60.Dio/O my God!Harry!../

1.6K 89 3
                                    

Autom se parkiram ispred policijske zgrade.Uzdišem parfem kojeg i previše ima u zraku.Dok

izlazim van,kroz moju kosu prošao je hladni studeni vjetar.Ruke sam uvukla u džepove kaputa i sporim koracima dolazila do vrata.Glasne sirene,trčanje i nervoza.Definitivno najbolji opis za ovo mjesto.

Par pogleda na meni prije nego li otvaram vrata.

Udišem još nekoliko puta i gledam na veliki sat.Već je 4.Približavam se ženi za 'recepciji' ako to tako mogu nazvati.Ovom prostorijom prevladava plava boja,kako na ljudima tako i na zidovima.

''Umm…''-mašem rukom i pokušavam skrenuti pozornost ženi.I dalje priča udubljena u razgovor na telefonu.

''Da..da i što je on rekao?''-pričala je poprilično glasno,pa sam mogla čuti njene riječi.

Naslonila sam se rukom od stol,jer ovo će očito potrajati.Noktima tupkam o drveni stol..Točno ovako se ja osjećam pod nastavom,a kada se još sjetim da ću morati ići ovih tjedan dana u moj 'zatvor'…dođe mi da se ubijem.Skočim sa obližnje zgrade i riješim se svih problema,ali doslovno Svih.

''Stvarno?!''-nasmijala se i lupnula nekoliko puta dlanom od stol.Taj je razgovor očito važniji od mene i činjenice da je ih Liam sve lagao…

Kad smo već kod njega,odmah se sjetim one noći..Noći koja mi je urezana u sjećanje.

Počinjem gubiti strpljene!

Napokon me pogledala i preokrenula očima.Predivno pozdravljanje.

''Ugh…nazovem te Tif..''-da sam joj ja šef isti tren bi joj dala otkaz!

Udarila je telefonom od stol.I namjestila neku vrstu umišljene face.

''Da!?..''-rekla je.Opalila bi joj šamar!Smiri se Lola!Tu si zbog važnijeg razloga.

Jedina stvar na njoj koja mi je upadala u oči,bio je kričavi ruž.Odvratno!

Udahnula sam i počela govoriti.

''Znate li možda za slučaj Harry Styles-a?''-pita.Ona po drugi put preokreće očima i pogled usmjerava na kompjuter pored nje.

Tipka nešto,sporo.Jako,jako,jako sporo.

Pa daj ženo s tim tempom neću završiti do sutra!Nervira me ona,ova neka glupa glazba u pozadini,miris kave i dima,ljudi koji se konstanto zabijaju u mene i preglasni razgovori.Zapravo…sve me nervira!

''Da,evo ga…Zadnji slučaj otmica..aa Lole..Jackson!''-ne znam kako se Harry mogao slobodno kretati ulicama dok ga policija vija?Joj,Lola kako si glupa pa on to ni ne zna.

''Možete li mi pozvati glavnog za ovaj slučaj?''-ponovno uzima telefon u ruke.Smije se čim sam ovo rekla.

''Joj,draga nemoj me nasmijavati!''-govori sarkastično.''Pa tko si ti da se petljaš oko slučajeva?''-dok se smije hvata se za trbuh.Njoj je ovo jako smiješno!Pa znaš šta j*ebi se?

''Ja sam Lola Jackson!''-na moje riječi pada joj telefon prvo na stol pa zatim na pod.Drži oči širom otvorene dok joj se usne ne mogu pomaknuti.

''M-m-molim?''-trese se dok govori.Hah,tko bi 'reko da će i moje ime jednog dana imati utjecaja na ljude…

''Rekla sam:'Ja sam Lola Jackson'!''-ponavljam.Sad ja na licu imam bezobraznu facu.

I dalje gleda u mene širom otvorenih očiju dok kupi telefon sa poda.Utipkava par brojeva i prislanja telefon k uhu.

''G-gospodine Mayers..D-dođite u predvorje..Odmah!''-jedva izgovara riječi.

