi bych se roztekl.

„Musíš přestat snít a vyrovnat se s realitou." Řekl a zadíval se mi do očí. Úplně jsem se v nich ztratil. Přišlo mi jako bych padal do hlubin, ze kterých už není návratu a ještě se na to těšil. Moc jsem to nechápal. Ten zelenooký kluk ve mně vyvolával vážně zvláštní pocity.

„Víš, někdy je to dost těžký, a kdybych si prošel tím, čím sis prošel ty, asi bych se taky nechtěl probrat, ale...nemůžeš tady zůstat." Smutně se na mě usmál a pustil tu holčičku, aby si mohla jít chytat motýlky, kteří kolem nás začali poletovat. „Musíš se probudit a čelit skutečnosti. Tady pro tebe zatím není místo." Ten kluk vstal a natáhl ke mně ruku, aby mi pomohl na nohy. „Jednou se sem vrátíš, ale to bude až za hodně dlouho. A pokud si někdy v nejbližší době pomyslíš, že to nezvládneš, vzpomeň si, že tohle je tvoje budoucnost." Ukázal na malou holčičku, která se smála a běhala po louce. Měla tolik energie a i když nebyla skutečná, cítil jsem k ní nějaké zvláštní pouto. „No není rozkošná?"

„J-já...nic nechápu." Vysoukal jsem ze sebe, když jsem se vzpamatoval, ale on jen pokrčil rameny a o něco se ke mně přiblížil.
„Brzo pochopíš." Zašeptal mi těsně u rtů a krátce na to mě políbil.

Téměř okamžitě po tom, co se naše ústa setkala, jsem ucítil, jak mnou projel elektrický šok. V hrudi jsem ucítil takové zvláštní třepotání. Jako kdyby se moje srdce hlásilo k životu. Plíce se mi naplnili čerstvým vzduchem a mohl bych přísahat, že jsem slyšel, jak mi žilami protéká krev.

Vykřikl jsem bolestí a odtrhl se od toho cizince, který se z ničeho nic vypařil. Jako kdyby nikdy neexistoval.

Zhroutil jsem se na zem a schoulil se do klubíčka. V uších mi pískalo a před očima mi probíhal celý můj život. Na všechno jsem si vzpomínal, i když jsem nechtěl. Mojí mysl zaplavila lavina vzpomínek a já to nedokázal všechno vstřebávat. Najednou se ten klid vytratil a nahradila ho zmatenost, strach a nenávist. Chtěl jsem, aby to přestalo, chtěl jsem umřít. Přišlo mi, že tohle se nedá vydržet.

Darkness in my heartKde žijí příběhy. Začni objevovat