Některé z vás zajímalo, jestli se nezapomnělo na tu akci, misi… říkejte si tomu jak chcete. :D Takže tímhle dílem bych vás chtěla ujistit, že se na tom pracuje a za pár kapitol se dozvíte, jak to dopadne. :D Jen jsem vás předtím chtěla trochu napínat :) Jinak jako vždy doufám, že se vám bude díl líbit a taky bych vám chtěla poděkovat za všechny komentáře a hvězdičky. :) Dělají mi obrovskou radost. :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
LOUIS:
Když jsem se ráno probral, všechno mě bolelo. Nemohl jsem hnout ani prstem, ale když jsem vedle sebe necítil Harryho, polekaně jsem se posadil. Což byla chyba. Vyjekl jsem bolestí a snažil se najít nějakou vhodnou polohu.
Jakmile byla bolest jakž takž pryč, rozhlédl jsem se kolem. Kudrnáče jsem nikde neviděl ani neslyšel. Jediné co po něm zbylo, byl tác se snídaní.
Zasněně jsem se usmál, když mi došlo, že je to úplně ta samá snídaně, kterou jsem mu tenkrát udělal já. Až na to, že u téhle byl dopis a Harry mě nevzbudil, tak jako já tenkrát jeho.
Dobré ráno, Sweetie. Promiň, že jsem s tebou nezůstal, ale musel jsem si něco vyřídit. Jsem si jistý, že sis všiml, že tohle je stejná snídaně. Udělal jsem to proto, že je to moje poslední hezká vzpomínka a chtěl jsem ti jí připomenout. :) (Ten sex ve sprše se nepočítá, to patří úplně do jiné ligy) ;)
Usmíval jsem se jako pitomec a představoval si, jak se Harry asi musel tvářit, když tohle psal. Vsadil bych se, že to musel být ten nejsladší pohled, jaký kdy kdo viděl.
Chtěl jsem, aby náš nový začátek měl i něco z naší minulosti. :P Vím, asi jsem viděl moc romantických filmů, ale to jsem prostě já. Zvykej si. ;) Jo a mimochodem. Vím, co ta růže znamená. Je nádherná, ale má trny, které můžou ublížit. Já už se o ty tvoje jednou zranil, ale je mi naprosto jasný, že se nikdy nepoučím a nechám tě, abys mi ubližoval, protože jediný den bez tebe, je tisíckrát horší. Miluju tě, Harry. xx
Musel jsem párkrát zamrkat, abych zahnal slzy. Tohle na mě bylo moc emotivní. Nechtěl jsem mu ublížit, ale bohužel až příliš pozdě mi došlo, jak moc pro něj ta dvě slůvka, která mi řekl, znamenala. Byl jsem idiot, že mi to nedocvaklo. Měl jsem předpokládat, že to myslí vážně, že to pro něj není jen prázdná fráze, jako pro tolik jiných lidí.
Povzdechl jsem si a odložil dopis stranou. Opatrně jsem vylezl z postele a nějakým zázrakem se mi podařilo dojít až k vaně. Děkoval jsem bohu, že Harry měl tak velkou koupelnu a vešel se mu sem jak sprchový kout, tak vana.
Napustil jsem si horkou vodu a vlezl si tam. Zasténal jsem blahem, když jsem ucítil, jak se mi napjaté svaly uvolňují. Ten kdo vymyslel teplou koupel, byl génius. V tuhle chvíli jsem si neuměl představit nic lepšího.
Když už voda začínala být studená, neochotně jsem vylezl a usušil se. Naštěstí mi horká vana pomohla a tak jsem se mohl normálně hýbat. Jestli zažiju ještě jednu takovou noc, tak mě to zabije. Nechápal jsem, kde na to bral Harry energii. Já byl totálně v prdeli. Nejspíš budu muset začít chodit do posilovny, jestli s ním chci začít držet krok. Nechtěl jsem po každém sexu, upadnou do kómatu.
Naházel jsem do sebe snídani, kterou mi kudrnáč připravil. Měl jsem strašný hlad. Dopis od něj jsem si choval do kabátu, který jsem našel přehozený přes židli a růži nechal ležet na posteli. Zbytek věcí jsem dal zpátky na tác a odnesl ho dolů. V kuchyni nikdo nebyl, za což jsem byl celkem rád. Byla tady totiž dost reálná šance, že jsme včera někoho vzbudili. Celkem jsem se styděl.
ČTEŠ
Darkness in my heart
FanfictionEvery bad thing that happened to you today, makes you stronger tomorrow