Tenhle díl je trochu úchylnější :D takže ti z vás, (jako třeba jedna moje kamarádka) kterým se tohle líbí, se konečně dočkali :D Bože! Pořád nemůžu uvěřit, že jsem to vážně napsala. :D Už nebudu zdržovat, tak si užijte díl :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LOUIS:
Do hajzlu. Já to vážně řekl. Prolítlo mi hlavou. Pozorně jsem sledoval Harryho reakci. Nevěřícně na mě civěl a v očích měl trochu vzteku. Měl na to právo. To já řekl, že chci být jen jeho kamarád a teď jsem to zase popřel. Asi bych si měl ujasnit, co pro mě vlastně tenhle kudrnáč znamená.
„Tak proč se mnou nechceš být?" zeptal se a já si povzdechl.
„Vážně moc bych chtěl, ale...já už nejsem ten, za koho mě máš." Vysvětlil jsem mu a on u mě najednou stál až nebezpečně blízko.
„Mě je to jedno. Už do první chvíle, co jsem tě viděl, z tebe chci strhat oblečení a tvrdě tě ošukat, abys už nedokázal myslet na nic jiného."
„Takže mi chceš vyjebat mozek z hlavy." Uchechtl jsem se a on se ještě více přiblížil.
„Jo," svůdně si olízl spodní ret a teď už nás dělily jen centimetry. „Dá se to tak říct."
Už jsem do dýl nevydržel a přitiskl své rty na ty jeho. Celé týdny jsem se od něj držel dál, ale teď už jsem nemohl. Z té touhy po tomhle kudrnáčovi jsem skoro šílel.
Tvrdě jsem ho políbil, až jsme oba zasténali. Zapletl jsem mu prsty do vlasů a odklopýtal s ním k posteli, co jsem tady měl kvůli svému focení a taky proto, že jsem tady sem tam přespával.
Svlékl jsem mu triko a odhodil ho někam za nás. Začal jsem mu zasypávat krk polibky a přitom jsem jemně pohupoval boky proti těm jeho. Harryho steny přidaly na hlasitosti a já se spokojeně usmál. Líbilo se mi, když jsem mu způsoboval rozkoš.
„Lou," vydechl slastně moje jméno. Hladově jsem ho políbil a tím ho utišil. Tak moc jsem ho chtěl. Byl jsem idiot, když jsem si to tak dlouho upíral. Kdybych měl alespoň půlku mozku, skočil bych po něm mnohem dřív.
Pomaloučku jsem si kreslil cestičku po jeho hrudníku dolů, kde už byla jasně patrná boule. Podíval jsem se mu do očí a pak mu začal stahovat kalhoty i s boxerkama. Rychle jsem zahodil poslední zbytek jeho oblečení a naposledy ho políbil.
Když jsem se od něj odtáhl, přesunul jsem se zpátky dolů a začal si hrát s jeho kamarádem. Harry hlasitě zasténal a zaťal nehty do prostěradla. „Panebože!" vykřikl a prohnul se v zádech. Spokojeně jsem se usmál a konečně si ho vzal do pusy.
Z úst mu vyšel slastný sten a já začal pohybovat hlavou o něco rychleji. Jenže jakmile jsem ucítil, že by už mohl být, přestal jsem. Harry nespokojeně zakňoural, ale já ho umlčel polibkem.
V rychlosti jsem ze sebe shodil oblečení a sáhl po lahvičce s lubrikantem, co jsem měl schovanou v nočním stolku. Opatrně jsem mu potřel vchod a strčil do něj jeden prst. Harry trochu vypískl bolestí, ale když jsem se na něj zadíval, naznačil mi, abych pokračoval.
Zajel jsem do něho i druhým prstem a pomalu se v něm začal pochybovat. Počkal jsem, dokud se neuvolní a až potom jsem prsty nahradil svým penisem. Oba jsme hlasitě zavzdychli a na malou chvilku jsme se zadívali do očí tomu druhému.
„Dokonči to, prosím." Vydechl ten nejkrásnější kluk na planetě a já ho s úsměvem políbil. Pomalu jsem se v něm začal pohybovat a zkoumal jeho reakce. Chtěl jsem o něm vědět úplně všechno. Snažil jsem se vrýt do paměti každý jeho sten, každičký jeho výraz, který dělal, když jsem byl uvnitř něj. Prostě všechno. Dokonce i to, jak reaguje na moje doteky a polibky.
ČTEŠ
Darkness in my heart
FanficEvery bad thing that happened to you today, makes you stronger tomorrow