10.Dio

3.3K 186 1
                                    

Dovezao nas je do hotela.Tek tad sam se sjetila da moram s njim spavati u 'Bračnom krevetu'.Prekrasno,još glume i pretvaranja.Bila sam preumorna,opet sam obukla meni preveliku majicu.Po Harry-evom licu to mu se svidjelo.Vidjela sam kako me gleda vragolastim pogledom,a ja sam na to samo prevrnula očima.

*

Navečer nisam mogla spavati.Cijelo vrijeme sam vrtila jedno te isti film.Harry-eve ruke opet su se približavale mojim kukovima,povlačio me prema sebi.Ovaj put sam mu dopustila jer sam upravo igrala igru 'Osveta'. Osjetila sam njegove mišiće na mojim leđima,miris,toplinu sve mi se to vračalo.Nisam ni shvatila da sam utonila u san.

* *

Jutro,sunce prolazi kroz svilene zavjese na balkonu.Ćujem,vodu iz kupatila,Harry se tušira.Ustajem se i odmah primjećujem moje lice.Ona hladna Lola se vratila,ali s njom je došla i ona koja sve dopušta Harry-u da mu se osveti.Danas opet,nisam imala volje za životom.Moram malo živnuti ostalo nam je još pet dana,a onda se mogu oprostiti od mog odmora i 'Osvete'.Lijeno sam vadila kofer iz ormara.Vidjela sam svoju omiljenu ljubičastu haljinu.U njoj sam upoznala svoju prvu ljubav,išla na sve partije.Uglavnom s njom sam nosila sve najbolje uspomene,a sada ću ju upropastiti jednom lošom.Vadim neke srebrne štikle.To nisu moje to su od moje sestre.Ups.Morala sam izazivati Harry-a pa sam ih obukla. "Netko danas izgleda sexy!"čula sam Harry-jev glas.Okrenula sam glavu u njegovom smjeru i vidjela da na sebi ima samo ručnik koji se prostire od njegovih bokova pa sve do koljena.S drugim ručnikom brisao je svoju kovrčavu kosu.Loknice su mu bježale na sve strane.Njegov miris gela za tuširanje mogla sam osjetiti i na sto metara. "Hahh....hvala!"rekla sam i smiješila se,ovaj put iskreno. "I želiš li negdje ići danas?"pitao je svojim hrapavo opuštenim glasom.

"Pa,mogli...bi možda otići..."razmišljala sam nisam imala pojma gdje.I tako uz njega sam i zaboravila na 'Osvetu'.

"Ako hoćeš možemo otići na neku vožnju brodom?"bubnula sam prvu stvar koju sam se sjetila.

"Može!"uviknuo je uzbuđeno.

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now