HARRY:
Ráno mě probraly něčí jemné polibky. Usmál jsem se a donutil se rozlepit oči. „Ahoj." Louis zářil jako sluníčko. Něžně mě políbil a pak se sesunul zpátky na mou hruď.
„Na takovéhle buzení bych si i zvykl." Zamumlal jsem mu do vlasů a přitáhl si ho k sobě těsněji.
„Tak u mě zůstaň na víkend." Navrhl a moje srdce udělalo kotrmelec. Už dlouho jsme spolu nestrávili delší dobu jen tak. Chyběly mi ty časy, kdy jsme spolu byli celé dny.
„To myslíš vážně?" ujišťoval jsem se. Louis se podepřel, aby mi mohl vidět do očí a zářivě se na mě usmál. Kdyby to bylo jen na mě, nikdy by mu ten nádherný úsměv z tváře nezmizel.
„Naprosto. Niall jede za rodinou a Liam bude u své přítelkyně. Budeme mít celý dům jen pro sebe." Řekl svůdně a natáhl se pro pusu, kterou jsem mu ochotně věnoval.
„Pak mi bude ctí strávit s vámi víkend, pane Tomlinsone." Usmál jsem se na něj a on mi to vrátil.
„Potěšení je na mé straně, pane Stylesi." Věnoval mi ještě jeden polibek a chtěl vstát, ale já nás přetočil, takže teď ležel pode mnou.
Ten včerejšek byl fantastický. Nemohl jsem uvěřit, že mě nechal topovat. Kdybych mohl, miloval bych se s ním ve dne v noci. Být v něm byl tak kurevsky úžasný pocit. Navíc jsem byl jeho první. Nesmírně mě těšilo, že to já jsem byl ten, kdo mu odpanil zadek.
Přitiskl jsem rty na ty jeho a začal ho vášnivě líbat. Nemohl jsem si pomoct, pokud šlo o něj, ztrácel jsem sebekontrolu. Už jen pomyšlení na něj mě neskutečně vzrušovalo. Asi si umíte představit, co se mnou potom dělaly jeho doteky a polibky.
Zajel jsem mu rukou k jeho kamarádovi a potěšeně jsem se ušklíbl, když jsem ucítil, jak pod mým dotekem ztvrdnul. Zadíval jsem se mu do těch jeho nádherných modrých očí, ve kterých jsem se ztrácel. Znova jsem spojil naše rty a ztlumil tak jeho stále hlasitější steny.
Měl jsem dojem, že z něj zešílím. Chtěl jsem ho, tak strašně moc jsem po něm toužil, až to bylo skoro k nevydržení.
Přesunul jsem se níž a vzal jeho kamaráda do pusy. Louis vykřikl mé jméno a prohnul se rozkoší v zádech. Pohyboval jsem hlavou nahoru a dolů, dokud mu nezačalo škubat v údu a moje ústa nenaplnila bílá tekutina.
Místo toho, abych to spolkl, tak jsem mu pořádně roztáhl nohy a jeho vlastním spermatem mu potřel vchod.
Byl jsem tak kurevsky nadržený, že jsem se vykašlal na další přípravy a vnikl do něj. Louis zaryl nehty do povlečení a v očích se mu objevily slzy. Konejšivě jsem ho políbil a začal se v něm pohybovat.
„Hej kluci..." ozval se Zayn, když rozrazil dveře, ale hned se zarazil.
„Neumíš klepat?" vyjel jsem na něj podrážděně. Louis se pode mnou začal nespokojeně vrtět, ale já se z něj odmítal vysunout. Chtěl jsem tohle dodělat. Potřeboval jsem to, jinak bych se asi v průběhu dne zbláznil.
„Promiňte...já jen, že je snídaně." Zayn zadržoval smích a Louis se pode mnou pořád vrtěl. Jen jsem se na něj usmál, sedl si na paty a jeho vytáhl na sebe. Takže teď na mě seděl obkročmo a měl mýho ptáka zaraženýho hluboko v zadku. Sjel mě vražedným pohledem, ale nic neřekl.
„Jak vidíš, nemáme zájem." Řekl jsem a naznačil mu, aby vypadnul.
„Fajn, jak chcete. Užijte si to kluci." Mávl na nás, když za sebou zavíral dveře.
ČTEŠ
Darkness in my heart
FanfictionEvery bad thing that happened to you today, makes you stronger tomorrow