Nakon par sekundi do nas dolazi krupan čovjek u odjelu.

''Što je bilo Monica?''-uzdihano govori.Naslanja tijelo na stol i na neki način 'odmara'

Očima pokazuje na mene dok i dalje na licu ima isprepašteni pogled.

Sad me počinje biti i malo strah,ne znam zašto…

''T-t-to je Lola J-jackson!''-čovjek je pogledao u mene.Imao je neki smiješak na licu,zadovoljni smiješak.

Uhvatio me za ruku i odveo do nekog ureda.

''K-kako ste mu uspjeli pobjeći?''-pita.Pobjeći?Misli pobjeći Harry-u?

Sada je vrijeme za ispovijest i istinu.

''Gledajte sve ste krivo shvatili.Liam vas je cijelo vrijeme lagao!''-moram biti što hladnija u ovom trenutku i uvjeriti ih u ispravno.

Pogledao me je skupljenih obrva.Zbunjenost,i više nego to na njemu se jako isticala.

Udahnula sam prije početka.

''Te večeri prije nego što su ga Bell i Zayn našli isprebijanog u hotelskoj sobi…Ja sam bila sama..Pokucao je na vrata,mrtav pijan…i..i onda…''-suze mi već dobro naviru iz očiju.Ne smijem plakati,ne sada!

''I onda me je pokušao silovati.Udarao me je,imala sam modrice par dana poslije…I onda je došao Harry..upao je u-unutra i maknuo Liama sa mene…Tukao ga je dok ga nisam zaustavila….''-obrisala sam pobjegle suze sa lica.Čovjek je šetao tamo-vamo po sobi i grickao nokte na prstima.

''A-a kako možete objasniti svoj nestanak?''-pitao je.

To uopće zapravo nije bila ni Harry-eva ideja,već moja.I ne treba on zbog toga ispaštati.

''Mogu!Ja sam rekla Harry-u da me odvede nekamo!''-glas mi drhti.

''Gledajte,bit ove priče je da Harry nije kriv!Onaj kojeg treba kazniti i staviti iza rešetaka je Liam!''-skoro se derem na njega.

''Ne lažete?Jer ako l…''

''Mislite li zbilja da bi lagala u vezi ovoga i izmislila sve rečeno!''-prekinula sam ga u pola rečenice.

''Pa može biti da vas je on nagovorio!''-dođe mi da plačem zbog ovakvih ljudi!

''Shvatite više da Harry N-I-J-E  K-R-I-V!''-slovkala sam mu riječ po riječ.

''Dobro,dobro vjerujem vam!''-rekao je.

*

*

*

Nakon dosadnog razgovora sa 'Gospodinom Mayersom' umorno sam ušla u stan.Rekao je da će posjetiti Liama i razgovarati s njime,ali u mom prisustvu.Bacam ključeve u zdjelicu,i torbu na kauč.

Uzdišem nekoliko puta i trljam oči.

''Harry?!''-vičem sa promuklim glasom.Svijetla su ugašena i jedva išta vidim.Dobro je što ima dosta prozora pa mi to pruža malu svijetlost.

''Harry?!''-još jednom ga zovem,ali ništa.Nema ga u dnevnoj,kuhinji.Oda mi jedino preostaje njegova soba.

Dolazim do vrata.Željela sam pokucati,ali ona su na pola otvorena.

Povlačim ih prema naprijed.

''Har……''-čim sam ušla mogla sam ga vidjeti golog na krevetu.Iste sekunde sam pokrila oči

''O moj Bože!Harry oblači se!''-držim ruku stisnuto  na očima.On nije normalan!

''Što?Pa rekla si da te čekam takav!''-smije se.Oblači se kretenu jedan!

''Šalila sam se!!!''-vičem dok se spotičem na nešto na podu.

''Babe,stoput si me vidjela ovakvog!''-mi zbilja pričamo o ovome!?

''Molim te obuci se!''-ponavljam već po stoti put.

Osjetim tople ruke na mojem struku.Naslanja se na moj vrat dok ja još držim ruku na očima.On stvarno nije normalan!

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now